Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם הטויוטה שלי זקוקה לפלאשינג?


evyalh
שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן צדיקים.

 

ברשותי טויוטה קורולה 2001 (תוצרת יפן), יד שנייה, כפרה עליה:-D, טיפולים אך ורק במורשה מיום היוולדה. עושה כ-17000 ק"מ בשנה לערך (כולה שנה וחצי ברשותי).

לפני כ- 4 חודשים הייתי במוסך מורשה למילוי שמן ותוסף ידידותי, כאשר אחד המוסכניקים טען לאחר מבט במכסה השמן שלי כי על הרכב לעבור טיפול פלאשינג(2000 ש"ח!!!!!), וזאת לאחר כי טענתי שיכול להיות שהרכב "טוחן" שמן.

קצת נתונים יבשים:

1. מרץ 2008 החלפת שמנים במסגרת טיפול

2. ספטמבר 2008 מילוי שמן אחרי 8000 ק"מ

3. דצמבר 2008 החלפת שמנים במסגרת טיפול

4. יוני 2009 מילוי שמן לאחר 6000 ק"מ

5. אוקטובר 2009 מדיד השמן מורה על החלק התחתון! חסר שמן שוב, לאחר כ- 5000 ק"מ

 

הנקודות או השאלות שלי הן אלו-

א. האם הרכב טוחן שמן כחששותי, על פי הנתונים הללו..:?:

ב. אם כן, האם הפתרון הוא פלאשינג? איך אפשר לזהות צורך בפלאשינג? והאם זה הטיפול במקור הבעיה או פתרון זמני?

ג. סתם לידע כללי- מהו בדיוק הפלאשינג?

 

חג שמייח!!

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב, איש שמייח, צדיק ובר לבב, וברוך בואך לפורום טכני, ולא לישיבת אור שמח!

ראשית אינך זקוק לא לתוסף ידידותי לסביבה, ולא לההגדלת קופת הדן חסכן של המוסך, ובוודאי לא לפלשינג !

שנית קרא את כללי פורום טכני.

אינך יודע מהו פלשינג, אך אם אתה מתלבט באם להשקיע 2000 שקל, תמורת תוסף שמן, שמוכנס במקום השמן המקורי, ויחד עם מנוע שרץ ומונע מספר דקות, אמור להמיס בוצה באגן השמן, ולהסיר משקעים הצטברו עם השנים, על מכסה השסתומים, אגן השמן, טבעות השמן, ובכך עלול לפתוח סתימות ישנות שמנעו בריחת קומפרסייה לשמן, ובכך לגרום לאכילת שמן מופרזת, עשן לבן/ כחלחל, ולירידה בהספק המנוע?!

ערוך חיפוש על המונח פלשינג, ועל נושאים דומים, בסוף עמוד זה, ועל המושג" מצליח", אולי בעזאת הפורום, זה לא הצליח, וניסיון לשחוט ממך אלפי שקלים, על תהליך שלא מבוקר, ועלול להיות הרסני, ובגלל תצרוכת שמן סבירה. וכך תוכל ללמוד להמנע, מלבצע שויות ברכב תקין.

חג שמייח, ושנה טובה.

 

 

קרא כאן למשל:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=115649

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו. בן אדם, תפסיק לטפל במוסך המורשה. עם כל הכבוד לרכב שלך (והוא רכב מצויין לחלוטין) הוא לא מרצדס חדשה שנת 2009 ואני מאמין שהיום ניתן למצוא מוסך די אמין בעל שירות טוב ומחירים שפויים לכיס שהוא לא יהיה מוסך מורשה.

 

פלאשינג למנוע? תלוי איך עושים. יש את הפלאשינג שזה פחית קטנה כמו של תוסף שמוסיפים למנוע, נותנים לו לעבוד 5-7 דקות ואז מורידים את כל השמן ואיתו יוצא המון זבל.

 

הפחית עולה 110 שקל אני קניתי לפני איזה חצי שנה לא זוכר איזה חברה. אם הכוונה לטיפול כזה, אז סלח לי, 2000 שקל?

 

בכל מקרה, תעשה חיפוש, תלמד את הנושא בפורום.. ויאללה, תחליף מוסך! חס וחלילה לא נכנס לך לכיס, אבל לא חבל על הכסף?! תקנה לאשתך\ילדיך\חברה\לעצמך משהו נחמד במאות שקלים הללו שנזרקים לטמיון.

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן צדיקים.

 

ברשותי טויוטה קורולה 2001 (תוצרת יפן), יד שנייה, כפרה עליה:-D, טיפולים אך ורק במורשה מיום היוולדה. עושה כ-17000 ק"מ בשנה לערך (כולה שנה וחצי ברשותי).

לפני כ- 4 חודשים הייתי במוסך מורשה למילוי שמן ותוסף ידידותי, כאשר אחד המוסכניקים טען לאחר מבט במכסה השמן שלי כי על הרכב לעבור טיפול פלאשינג(2000 ש"ח!!!!!), וזאת לאחר כי טענתי שיכול להיות שהרכב "טוחן" שמן.

קצת נתונים יבשים:

1. מרץ 2008 החלפת שמנים במסגרת טיפול

2. ספטמבר 2008 מילוי שמן אחרי 8000 ק"מ

3. דצמבר 2008 החלפת שמנים במסגרת טיפול

4. יוני 2009 מילוי שמן לאחר 6000 ק"מ

5. אוקטובר 2009 מדיד השמן מורה על החלק התחתון! חסר שמן שוב, לאחר כ- 5000 ק"מ

 

הנקודות או השאלות שלי הן אלו-

א. האם הרכב טוחן שמן כחששותי, על פי הנתונים הללו..:?:

ב. אם כן, האם הפתרון הוא פלאשינג? איך אפשר לזהות צורך בפלאשינג? והאם זה הטיפול במקור הבעיה או פתרון זמני?

