Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחילו להצטבר אצלי המון רכיבים אז החלטתי למכור את מה שכבר אין לי צורך בו

 

1.זוג טוויטרים 1" Mb-Quart RTC-25

 

טוויטרים טובים מסדרת הReference של MBQ הגרמנית

גדולים יחסית ( 1" ) ומסיבה זו לא השתמשתי בהם כמעט

מוצהרים על 110W Rms

נמכרים עקב חוסר שימוש ממושך

 

חוברת משתמש :

http://www.maxxsonics.net/manuals/mbquart/pdfs/rtc25_manual.pdf

 

תמונה :

926698285.JPG

 

מחיר : 250 ש"ח

 

2.זוג מידים 4 אינץ' Morel Dotech MK2

 

שימשו אצלי כמיד-ריינג' ( 500hz - 3khz )

סאונד חם , מלא ונעים

מעולה כמידריינג' למערכת 3 חלקים או מידבאס לדאשבורד ( למי שאין מקום אחר )

יש באחד מהם פגיעה קלה בממברנה ( לא שמעתי שום השפעה על הסאונד בכלל )

 

לפי הנייר 100w RMS אך ניתן להגביר אותם ללא שום בעייה עם הרבה פחות

http://www.morelhifi.com/products/mob_2way_dotech.html

 

תמונה :

p4160200qf5.jpg

 

מחיר : 350 ש"ח

 

3.זוג מיד-באסים מסדרת Focal K2P הישנה ( 100W Rms )

 

הדרייברים עבדו אצלי יותר כוופרים חתוכים לרוב ב70hz-500hz

הוחלפו במשהו יותר מתאים לתצורת 3way ( הנוכחיים בחתימה שלי )

הייתה בעייה באחד מהדרייברים שכבלי הtinsel ( הכבלים שיוצאים מהממברנה להדקי הפלוס והמינוס ) נחלשו והתנתקו לפעמים ( עייפות החומר )

התקלה תוקנה ע"י אומגה אודיו , בנוסף גם בדרייבר השני בוצע התיקון והוא חוזק כדי למנוע בעיות ולמנוע הבדלים בין הדרייברים

חוץ מזה הם מעולים , במצב קוסמטי ומכני מעולה

 

דף נתונים :

http://www.focal-america.com/extras/specs/k2power/6_k2px.pdf

 

תמונות :

377491742.JPG

305070275.JPG

386533898.JPG

 

מחיר : 800 ש"ח

 

4.מידריינג' בודד Old School של Rockford Fosgate סדרת Punch דגם SP-34

 

מידריינג שמאוד אהבתי אבל הרסתי אחד לצערי אז הייתי צריך לוותר על השימוש בשני

ימכר עם פוד לדאשבורד שנבנה בשבילו

יהיה מעולה לשימוש בתור רמקול סנטר

 

דף נתונים :

http://www.rockfordfosgate.com/library/datasheets/sppr-34_38-ts.pdf

 

תמונות :

530180138.JPG

248239576.JPG

 

מחיר : 200 ש"ח

 

5.אקולייזר Lanzar Vibe E740V

 

אקולייזר גרפי 7 ערוצים ( בנדים ) - 60 , 150 , 400 , 1k , 2.4k , 6k , 15k

כניסה אחת , 2 יציאות - Front + Rear ( קיים Fader ביניהם )

משמש גם כPre-Amp

בעל Led Vu Meter למודאגים

גודל - חצי דין

 

תמונה :

820521324.JPG

 

 

מחיר : 200 ש"ח

 

6. מגבר מבית SPL דגם AB03445

 

מגבר 4 ערוצים סיני אבל סיני בהחלט נחמד מאוד

אמור להיות 50w Rms לכל ערוץ ב4 אוהם ו180w Rms בגישור

נרכש מSound-Fx ב2005 ( יש לי עדיין את הקבלות אני חושב אם מישהו מעוניין )

שימש אותי באופן מעולה להגברת קומפוננט פאסיבית , וופרים / מידים / טוויטרים אקטיבית , סאב

