Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רציתי לשאול אתכם אם תוכלו לייעץ לי קצת על רכב חדש שברצוני לקנות

וזאת מכיוון שאתם המומחים. :wink:

 

יש לי תקציב של עד 220-200 אלף בערך.

 

מה שאני רוצה זה רכב משפחתי איכותי,

הינה רשימת הדרישות לפי סדר עדיפויות:

אוטו יפה (סגנון אקורד/אאודי או לפי ראות עינכם.. )

מנוע חזק שכיף לנהוג בו.

צריכת דלק נמוכה.

אוטו מרווח, כלומר, לא האצ'בקים למיניהם..

 

כל תגובה תתקבל בברכה! :-D

תודה מראש, ארז.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סקודה סופרב קולעת לרוב הדרישות - המנוע חזק, צריכת הדלק נמוכה (כשלא לוחצים, כמובן) והיא מאוד מרווחת, מאובזרת ואיכותית. רק המראה - לא לטעמו של כל אחד. אם חשוב המראה - אלפא 159 היא אופציה מעולה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מצטרף להמלצה על הסופרב, נותנת הכי הרבה תמורה לכסף ואכן מרגישה איכותית. יש גם את סיטרואן C5 החדשה אם אתה מחפש משהו גם ייחודי ועיצוב חיצוני עדיף.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

ארז.

 

חשוב שתציין כמה חשובה לך ירידת ערך וסחירות. והכי חשוב אמינות ועלויות אחזקה.

למשל וולוו s60 גם תענה על הדרישות שלך.

 

בכל אופן אני ממליץ על סקודה סופרב כמו כולם כי היא בעלת התמורה הטובה ביותר לכסף אבל כאשר נוסיף מדדים אחרים לחבורה אולי האופציות ישתנו.

אגב אני ממליץ על הדיזל אפילו אם אתה לא נהג מונית כי יש לה סחיבה מצויינת, היא אמינה יותר וסחירה יותר ואוכל פחות דלק, אם כבר סקודה אז דיזל!

dreams dreams dreams do not come true

פורסם
מצטרף להמלצה על הסופרב, נותנת הכי הרבה תמורה לכסף ואכן מרגישה איכותית. יש גם את סיטרואן C5 החדשה אם אתה מחפש משהו גם ייחודי ועיצוב חיצוני עדיף.

 

תודה.

כשאתה אומר שהיא "מרגישה איכותית" אתה מתכוון שהיא לא באמת כזאת,

אלא רק מנסה להיות כזאת?

 

ארז.

 

חשוב שתציין כמה חשובה לך ירידת ערך וסחירות. והכי חשוב אמינות ועלויות אחזקה.

למשל וולוו s60 גם תענה על הדרישות שלך.

 

בכל אופן אני ממליץ על סקודה סופרב כמו כולם כי היא בעלת התמורה הטובה ביותר לכסף אבל כאשר נוסיף מדדים אחרים לחבורה אולי האופציות ישתנו.

אגב אני ממליץ על הדיזל אפילו אם אתה לא נהג מונית כי יש לה סחיבה מצויינת, היא אמינה יותר וסחירה יותר ואוכל פחות דלק, אם כבר סקודה אז דיזל!

 

תודה.

ירידת ערך אינה רלוונטית כל כך, כמו כן גם לא עלויות אחזקה

וכשאמרתי איכותית זה כלל גם אמינות.

וכמו שראיתי ושמעתי הוולו היא זוללת..

צריכת דלק - עירוני 1 ליטר/ק"מ 7.40 (ע"פ וואללה מכוניות).

פורסם

ה S60 היא אופציה לא רעה אבל היא מיושנת.

אני ממליץ לך גם על הסופרב.

זה רכב איכותי מאוד ולטעמי מדהים ביופיו.

מאובזר בכל פינה בטיחותי מאוד נראה מעולה

צריכת דלק טובה מאוד ביחס לקבוצה וגם זיהום האויר בין הנמוכים בקטגוריה.

הרבה שואלים איפה ה''עוקץ'' פה שרכב כל כך איכותי, מפוא מאוד, מאובזר בטיחותי ונראה מעולה

עולה זול מאוד והתשובה היא רק הסמל שיושב שם.

הרכב הוא באופיו פולקסווגן! ואם היה יושב סמל אחר כדוגמת אודי (בלי קשר לעיצוב השונה מכל אודי) הרכב היה עובר לדעתי

ממזמן את ה 350 אלף שקלים)

שלומי.

פורסם

אם לא חשובים לך עלויות אחזקה וירידת ערך

 

אין לך למה להתלבט. סקודה סופרב היא הבחירה עבורך.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

אוקי, תודה,

מה עם Alfa Romeo 159?

לא מכונית משתלמת כל כך?

 

ומה עם הונדה אקורד,

הרי שהיא יותר מוכרת ומצליחה מסקודה וכנראה שזה לא סתם..?

 

תתייחסו לזה בנפרד -

אם ההיתי מעלה את רף המחיר עד ~240, על מה ההיתם ממליצים אז? Audi A4?

פורסם

שמעתי שצריך לצאת דגם חדש ומוזל של ה A4 (או שמא יצא ואני עוד לא יודע)

בכל מקרה הגירסה המוזלת זו גירסה חסרת איבזור, לפחות לא איבזור ששווה כמעט רבע מיליון שקלים.

אתה משלם פה על הסמל, מול הסקודה ברור שאין לה סיכוי.

שלומי.

פורסם

לדעתי האקורד עדיפה בהרבה על הסקודה.

