Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגי'מקאנה שנערכה היום במסלולים הצליח רוני (סוף סוף...) לנצח בזמן של 46.72 שניות.

 

מקום 2: ליאור ב. בזמן של 49.53

מקום 3: יוני ק. בזמן של 49.78

 

(השמות המלאים שמורים במערכת)

 

אה, והיה כמובן גם את ראם, שהשיג זמן של 45.62 שניות.

 

תמונות באחריות רוני.

 

שמחנו לארח אתכם, ונשמח לראותכם גם בארועים הבאים.

 

Fazer

(בשם צוות מסלולים)

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נהנתי בטירוף.

הארגון משתפר עם כל גימקאנה שעוברת, וכמות האנשים היתה בדיוק במינון הנכון.

 

אני גם מרוצה מהתוצאה שהוצאתי, במיוחד בגלל שהיה לי חצי מהכ"ס של שאר המכוניות בגמר :)

 

אני מעלה כמה תמונות (sorry על האיכות, בטעות צילמתי על איכות נמוכה)

GTI starting.jpg

Honda.jpg

305 turning.jpg

GTI turn.jpg

vts1.jpg

פורסם

נהנתי להשתתף. כל הכבוד למנצחים.

מישהו יודע כמה עולה להחליף לגיר ידני? :oops:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

רציתי לדעת , האם אפשר להשתתף בארועים מסוג זה גם ללא ניסיון .. אני משער שצריך איך שהוא לצבור ניסיון.

האם ישנה הדרכה מסויימת למתחילים ?

ומתי יש מפגש נוסף מסוג זה באשדוד ?

פורסם

אוי, נהנתי כל כך!! (והייתי אומר את זה גם אם לא הייתי זוכה)

 

הייתה ג'ימקאנה מעולה ומאתגרת. הייתה אווירה משפחתית כזאת שזה גם היה נחמד. (ג'רמי - מצטער עם הבדיחות שלי עם שלומי עצבנו אותך כשניסית להדריך, לא התאפקתי :wink: )

 

תודה לראם על העצות, לא הייתי מסתדר בלעדיך :wink: ("אל תכנס לתת היגוי" או "אם בלם היד לא עובד - תמשוך יותר חזק" והגדול מכולם - "אם אתה רואה שאתה הולך לפגוע בקונוס - אל תעשה את זה!" :lol: )

 

סתם, האמת שעצה חשובה שראם נתן היא - תמיד לחשוב על המהלך הבא. זה עוזר גם על הכביש. (ולומדים את זה גם בקורס נהיגה מתקדמת).

 

יוני - תודה על התמונות!

פיזבן - נהגת יפה!

ג'וקר - אפשר גם אפשר!!

 

אני מצרף תמונה, בקרוב יהיו גם כמה סרטונים קטנים - אני נוהג (מבחוץ), ראם נוהג באוטו שלי (מבפנים) וראם נוהג בסוזוקי יורוסוויפט 1.3 אוטומטית 55 כ"ס - הבעלים שלה (שעוד לא הספקתי ממש להודות לו על הצילום שלי נוהג ולשאול לשמו אפילו :oops: ) עשה 52 שניות והתערב עם ראם שהוא לא מסוגל לרדת מ-50 שניות. ראם עשה הצגה מרשימה מאוד שכללה הרבה הרמות בלם יד ועשה תוצאה של... 49.95!! :D

 

בקיצור - שווה לחכות.

 

רוני

jimkana.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שמחתי לראות שכשאני לשניה נעלם מהשטח, אתה מתחיל להראות מה אתה שווה... ראיתי את המקצה האחרון שלך, ומגיע לך :mm_yeah:

 

אם כי אני חושב שלעשות קורס ג'ימקאנה יעזור לך להוריד עוד כמה שניות... :wink:

 

 

Fazer

פורסם

אם כי אני חושב שלעשות קורס ג'ימקאנה יעזור לך להוריד עוד כמה שניות... :wink:

 

כמה שניות אה? אם הייתי מוריד כמה שניות הייתי יכול כבר להחליף את ראם :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם כי אני חושב שלעשות קורס ג'ימקאנה יעזור לך להוריד עוד כמה שניות... :wink:

 

כמה שניות אה? אם הייתי מוריד כמה שניות הייתי יכול כבר להחליף את ראם :wink:

 

טעות שלי, צודק. בטעות כתבתי "שניות" - פליטת מקלדת פרוידיאנית - התכוונתי לכתוב "כמה קונוסים".

