Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחדשות:

מיני ואן: רנו לוגאן

קטנות: סיאט איביזה

משפחתיות: שברולט קרוז

ג'יפים: ניסן קשקאי

 

במשומשות:

קטנות: סוזוקי סוויפט 3

משפחתית: מזדה לנטיס דור 1

מנהלים: מזדה 6 דור 1

היבירדיות: הונדה סיוויק IMA

ספורט: מרצדס SLK 99-2004

ג'יפונים: מיצובישי אאוטלנדר דור 1

גי'פים: סאנגיונג רקסטון 2003-2009

מיני ואנים: מזדה 5

טנדרונים: פולקסווגן קאדי

03102009449.jpg

03102009450.jpg

03102009452.jpg

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה צריך להגביר את ה-BRIGHTNESS בסורק שלך.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הרקסטון זוהר גם בבריטנס נמוך...

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני הגדלתי וקראתי :

 

וראיתי שם בפרק הטנדרונים את הדבר הבא :

 

פולקסווגן קאדי רכב עבודה קשוח, שנמכר כאן משנת 1996. מעשית זו גירסה של טרואן, במחיר מציע.

 

מ 1996 נמכר הקאדי הישן, זה שמבוסס על פולו. הקאדי החדש, שמבוסס על טרואן נמכר מ 2006.

 

מחיר מציע = הקאדי החדש יקר בהפרש מכל המתחרות

 

אופציה ל 7 מושבים.

 

אני עדיין לא ראיתי קאדי עם 7 מושבים. אולי הכוונה לגירסה הארוכה (MAXI) שנמכרת רק מהשנה (2009) ויקרה עוד יותר.

 

ולגיר רובוטי המצויין

 

זה המשפט הנכון הראשון. אכן גיר מצויין ואין למתחרות אופציות אוטומטיות עם דיזל.

 

מרווח, בטחו וזול מאוד כמשומש (67-160 אלף ש"ח)

 

אכן, ממש גרושים - 160 אלף ש"ח למשומש זה הרבה הרבה יותר מחיר של כל אחת מהמתחרות חדשות מהחברה, כולל פרטנר וברלינגו מהדור החדש, שעולות היום חדשות 140 אלף ש"ח.

 

אכן, כתבה מקצועית מאוד :roll::roll:

 

 

פורסם
אני הגדלתי וקראתי :

 

וראיתי שם בפרק הטנדרונים את הדבר הבא :

 

פולקסווגן קאדי רכב עבודה קשוח, שנמכר כאן משנת 1996. מעשית זו גירסה של טרואן, במחיר מציע.

 

מ 1996 נמכר הקאדי הישן, זה שמבוסס על פולו. הקאדי החדש, שמבוסס על טרואן נמכר מ 2006.

 

מחיר מציע = הקאדי החדש יקר בהפרש מכל המתחרות

 

אופציה ל 7 מושבים.

 

אני עדיין לא ראיתי קאדי עם 7 מושבים. אולי הכוונה לגירסה הארוכה (MAXI) שנמכרת רק מהשנה (2009) ויקרה עוד יותר.

 

ולגיר רובוטי המצויין

 

זה המשפט הנכון הראשון. אכן גיר מצויין ואין למתחרות אופציות אוטומטיות עם דיזל.

 

מרווח, בטחו וזול מאוד כמשומש (67-160 אלף ש"ח)

 

אכן, ממש גרושים - 160 אלף ש"ח למשומש זה הרבה הרבה יותר מחיר של כל אחת מהמתחרות חדשות מהחברה, כולל פרטנר וברלינגו מהדור החדש, שעולות היום חדשות 140 אלף ש"ח.

 

אכן, כתבה מקצועית מאוד :roll::roll:

 

נמכרה כאן גרסה כזאת, עם שבעה מקומות - שכונתה Caddy Life. כמובן שרק יחידות מעטות ממנה נמכרו - כך שאתה צודק, הכתבה אכן אינה שיא המקצועיות :lol:

פורסם

אם זה יכול לקרות במטוס F16 תוך כדי טיסה, למה שלא יקרה במכונית? הרי כל ההמצאות קודם מגיעות לצבא, ואחר כך לציבור הרחב.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
שברולט קרוז המשפחתית החדשה הטובה ביותר? נו באמת.... :?

 

לUMI כמראה יש משרד יח"צ מעולה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

בדיוק.

הגיע הזמן שכולם יפנימו שחלק גדול ממה שכתוב בעיתונים זה ( אם נהיה בוטים: שקר אחד גדול), או במקרה הטוב חצאי אמיתות.

מאחורי כל כתבת המלצות בעיתון עומדים אינטרסים ויחסי ציבור וכמובן פרסומות ברמה עליונה.

Nothin really matters to me

פורסם

אני רוצה להתפס דווקא לעניין של ניסן קשקאי.

כשכל עניין הקשקאי היה חדש בארץ קראתי ראיון עם מנכ"ל יבואן ניסן שאמר שהמטרה של ניסן ברכבים המודרניים שלהם היא לא רכבים טובים, אמינים, יוקרתיים, בטיחותיים או כל לוקש אחר אלא דווקא עיצוב שונה שיביע "אני שונה" ולכן אינו מעוניין להגיב על נושא האמינות של הרכבים החדשים אלא במקום להחמיא לעיצוב.

עצוב שהרכב המומלץ לקטגוריה הוא רכב עם ייעוד של עיצוב. אני מקווה ששילמו להנהלת העיתון מספיק כסף בשביל שהם יתהפכו בלילות על משכבם מפאת בושה על הנזק שהם גרמו לאנשים שלא מבינים וסומכים על עיתונים.

פורסם

איזה נזק? קשקאי הוא אחד הרכבים הבטוחים ביותר בשוק והראשון שקיבל ציון מושלם במבחנים של ENCAP (במבחן של טרום 2009 לפחות), ובקטגוריית הכביכול ג'יפים הוא עולה בערך בעשרים רמות על המתחרה העיקרי בקבוצת המחיר שלו, הטוסון.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything


×
×
  • תוכן חדש...