סקודה בתקציב כזה? לא תודה, גם עם כל הפינוק והפאר בפנים, מבחוץ היא פשוט לא מכונית מנהלים, אלא סתם עוד מ(כ)ונית מן המניין

Honda Civic '09 5d 1.8i-VTEC

פורסם

S60 בפירוש לא אופציה טובה. היא מיושנת, נמכרת רק בגרסה אחת כיום עד לבוא החדשה ולא תחרותית יותר.

 

159 נראית מעולה וגם נוסעת מצוין, למעט עניין הגיר הרובוטי שדורש נסיעת מבחן.

 

אקורד - הגרסה הפשוטה ביותר עולה כמו הגרסה המאובזרת ביותר של הסופרב, בערך, כך שמבחינת תמורה לכסף היא פחות מרשימה. תוסיף את זה לעובדה שהיא נחותה מבחינת מרווח, ביצועים וגם חסכון בדלק - ותבין שיש כאן יתרון לסופרב. מצד שני, לאקורד איכויות מצוינות משלה ואם יש לך את הכסף, יש סיכוי שתעדיף אותה. לכן מומלץ מאוד לקחת נסיעת מבחן.

 

העלאה ל-240 אלף לא תתן לך יתרון משמעותי. אודי A4 במחיר הזה היא גרסת ה-120 כ"ס החלשה, שהיא אמנם מאובזרת לא רע, אבל לא באמת עדיפה על הסופרב במאפיינים האמיתיים (רק בראש שלך...)

 

לדעתי האקורד עדיפה בהרבה על הסקודה.

סקודה בתקציב כזה? לא תודה, גם עם כל הפינוק והפאר בפנים, מבחוץ היא פשוט לא מכונית מנהלים, אלא סתם עוד מ(כ)ונית מן המניין

 

רגע, שאני אבין. אתה טוען שהאקורד עדיפה בהרבה על הסופרב רק בגלל שהיא נראית יותר כמו מכונית מנהלים ולמרות שהסופרב יותר מפנקת ומפוארת? תסביר לי שוב למה זה נשמע לך הגיוני (ועל הדרך ספר אם ראית את הסופרב מבחוץ במציאות).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מסכים עם רוני.

לדעתי רק בגלל שיש לך הונדה בחנייה אתה מליץ על הונדה.

זה טבעי אצל כל אחד. אתה משוחד להונדה.

אותי מעניין מה תהיה תגובתך לדברים שרוני אמר.

שלומי.

פורסם

 

 

 

רגע, שאני אבין. אתה טוען שהאקורד עדיפה בהרבה על הסופרב רק בגלל שהיא נראית יותר כמו מכונית מנהלים ולמרות שהסופרב יותר מפנקת ומפוארת? תסביר לי שוב למה זה נשמע לך הגיוני (ועל הדרך ספר אם ראית את הסופרב מבחוץ במציאות).

 

רוני

 

תראה, האקורד נראית יותר כמו מכונית מנהלים מבחוץ, מבפנים ללא ספק שהסקודה עדיפה יותר, אבל לדעתי, כשאתה הולך להשקיע 200 אלף ש"ח על רכב, אתה משלם גם על מותג, כשאני רואה סקודה ברחוב ישר האנלוגיה הראשונה שעולה לי לראש זו מונית, סקודה זו מונית נקודה, לא יכול לקשר את סקודה למכונית פאר ומנהלים.

שאלה לי אלייך, היית קונה דייהסטו בחצי מיליון ש"ח אפילו אם הרכב הוא מפנק בטירוף ונוח יותר מכל הקטגורייה, או שהיית מעדיף מותג(ב.מ.ו,פורשה,מרצדס, אוודי וכו') שמצדיק את תג המחיר ?

 

מה לעשות, אני לא הייתי קונה דייהסטו לדוגמא במחיר כזה, כמו שב200 אלף ש"ח הייתי מעדיף מותג קצת יותר רציני מסקודה בשם הונדה.

 

 

מסכים עם רוני.

לדעתי רק בגלל שיש לך הונדה בחנייה אתה מליץ על הונדה.

זה טבעי אצל כל אחד. אתה משוחד להונדה.

אותי מעניין מה תהיה תגובתך לדברים שרוני אמר.

 

תראה, זה נכון מה שאמרת במידה מסוימת, אני כן אוהב את הונדה, אך לא מעריץ בצורה עיוורת, במקרה הזה אני חושב שיש אופציות עדיפות מהונדה ומסקודה, אך נראה שהבחור מתלבט בין הדגמים הנ"ל, אז לדעתי ההונדה עדיפה במקרה הזה.

שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא אומר שהסקודה היא מכונית גרועה, ממש לא, לכל אחד יש סולם העדפות שונה, לאחד פחות חשוב המותג ויותר חשוב הרכב בתכלס, ולשני קצת יותר אכפת מהמותג.

Honda Civic '09 5d 1.8i-VTEC

פורסם

אבל להונדה אין את רשימת האיבזור שיש לסקודה.

ההונדה לא מרווחת כמוה, לא מפוארת כמוה (לפחות לא כאשר המחירים דומים).

ההונדה לא בעלת מנוע כמו של הסקודה.

אם להונדה היה גירסה מפוארת ובמחיר מעניין אז הייתי שוקל את העניין שוב.

אבל כאשר המצב הוא שההונדה יקרה ובמחיר דומה אפשר להשיג רכב יותר

מרווח, מפואר, בעל עיצוב מדהים בעיני ופחות שגרתי מההונדה (שלפעמים נראית כמו מתיחת פנים ולא כדגם חדש),

על איבזור נדיב הרבה יותר ואפילו עם איבזור בטיחותי מעט יותר נדיב (9 כריות אויר).

אין ספק שהסקודה תהיה הבחירה הכי נכונה והתמורה הטובה ביותר לכסף.

שלומי.


×
×
  • תוכן חדש...