Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור עצוב על מוסכי צ'מפיון מוטורס - (אפשר לקרוא. ממש לא חובה)


lriver93
שימו לב! השרשור הזה בן 5400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני ממליץ לכל מי שלוקח את רכבו לטיפולים במוסכי צ'מפיון מוטורס לקרוא הודעתי זו בעיון.

 

ברשותי פולו 2006 יד ראשונה, שמורה מאוד, מטופלת במוסכי צ'מפיון כל שנה לפי הספר, עד היום עשתה 30000 ק"מ. עוד כשהרכב היה חדש שמתי לב כי מפלס נוזל הקירור הורוד (G12) יורד בקצב מואץ. הרכב היה באחריות ולקחתי אותו למוסך המרכזי. יועץ שירות בדק ויזואלית וטען שאין כל בעיה, ואני צריך לקנות במחסן נוזל קירור ולמלא בעצמי. כך עשיתי. לאחר כשנה באתי שוב באותו נושא ויועץ שירות אחר נתן לי אותה תשובה. בטפשותי האמנתי להם.

 

בשלב מאוחר הנוזל התחיל להתרוקן בקצב גבוה יותר וגם נורה אדומה היתה נדלקת. לקחתי הרכב למוסך אחר מרשת צ'מפיון, הרימו את הרכב, והראו לי שיש סימני נזילה מהרדיאטור. יועץ השירות טען כי יש להחליף הרדיאטור בחדש, 2000 ש"ח חלקים + עבודה. הייתי בשוק מהמחיר הגבוה ומעצם העובדה שהבנתי שבמוסך המרכזי "מרחו" אותי בתקופת האחריות. ביקשתי ממנהל המוסך לבוא, הוא התבונן ברכב ואמר שאין כל אפשרות לתקן את הנזילה. המליץ לקנות רדיאטור חדש ולקבל עליו שנתיים אחריות או לשלם 500 ש"ח פחות ולקחת רדיאטור מחודש, כלומר סה"כ 1500 ש"ח במקום 2000 ש"ח לחדש.

 

לא אישרתי לבצע התיקון ולקחתי הרכב למוסך אחר, אשר מתמחה ברכבי צ'מפיון, אך אינו שייך לרשת צ'מפיון. עוד כשתיארתי להם את הבעיה ולפני שהרימו את הרכב, הם אמרו שרוב הסיכויים שמדובר באטם (בעברית-גומיה), שבעבר הייתה מגיעה מהיצרן כחלק מהרדיאטור, ולפני מספר שנים, באופן בלתי מוסבר "הורידו" אותה, וזה גרם לנזילות. משום מה, נאמר לי, היצרן ביצע recall רק לחלק מהרכבים (אם הדברים נכונים - תמוה כיצד יועצי השירות של צ'מפיון לא מסרו לי מידע זה עוד בתקופת האחריות). בקיצור, הרכיבו אטם, ניקו את הרדיאטור, הליך שלקח 15 דקות ועלה לי 100 (מאה) ש"ח + מע"מ. כן, כן, בצ'מפיון רצו כ-2000% (אלפיים אחוז) יותר, ולא מדובר ביועץ שירות רשלן או רמאי אלא גם במנהל השירות של כל המוסך. ברור שאותי הם הפסידו כלקוח, וברור לי עכשיו, יותר מתמיד, שגם כשהולכים למוסך מורשה, צריך לבדוק בשבע עיניים כל "המלצה" שנותנים לכם מעבר לטיפול רגיל של שמן, פילטרים וכו'

 

שימו לב שאני בכוונה לא מציין בהודעה באיזה סניף של רשת צ'מפיון מדובר, וגם מיהו המוסך אשר פתר הבעייה ב-100 ש"ח, וזאת מאחר שאין לי כל אינטרס לגרום נזק עסקי נוסף למי שסרח, או לפרסם מוסך אחר.

 

כל האמור לעיל מתועד אצלי באופן מלא, ע"ג מסמכי צ'מפיון מוטורס, ואני מתכוון להעביר אותם ְ(מתורגמים) ליצרן בגרמניה, לא תולה בזה הרבה תקוות, אבל מי יודע.

 

אם במקרה, אחד במכירי צ'מפיון מוטורס ישראל קורא הודעה זו, הנכם מוזמנים לפנות אלי בהודעה פרטית, אני אמסור בשמחה את מספר הרכב ופרטי האישיים, על מנת שתוכלו לאמת את הסיפור ולהסיק מסקנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

באמת עצוב לשמוע. השחיתות בארץ עוברת כל גבול...מרגיז.

השאלה אם איגוד המוסכים יוכל לעשות משהו בנידון.

אל תצחק,אבל אני הייתי לוקח את הסיפור הזה לאמנון לוי,כדי שכולם ייראו את ההתנהלות של המוסכים המורשים.

אני בטוח שאתה לא היחיד. בהצלחה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון העבר של כמה חברים פה בפורום אפשר לאמר שפנייה ליצרן יעילה בהרבה מפנייה ליבואן בארץ, ובכל זאת - כדאי לנסות לפנות גם לגורמים בצ'מפיון שיבינו את גודל הטעות שלהם.