בהחלט מגבר שווה לבעלי תקציב נמוך

 

מצב קוסמטי 7.5/10

קיימות מס' שריטות

הורדתי לו את פלטות הזהב בצדדים ( יש לי אותם בצד רק צריך לחפש )

בנוסף הורדתי לו את הגריל של המאורר והחלפתי את המאורר ליותר עוצמתי ( היה נכנס לProtection בימים חמים ) - זה פתר את הבעייה לחלוטין

 

ניתן לראות ביקורת של "איתמר" על המגבר פה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1707489&postcount=10

 

תמונות :

778237694.JPG

128419935.JPG

 

529860365.JPG

 

מחיר : 400 ש"ח

 

7.מגבר Old School מבית Clarion דגם 3200A

 

נתונים :

Max Power Output - 400W (100W x 4 @ 10% THD) 
Continuous Power Output - 320W (80W x 4 @ 0.1% THD - into 4 ohms 20~20kHz) 
Bridgeable - 2, 3 or 4 channel operation 
High Stability Pulse Width Modulated DC-DC Power Supply 
Ground Loop Isolation Input Circuit 
2 Ohm Load Capable 
Gold Plated RCA Inputs 
Two Adjustable Input Level Controls 
Overvoltage and Overheat Protection Circuits 
Speaker Lead Short Protection 
Soft Start - Turn on Muting Circuit 
Low AM radio frequency interference 
Remote Turn-on Circuit 
Power On LED 
15 foot battery cable 

המגבר יוצר בשנות ה90 המוקדמות ( 1989-1991 אם אני לא טועה )

4 ערוצים , ניתן לגישור , במצב טוב

מוצהר 80W Rms ב12V ( כנראה מספק משהו כמו 100W ב14.4 )

לא מסופקים נתוני גישור אבל בעבר חפרתי באינטרנט ( אין הרבה מידע כי הוא באמת ישן ) ומישהו טען שהוא מדד 380W Rms בגישור - לא יודע כמה הנתון מדוייק

מגבר שבאמת יהיה קצת חבל לי להפרד ממנו אבל אין לי צורך בכוח שלו

הגביר לי וופרים של Focal K2P בצורה מעולה , וMpyre 65M בכבוד רב ( אפילו שהם פי 2 מהכוח המוצהר שלו )

כיום מגביר לי מידריינג'ים וטוויטרים בקלילות - אני מחליף אותו פשוט למגבר יותר קטן ופחות עוצמתי..

 

תמונות :

587263929.JPG

824929589.JPG

 

מחיר : 850 ש"ח

 

 

זמין באיזור המרכז ( אני מת"א )

מגיע למפגשים ( רק לדבר איתי לפני כמובן )

 

יצירת קשר :

- הודעה פרטית

- אייסיקיו - 100604968

- פלאפון - 052-8447144 ( אופיר )

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

UP :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

:)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

האקולייזר נמכר

נשארו :

1. 250 ש"ח

2. 350 ש"ח

3. 750 ש"ח

4. 200 ש"ח

6. 400 ש"ח

7. 800 ש"ח

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

נוסף למכירה :

8.מיקרופון מדידות / הקלטות Behringer ECM8000

http://www.behringer.de/EN/Products/ECM8000.aspx

 

ניתן לבצע איתו מדידות RTA כמו שנראה כאן :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=263667

מתחבר לכל כרטיס קול / מיקסר בעל חיבור xlr עם מתח פאנטום

בנוסף הוא מצויין גם כמיקרופון הקלטות

נמכר עקב הזמנת מיקרופון מכוייל

 

במצב מצויין אין סימן קטן אפילו , תמיד נשמר בקופסא המקורית..

