Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין כלום ברכב אז ...

 

האוטו עמד תקופה של כמה שבועות (או חודשים) והחלטתי לקחת אותו לנסיעה (פיאט אונו 94).

במהלך נסיעה כל הרכב הזדעזע המנוע נכבה לא הבנתי מה קורה וניסתי עדיין להניע (מהירות של 50-60 קמ"ש).

 

שמתי את הרכב בצד הכביש ודחפתי אותו לתוך חנייה תוך כדי ניסיתי להניע עוד כמה פעמים.

 

כאשר ניכנסתי לחניה פגשתי מכר שהוא אמר שלפי הרעש שהמנוע עשה בעת ניסיונות ההתנעה נשמע כמו רצועת טיימינג שנקראה.

 

מחר בבוקר אני הולך להזמין גרר למוסך (הזמנתי מונית והשארתי את הרכב עומד).

 

הרעש נשמע כאלו הסטרטר מסתובב לא מחובר לשום דבר שמעמיס אותו (על ריק)

אכשיו השאלה האם יש סיכוי שהלך ראש מנוע ?

 

לפני חדש-חודשים תיקנו לי את "המודל" אחרי תקלות התנעה (ומאז באמת לא היו בעיות בהתנעה).

 

אונו 94 , 196000 ק"מ.

פורסם

תלוי במבנה המנוע. עד כמה שזכור לי במנועי פייר (1.1 1.0 ליטר) אם רצועת תזמון קופצת נקרעת, לא יגרם נזק ובמנועי 1.4 יגרם.

 

עוד מידע תוכל למצוא ע"י מנוע החיפוש.

פורסם

מדובר במנוע 1.4 נראה לי שמו 70S (לא בטוח).

בכל מקרה באיזה סדר גדול של מכיר מדובר במידה ויש ? (צריך לבדוק עם שווה בכלל לתקן הרכב עלה 4K בקנייה).

פורסם

סדר גודל של מחיר זו בעיה לאמוד אך לרוב אם נתקלות הבוכנות בשסתומים אז השסתומים מתעקמים אבל ישנם מקרים גם של שבירת בוכנה.

פורסם

אני עובר על הפורום יותר ויתור ואני מקבל חום לאט לאט .. לפי מה שאני קורא פה נושא של ראש מנוע (ככה אני מבין מהפוסטים) זה משהוא באזור של ה1500 שקל (במחיר כזה אני צריך לחשוב טוב טוב אם לא שווה לי לשלוח את הרכב לפירוק.

 

אני מקווה שלפחות עם הגרר אני לא קירח ... (יש לי ביטוח גרירה אבל עם הנאחס שלי...).

פורסם

רכב בעלות של 4K יהיה מאוד בעייתי מבחינת תיקון.

כנראה שהעלות תנוע סביב האלפיה, ואיך שלא תסובב את זה, אתה מגיע בקלות ל-20% מערך הרכב.

השאלה היא האם אתה זקוק לרכב, או לכסף...

 

לפי אוטודטה, במנועי 1.4 של האונו יש סיכוי מאוד סביר לנזק בקריעת הרצועה.

×
×
  • תוכן חדש...