Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני מוכר את הסוזוקי שלי, סוויפט 5 דלתות מודל 1300 הזרקה, ידנית, דגם GL, צבע לבן.

הרכב נסע 165,000 קילומטר.

יד ראשונה היה בהשכרה כחצי שנה ולאחר מכן נקנה ע"י זוג מבוגר שהחזיק אותו הרבה שנים ולאחר מכן העביר לבת שלו (סה"כ 14 שנה בערך אצל אותה משפחה עד שעבר אלי) אני יד רביעית.

פנים הרכב במצב מעולה, הריפודים נראים כחדשים וגם הדשבורד, הרכב נקי מאוד ושמור פנימית וחיצונית, ללא חלודות, מכות חניה קלות ביותר.

הרכב בבעלותי כחצי שנה ואחרי שהבנתי שהאשה והילוכים לא הולכים ביחד עובר לאוטומט.

 

הרכב עבר תיקון ויישור קו רציני לאחר רכישתו שכלל:

ראש מנוע (גומיות שסתומים,אטמים,השחזה ומילוי, פלאנג' הוחלף וכו')

רצועת טיימינג (מחליפים פעם הבאה עוד 60 אלף קילומטר) ורצועת אלטרנטור.

טיפול 10,000 - פלאגים מקוריים, החלפת חוטי הצתה לברו, מסננים יפניים, שמן 10/40 ליקווי מולי ועוד.

בוצע שטיפת רדיאטור והחלפת נוזל קירור לנוזל איכותי.

הוחלפו שלוש צינורות מים ראשיים במערכת, פלאנג' מים שנרקב, טרמוסטט הוחלף לחדש, מיכל עיבוי נוקה ומבריק.

הרכב עבר בדיקה נוספת במוסך לפני הטסט והוחלפו רפידות בלמים.

הוחלף סטרטר, חוזקו והוחלפו קטבי מצבר, החלפתי תפס מצבר עליון לחדש.

מזגן טופל אצל אלכס אורגינל ועובד בצורה שלא תאמן מרכב בשנתון הזה. מקפיא בטירוף - 9 מעלות בבדיקה האחרונה.

התקנתי רמקולים קדמיים מצויינים במקום המקוריים אצל FULLDESIGN בחיפה. (את האחוריים אני אפרק - שומעים מעולה ברכב עקב תא המטען הגדול), משאיר רדיו דיסק של KENWOOD.

אנטנה חיצונית שבורה - הוחלפה באנטנה חשמלית פנימית ברכב.

 

תקלות/בעיות קיימות ברכב:

צילינדר דלת נוסע חסר עקב ניסיון פריצה.

אורות ראשיים פועלים קבוע עקב התחממות חוט חשמל ועקיפתו אצל חשמלאי רכב (תיקון זמני שנהיה קבוע).

בולמי דלת אחורים תקולים, מחזיקים את הבאגז' אך קשים לפתיחת הדלת.

ניתקתי את צינורות המים של החימום עקב סתימה ברדיאטור הפנימי - לא נזילה!

בעיית סל"ד קלה עקב חיישן מצב מצערת לקוי.

 

פרטים נוספים:

הבעלים הקודמים בצעו לפני שנה החלפת גיר מייבוא וקלאצ' חדש.

ישנו אימובילייזר, ימסר מנעול הגה עם הרכב.

 

מסרתי לכם את כל הפרטים שאני זוכר, אם השמטתי משהו סלחו לי, אך אני השתדלתי לפרסם כאן כל מה שעשיתי וידוע לי על הרכב.

אני שמרתי עליו מצויין ובצעתי בו ניעות ארוכות ללא בעיה, הרכב זריז כמו שד בתוך העיר ומתנהג מעולה גם מחוץ לעיר.

נועל צמיגי פירלי P400.

 

 

טסט עד 20/07/2010.

מחיר מבוקש לחברי הפורום: 8000 שקל.

אם ברצונכם לדעת פרטים נוספים צרו קשר בטלפון או הודעה פרטית.

 

 

052-8846636

ארז

20090902080956.jpg

20090902080957.jpg

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם.

 

הייתי בחודש האחרון בחו"ל לכן לא עניתי לטלפונים והודעות.

המכירה עדיין אקטואלית.

 

 

בברכה,

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

UP UP UP!

 

לאחר שטיפה חיצונית בכמויות עצומות של מים!! שווה! :lol:

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...