:wink:

 

Fazer

פורסם
טעות שלי, צודק. בטעות כתבתי "שניות" - פליטת מקלדת פרוידיאנית - התכוונתי לכתוב "כמה קונוסים".

:wink:

 

Fazer

 

תראה, אם קורס ג'ימקאנה אצלכם יעזור לי להוריד כמה קונוסים, אני לא יודע עד כמה זה שווה לי...

 

אה, ותגיד, אתה לא זה שמעביר אותו, נכון? אני פשוט לא רוצה שהוא יעזור לי גם להפוך את האוטו... :twisted:

 

:D

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
טעות שלי, צודק. בטעות כתבתי "שניות" - פליטת מקלדת פרוידיאנית - התכוונתי לכתוב "כמה קונוסים".

:wink:

 

Fazer

 

תראה, אם קורס ג'ימקאנה אצלכם יעזור לי להוריד כמה קונוסים, אני לא יודע עד כמה זה שווה לי...

 

אה, ותגיד, אתה לא זה שמעביר אותו, נכון? אני פשוט לא רוצה שהוא יעזור לי גם להפוך את האוטו... :twisted:

 

:D

 

רוני

 

אה, נכון - שכחתי שאת הקונוסים אתה יודע להוריד לבד...

:wink: (למה אין כזה שמוציא לשון בקארזפורום?)

 

בקשר ללהפוך את האוטו: אתה הרי מיומן לא פחות ממני בלעשות טוטאל-לוסטים, אז בנושא הזה אני לא חושב שיש לי מה לחדש לך - מה שכן אצלינו לפחות עושים את זה בתנאים הכי בטוחים (כדי שלנהג לא יקרה כלום במקרה שחס וחסיסה קורה משהו) - אצלינו אין עמודים שקופצים לכביש...

:twisted:

 

Fazer

פורסם
יוני - תודה על התמונות!

פיזבן - נהגת יפה!

ג'וקר - אפשר גם אפשר!!

 

 

תודה, רוני.

תגיד, ה-306 ששלומי פירסם עדיין אקטואלית?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
רציתי לדעת , האם אפשר להשתתף בארועים מסוג זה גם ללא ניסיון .. אני משער שצריך איך שהוא לצבור ניסיון.

האם ישנה הדרכה מסויימת למתחילים ?

ומתי יש מפגש נוסף מסוג זה באשדוד ?

 

בהחלט אפשר להשתתף ללא נסיון.

גם הפעם היו משתתפים שזה היה להם פעם ראשונה בג'ימקאנה.

החברה' במקום תמיד שמחים לתת טיפים ועצות לחדשים, ומי שממש רציני יכול לגם לעשות קורסי נהיגה.

הודעה על הג'ימקאנה הבאה תופיע בפורום הזה ובאחרים.

Stay tuned

 

וכמובן שרציתי להגיד תודה לכל מי שהשתתף ועזר. היה באמת כיף.

כל הכבוד ליוני, שהתחרה מול מכוניות מהירות משלו בכבוד רב, וזאת במסלול שבו היה משמעות ליתרון של הרכב. הפגנת כישורי נהיגה מרשימים!!

 

ותודה רבה לשלומי שנתן לי שני סיבובי נסיון על ה 106GTI. האוטו הזה פשוט מדהים.

מישהו במקרה זוכר איזה זמן עשיתי שם?אני זוכר שזה היה קרוב לזמן המנצח של רוני, אבל אני לא יודע בדיוק....

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

גרמי, רציתי להודות לך ולכל מי שעזר באירגון של המפגש,

בכל פעם שאני מגיע למפגשים אני רואה אותך (ועוד כמה אנשים שאני לא יודע את שמם) משקיע ומארגן.

 

אז תודה רבה.

פורסם
גרמי, רציתי להודות לך ולכל מי שעזר באירגון של המפגש,

בכל פעם שאני מגיע למפגשים אני רואה אותך (ועוד כמה אנשים שאני לא יודע את שמם) משקיע ומארגן.

 

אז תודה רבה.

 

כיפק-היי לג'רמי!

 

אכן, מגיע לו :mm_yeah: על הארגון, ובעיקר על זה שהוא התאפק ועלה בעצמו למסלול רק בסוף - ועם ה 106 עשה זמנים שלא ביישו את הפירמה.

 

Fazer

פורסם

זה רק אני או ש...

download.php?id=13008

 

כל המכוניות בתמונה הזאתי צרפתיות?! :roll:

 

אה.. ומזלטוב רוני! :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...