 

תמונות :

142500084.JPG

136330091.JPG

 

מחיר : 300 ש"ח

 

שבוע טוב :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

1.טוויטרים של MBQ הגרמנית - 250 ש"ח

2.זוג מידבאסים מבית מורל סדרת דוטק 4 אינץ' - 350 ש"ח

3.זוג מידבאסים מבית פוקל סדרת K2P האיכותית - 750 ש"ח

4.מידריינג' Old School מבית רוקפורד כולל פוד לדאשבורד - 200 ש"ח

5.אקולייזר גרפי של לאנזר - נמכר

6.מגבר מבית SPL בעל 4 ערוצים - 400 ש"ח

7.מגבר Old School מבית קלריון 4 ערוצים - 800 ש"ח

8.מיקרופון Behringer Ecm8000 למדידות RTA והקלטות , מאוד איכותי עולה כ-450 ש"ח בארץ - 300 ש"ח

 

זמין באיזור המרכז ( אני מת"א )

מגיע למפגשים ( רק לדבר איתי לפני כמובן )

 

יצירת קשר :

- הודעה פרטית

- אייסיקיו - 100604968

- פלאפון - 052-8447144 ( אופיר )

 

שבוע טוב :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

נוספה אופציה לבעלי מיקרופוני מדידות / הקלטות

אני מוכן לבצע "כיול" חלקי בהשוואה למיקרופון המכוייל שלי בסכום סמלי

בעקרון כיול מקצועי מבוצע בתא מסוכך ( מונע החזרי תדרים ) ויכול לרדת עד לתדר של 5 הרץ

אבל עם זאת ניתן לבצע כיול ברמה מסויימת בתנאי בית

כיול כזה יהיה מדוייק מ200 הרץ עד 20 קילו-הרץ עקב התנאים

 

אם למישהו יש את הברינגר או כל מיקרופון אחר שמקבל מתח פאנטום דרך חיבור XLR ( אני אשתמש בMic Mate שלי כדי למנוע עיוותי מקור ) ומעוניין לכייל אותו בצורה הזאת אני אשמח לעזור

עלות הכיול - 70 ש"ח

 

בעקבות זה יהיה ניתן לרכוש ממני את הברינגר שעומד למכירה כולל כיול כזה בעלות של 350 ש"ח בלבד

 

כל שאר הפריטים עומדים עדיין למכירה

 

שבוע טוב ,

אופיר :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

1.טוויטרים של MBQ הגרמנית - 250 ש"ח

2.זוג מידבאסים מבית מורל סדרת דוטק 4 אינץ' - 350 ש"ח

3.זוג מידבאסים מבית פוקל סדרת K2P האיכותית - 750 ש"ח

4.מידריינג' Old School מבית רוקפורד כולל פוד לדאשבורד - 200 ש"ח

5.אקולייזר גרפי של לאנזר - נמכר

6.מגבר מבית SPL בעל 4 ערוצים - 400 ש"ח

7.מגבר Old School מבית קלריון 4 ערוצים - 800 ש"ח

8.מיקרופון Behringer Ecm8000 למדידות RTA והקלטות , מאוד איכותי עולה כ-450 ש"ח בארץ - נמכר

9.כיול מיקרופון - 70 ש"ח

 

זמין באיזור המרכז ( אני מת"א )

מגיע למפגשים ( רק לדבר איתי לפני כמובן )

 

יצירת קשר :

- הודעה פרטית

- אייסיקיו - 100604968

- פלאפון - 052-8447144 ( אופיר )

 

שבוע נעים 8)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

 

מגיע למפגש מרכז הקרוב , אם מישהו מעוניין במשהו נא לדבר איתי לפני

 

שבוע טוב :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

1.טוויטרים של MBQ הגרמנית - 250 ש"ח

2.זוג מידבאסים מבית מורל סדרת דוטק 4 אינץ' - 350 ש"ח

3.זוג מידבאסים מבית פוקל סדרת K2P האיכותית - 750 ש"ח

4.מידריינג' Old School מבית רוקפורד כולל פוד לדאשבורד - נמכר

5.אקולייזר גרפי של לאנזר - נמכר

6.מגבר מבית SPL בעל 4 ערוצים - 400 ש"ח

7.מגבר Old School מבית קלריון 4 ערוצים - 800 ש"ח

8.מיקרופון Behringer Ecm8000 למדידות RTA והקלטות , מאוד איכותי עולה כ-450 ש"ח בארץ - נמכר

9.כיול מיקרופון - 70 ש"ח

 

זמין באיזור המרכז ( אני מת"א )

מגיע למפגשים ( רק לדבר איתי לפני כמובן )

 

יצירת קשר :

- הודעה פרטית

- אייסיקיו - 100604968

- פלאפון - 052-8447144 ( אופיר )

 

שבוע נעים 8)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

קפיץ קפוץ

 

שבוע טוב :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

Uפ Uפ אנד Away...

