Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי מה נשמע אנשים, בפעם האחרונה שהייתי באילת קנינו כמה בקבוקי פינלנדיה של ליטר, אחד מה היה במקפיא במשך יום ופשוט קפא לגמרי, יש לציין שזה מקפיא רגיל שנמצא בחדרי המלון.

עוד מקרה, בקבוק שנקנה בדיוטי פרי של ייגר 1.75 ליטר גם כן קפא.

ד"א המשקאות היו סגורים.

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא בהכרח מזוייפת.

עדיף להסתמך על שאר הסימנים (כל המדבקות מחליפות צבע, פקקי "בתולה" שרואים שפתחו אותן כבר וכאלה).

פורסם

הפינלדניה נראה רגיל לגמרי, אפילו נקנה בחנות למשקאות, ולא באיזה פיצוציה.

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

פורסם

אני יישאר לי עם הסמירנוף, שעד היום לא עשה פאדיחות.

הסמירנוף תפוח בכלל להיט!

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

פורסם

לא בהכרח מזוייפת, אצלי המקפיא עושה עבודה יפה ומקפיא כל בקבוק שנכנס אליו ליותר מיומיים והאמת

לא מקרר מיוחד, פשוט לא מלא במיוחד על עוצמת קרור גבוה

מערק ב20 שקל ועד וודקה וואן גוך (אבל לא לחלוטין)

פורסם

מה זה "קפאה לגמרי" כל הנוזל בבקבוק נהייה קרח? או סוג של ברד?

אל תשכח שלא משנה איזה וודקה, (או כל משקה אלכוהולי אחר) היא עדיין תהיה 60% מים, שיקפאו אם המקפיא עובד טוב מידיי

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

הפינלנדיה קפאה בערך 70%-80%.

ממש מבאס לפתוח ת'מקפיא ולגלות גוש קרח, וכמו טמבל לשים אותה בכיור עם מים זורמים :roll:

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

פורסם

אם המקפיא חזק מספיק, אתה יכול להקפיא כל דבר, אפילו וודקה.

תוריד את הטמפרטורה ותיהנה מצריכת חשמל סבירה יותר...

 

והכי טוב ספירט 96%, גיליתי שאני מסוגל לשתות את זה נקי.

(לא, זה לא טעים)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא ייתכן שלא וואן גוך ולא גריי גוס ולא פינלדיה ועוד ועוד יקפאו במקפיא בעוצמת קירור סטנדרטית ורגילה.

 

אם הוא קפא עד לרמה של 80% הוא מזוייף ולא בוודאות אלא זה לא פינלדיה , אלה המים שמוהלים אותו קפאו או משהו.

 

כן , מקפיא יכול לעיתים מעט לקפיא מוצר אלכוהלי של 40% אבל ממש אולי בצורה קטנה ולא משהו מיוחד.

 

יש לי ייגר מהדיוטי מלפני 4 חודשים במפקפיא עדיין ולא לרגע קפא , תבדוק את הנושא.

:roll:

פורסם

מה אתם רציניים?

וודקה מקורית ולא חשוב איזה סוג בחיים לא תקפא!

אם קפאה זה אומר שזה זיוף

 

אלא אם המקרר שלכם מסוגל להגיע למינוס 40 בערך ואז באמת יש סיכוי שתקפיאו כל דבר

אני לא מכיר מקררים ביתיים שעוברים את המינוס 19

 

בקיצור אני נוטה להאמין שנפלתם על זיוף ולא חשוב מאיפה קניתם

זיופים מגיעים לכל מקום

פורסם

זה גם מה שאני חשבתי,ממש לא מדבור באיזה מקפיא מטורף, איזה מקפיא קטן בחדר בקלאב בוטל.

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

פורסם

אצלי על מינוס 18 מעלות במקפיא, יושבת לה פינלנדיה כבר כמעט שנתיים ולא קופאת. כנ"ל לגבי אבסולוט (ירד לי מוודקה)

יחד איתם יושב ברן ייגר תקופה ארוכה גם כן ולא קופא אף הוא.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

סת םשאלה לא קשורה למה להחזיק בקבוק וודקה שנתיים במקפיא? לא יצא לך לשתות בשנתיים האחרונות?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

כדי שיהיה מוכן תמיד לשתייה בטמפרטורה הזאת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...