ג. סתם לידע כללי- מהו בדיוק הפלאשינג?

 

חג שמייח!!

:lol:

פלאשינג הינו "טיפול" אגרסיבי מאוד למנוע שעלול לגרום ללא מעט בעיות.

בדוק האם יש נזילות שמן.

אגב, הצעת המחיר לפלאשינג - גבוהה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקישור שצביקה נתן יש תשובה אשר לדעתי נכונה .- תיקנתי והבהרתי קצת ..

 

carisma kfir כתב:

תעשה טיפול לרכב, בצע פלאשינג ביחד עם השמן הישן ורוקן אותו,

ושים שמן איכותי או קסטרול מגנטק 10W40 או ליקווי מולי 10W40, או קסטרול TXT. - חצי סינטטי

וסע רגוע באוטו בלי לאמץ מנוע, תן לו בהתנעה ראשונית של יום להגיע לטמפרטורת עבודה.

ואז אחרי 1000 קילומטר בדוק את המפלס בעזרת המדיד, תראה מהי הצריכה.

בגדול, רכב 1600 בן 8 10 יצרוך קילו שמן לכל 10 אלף קילומטר.

__________________

צריכת השמן קצת מוגזמת .

בשנים עד 2002 מוסכי טויטה בישראל מילאו שמן 15W-40 מינראלי - אשר לאחר כ 6 שנים יגרום לקצת בוצה וליכלוך .

מאחר וגם במוסך זיהו את הבוצה והשמן השרוף - רצוי לדעתי לבצע ניקוי " פלאשינג "

כנראה הצעת המחיר של המוסך - 2000 ש"ח , היא גם לפירוק אגן השמן , ניקוי משאבת השמן והאגן +

ניקוי אזור השסתומים וגל הזיזים - לכן המחיר הגבוהה - אבל עדיין מאוד גבוהה ומוגזם :idea:

אם באמת יש הרבה בוצה וליכלוך רצוי לבצע ניקיון יסודי - גש למספר מוסכים וקבל הצעת מחיר ( עד 700-800 ש"ח מחיר סביר )

 

במידה והליכלוך לא מוגזם - רצוי איבחון נכון - אפשר לבצע רק "פלאשינג " קל - עם הוספת החומר לשמן המנוע הישן

הנעת הרכב בצורה מבוקרת כ 10-12 דקות .

אח"כ ריקןו השמן והחלפת הפילטר שמן ( פילטר שמן איכותי בלבד , או מקורי )

מילויי שמן מנוע חדש 10W-40 חצי סינטטי של חברה טובה וידועה - כגון ESSO ,AGIP , MOBIIL

ELF , וכו' וגם דלקול ישראלי טוב מאוד בתקן הנכון ,חצי סינטטי .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקישור שצביקה נתן יש תשובה אשר לדעתי נכונה .- תיקנתי והבהרתי קצת ..

 

__________________

צריכת השמן קצת מוגזמת .

בשנים עד 2002 מוסכי טויטה בישראל מילאו שמן 15W-40 מינראלי - אשר לאחר כ 6 שנים יגרום לקצת בוצה וליכלוך .

מאחר וגם במוסך זיהו את הבוצה והשמן השרוף - רצוי לדעתי לבצע ניקוי " פלאשינג "

כנראה הצעת המחיר של המוסך - 2000 ש"ח , היא גם לפירוק אגן השמן , ניקוי משאבת השמן והאגן +

ניקוי אזור השסתומים וגל הזיזים - לכן המחיר הגבוהה - אבל עדיין מאוד גבוהה ומוגזם :idea:

אם באמת יש הרבה בוצה וליכלוך רצוי לבצע ניקיון יסודי - גש למספר מוסכים וקבל הצעת מחיר ( עד 700-800 ש"ח מחיר סביר )

 

במידה והליכלוך לא מוגזם - רצוי איבחון נכון - אפשר לבצע רק "פלאשינג " קל - עם הוספת החומר לשמן המנוע הישן

הנעת הרכב בצורה מבוקרת כ 10-12 דקות .

אח"כ ריקןו השמן והחלפת הפילטר שמן ( פילטר שמן איכותי בלבד , או מקורי )

מילויי שמן מנוע חדש 10W-40 חצי סינטטי של חברה טובה וידועה - כגון ESSO ,AGIP , MOBIIL

ELF , וכו' וגם דלקול ישראלי טוב מאוד בתקן הנכון ,חצי סינטטי .

 

אייל .

 

המחיר בסדר גמור.

אתה צריך פלאשינג ולפרק אגן שמן מנוע ולנקות את הרשתי במידי.,כי תשלם על המנוע בעתיד

המוסך מורשה קובע מחיר לא כי הוא שם פלאשינג למוע ומכונאי מחכה בצד.,הוא גם מפרק אגן הוא גם משתמש בחומר אטימה מקורי כ250 ש''ח עלותו וגם מחליף שמן ומסנן מקורי.חברים זה לא מוסך מדרכה שמן ומסנן סיני ופלאשינג ב15 ש''ח.

אתה צריך לעשות רק עבודה הזאת ב מוסך מורשה של טויוטה ,אם אתה יכול להגיע למוסכינו באשקלון גם מורשה טויוטה יהיה אפשרי לבצע הנחה משמעותית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2000 ש"ח זה הרבה כסף, נקודה. פלאשינג במורשה פיג'ו עלה 1500 ש"ח כולל מע"מ.

במוסכים "לא מורשים", שיודעים את העבודה טוב מאוד, אפשר לצאת בנזק של 1000 ש"ח ופחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...