 

שבוע נעים :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

1.טוויטרים של MBQ הגרמנית - 250 ש"ח

2.זוג מידבאסים מבית מורל סדרת דוטק 4 אינץ' - 350 ש"ח

3.זוג מידבאסים מבית פוקל סדרת K2P האיכותית - 750 ש"ח

4.מידריינג' Old School מבית רוקפורד כולל פוד לדאשבורד - נמכר

5.אקולייזר גרפי של לאנזר - נמכר

6.מגבר מבית SPL בעל 4 ערוצים - 400 ש"ח

7.מגבר Old School מבית קלריון 4 ערוצים - 800 ש"ח

8.מיקרופון Behringer Ecm8000 למדידות RTA והקלטות , מאוד איכותי עולה כ-450 ש"ח בארץ - נמכר

9.כיול מיקרופון - 70 ש"ח

 

זמין באיזור המרכז ( אני מת"א )

מגיע למפגשים ( רק לדבר איתי לפני כמובן )

 

יצירת קשר :

- הודעה פרטית

- אייסיקיו - 100604968

- מסנג'ר/אימייל - [email protected]

- פלאפון - 052-8447144 ( אופיר )

 

שבוע טוב 8)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הורדת מחירים

 

1.טוויטרים של MBQ הגרמנית - 200 ש"ח

2.זוג מידבאסים מבית מורל סדרת דוטק 4 אינץ' - 300 ש"ח

3.זוג מידבאסים מבית פוקל סדרת K2P האיכותית - 700 ש"ח

4.מידריינג' Old School מבית רוקפורד כולל פוד לדאשבורד - נמכר

5.אקולייזר גרפי של לאנזר - נמכר

6.מגבר מבית SPL בעל 4 ערוצים - 400 ש"ח

7.מגבר Old School מבית קלריון 4 ערוצים - 750 ש"ח

8.מיקרופון Behringer Ecm8000 למדידות RTA והקלטות , מאוד איכותי עולה כ-450 ש"ח בארץ - נמכר

9.כיול מיקרופון - 70 ש"ח

 

זמין באיזור המרכז ( אני מת"א )

מגיע למפגשים ( רק לדבר איתי לפני כמובן )

 

יצירת קשר :

- הודעה פרטית

- אייסיקיו - 100604968

- מסנג'ר/אימייל - [email protected]

- פלאפון - 052-8447144 ( אופיר )

 

שבוע טוב 8)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

נוסף למכירה:

10.לוח אם של אינטל דגם D945GCLF2

http://www.intel.com/products/desktop/motherboards/D945GCLF2-D945GCLF2D/D945GCLF2-D945GCLF2D-overview.htm

 

51sV3lZpbNL._SL500_AA280_.jpg

 

מדובר על לוח Mini ITX ( גודל של 17x17 ס"מ )

בעל מעבד אטום 330 כפול ליבה בעל מהירות שעון של 1.6GHZ מובנה

מעולה למחשב רכב ( Car-PC ) או למחשב מולטימדיה ( HTPC )

יכול להריץ מערכת הפעלה של XP / Vista / 7

אין לו שום בעייה להריץ אפילו סרטי HD 720P

 

הלוח במצב כמו חדש

נקנה מSKY-PC לפני כשנה

נשארו קצת יותר משנתיים אחריות!

תנתן קבלה לקונה כמובן לצורך מימוש אחריות במידת הצורך

 

מחיר : 320 ש"ח

 

שבת שלום :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

×
×
  • תוכן חדש...