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גועל נפש, כל היצרן סרח כבר מזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני על בשרי למדתי שהם פשוט לא תמיד אמינים למרות שהם כביכול ה-מוסך המרכזי, זה מאכזב, המחירים שם יקרים פי כמה וכמה ממחירי שוק במוסכים אחרים.

מי יודע כבר כמה אנשים שילמו אלפי שקלים יותר על דברים שהם לא היו צריכים או פשוט מחליפים בהרבה יותר זול

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליבי איתך

כבעלים שלעבר של VR6 ו פולו 16V (שהיו חדשות בזמנו) חוויתי מפחי נפש מרמת השרות, הידע האמינות והמחירים של המותג.

אני את חשבון הנפש לי כבר עשיתי מזמן ונוהג על רכבים פחות "זוהרים" אבל הרבה יותר אמינים, כך שגם אם השרות שלהם דפוק...אני פשוט לא נזקק לו :shock:

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך שקראתי שהיתה נזילה ידעתי שמודבר על הגומיה הנ"ל.

היה לי את אותו הסיפור באיביזה לפני מספר חודשים.

אומנם במקרה שלי הגעתי למוסך צ'מפיון בנהריה(מורג) וישר ידעו שמודבר על הגומיה הנ"ל שהחברה החליטה להוריד אותה מאי אילו סיבות.

הזמינו לי את הגומיה(בלי חיוב למרות שהרכב לא היה באחריות) ויום לאחר מכן הגעתי עם הרכב והכל סודר.

 

בן.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספר לנו משהו חדש על צ'מפיון..

 

חרא של שירות, חרא של ידע וחרא של אנשים.

אי אפשר להכליל על כל מוסכי צ'מפיון מוטרוס.

מניסיון שלי, משני מרכזי שירות.

אחד מהם סניף ראשי, קבלתי לטעמי שירות ויחס גרועים + טיפול לא מקצועי.

המקום השני לא סניף מרכזי, אך שם קבלתי יחס אישי וטיפול שבעיניי נראה טוב ומקצועי, לראייה במשך 14 שנה ועל פני כמעט 200,000 ק"מ שהרכב עשה, רק פעם אחת בלבד נתקעתי איתו בדרכים.

 

כמובן שיכול להיות שלאורך כל הדרך עבדו עליי בעיניים והחליפו לי סתם חלקים, אך לא כך נראה לי הדבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך שקראתי שהיתה נזילה ידעתי שמודבר על הגומיה הנ"ל.

היה לי את אותו הסיפור באיביזה לפני מספר חודשים.

אומנם במקרה שלי הגעתי למוסך צ'מפיון בנהריה(מורג) וישר ידעו שמודבר על הגומיה הנ"ל שהחברה החליטה להוריד אותה מאי אילו סיבות.

הזמינו לי את הגומיה(בלי חיוב למרות שהרכב לא היה באחריות) ויום לאחר מכן הגעתי עם הרכב והכל סודר.

 

בן.

 

כלומר במקרה שלך מוסך צ'מפיון העניק לך שירות מצויין.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראו לאיזה נורמה הגענו - הכותב שמעלי (מרק 10) מתייחס לדבריו של "סנדק הכבישים" המציין את השרות שקיבל במוסך שבו היה

וקובע שהוא קיבל שרות מצויין. לא! זה בדיוק העיניין, הוא קיבל שרות הגון, כזה שצריך להיות נורמה, רק שכל כך הורגלנו ליחס מזלזל ותאב בצע מצד מרבית המוסכים כך שכאשר אדם נכנס למוסך וזוכה ליחס ולשרות שאותם היה אמור לקבל - זה הופך להיות "שרות מצויין" מה שבאופן אירוני מראה על כך שאנו מקבלים את היחס הקלוקל מהמוסכים פשוט מכיוון שאנחנו צרכנים גרועים ומאפשרים להם לנהוג בנו כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור הזה לא גרם לי להרים גבה.

כל בעל עסק בעולם המודרני והישראלי הוא נוכל לא קטן, בודדים עוד איכשהו שרדו על דרך הישר.

ואל תדאג להם, להפסיד לקוחהם לא יפסידו. אם יעשו מחקר וישוו רווחים בקומבינה מול מס' לקוחות שנתי, הם יעדיפו את רווחי הקומבינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי היה ספור לא נחמד בכלל.

פניתי למוסך שרות של צמפיון.

לדבר מאד מאד פשוט בדיקת מחשב.

חיברו מחשב וננמצאו מספר תקלות מחיר הבדיקה היה כ-190 שקל.

בקשתי את קודי התקלות ופרוש התקלות לא תאמינו סרבו לתת לי את קודי התקלות.

בטענה שמידע זה פנימי ואמקו לי שחלק זה וזה צריך להחליף לפי קודי התקלות.

וקבלתי הצעת מחיר לעבודה פלוס חלקים.

לשאלתי האם לאחר כל התיקון הזה האם זה יפתור את הבעיה הם לא היתחייבו.

בקשתי את ההצעה בכתב לתדהמתי אין דבר כזה....

לאחר מה שקרה היזמנתי

באיביי סורק במחיר של 100 דולר ולא צריך אותם יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיטת המצליח הישראלי.....

 

מצליח מצליח.... לא מצליח? לא נורא.

 

חברים . אל תעזבו את האוטו בזמן הטיפול. הוא שלכם וזכותכם לראות כל מה שעושים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...