Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין ברכב מיני /קטן/ או איך שלא תגדירו את זה.. כאשר ההתלבטות היא בין:

 

מאזדה 2

סוזוקי סוויפט

יונדאי I1600 I20

סקודה פאביה 1600

סיאט איביזה החדשה 1600

 

 

(ויתרתי על הפולו החדשה מפני ששמעתי עליה רק דברים רעים + גם על הפיזו 207 שמעתי שהיא לא מוצלחת ולא מהווה תחליף ראוי ל ל 206, ביצועי דלק ירודים) קראית על הפיאסטה רק חבל שהיא לא מגיעה עם מנוע 1600.... ה 1400 לא משהו לדעתי

 

קראתי באינטרנט כל מיני מאמרים וכתבות (ICAR אוטו וואלה מוטוקאר וכו') על המכוניות שרשמתי והדעות מן הסתם חלוקות ודי מקשות על הבחירה.

 

סוזוקי סוויפט - שני הדברים "הרעים" שהצלחתי ללקט עליה זה שאין לה בקרת יציבות / פנים האוטו קצת משעמם ופשוט ואיבזור נוסף (לא איבזור כל כך מרשים) זה כמובן תוספת מחיר(גודל תא המטען לא מהווה כל כך בעיה בשבילי)

 

מאזדה 2 - לפי ההשואות עם הסוויפט באינטרנט היא הפסידה בכל השוואה. מדובר שהיא שותה יותר מדי דלק / תא הנוסעים מאחור צפוף נסיעה לא נוחה בתנאי כביש קצת מחוספסים ורעש שנכנס לתוך תא הנוסעים

 

פאביה - בגדול - אוטו משעמם השקיעו בחיצוניות (למרות שלדעתי הגג הלבן לא הולך עם כל צבא ונראה די מצחיק לפעמים עליה) אבל הזניחו את הפנים לא מפנקת בצורה שאתה מצפה וביחס לשאר מכוניות המיני. בנוסף קצת יותר ארוכה למיני לא?

 

סיאט איביזה - אני מדבר על דגם ה 1600 והביקורות אומרות שהמנוע פשוט רועש מדי ולא עובד טוב עם התיבת הילוכים, מבחינת נתוני דלק האוטו בהחלט בראש הרשימה החסכונית, מחסור ב 2 כריות אוויר (דבר שאפשר לפתור בתוספת 2000 שקלים).

 

יונדאי 20I - אני מדבר על דגם הסופריים 1600 - הביקורות משבחו את ההתקדמות של יונדאי עם האוטו הזה אך השקיעו בהכול חוץ מהתיבת הילוכים המיושנת - עד כמה זה מפריע? המחיר אומנם קצת גבוהה אבל נניח שזאת לא הבעיה האוטו הזה שווה משהו א יהיה נפילה כמו הגטס מבחינת ביצועים?

 

תודה לכל העוזרים

פורסם

אז לפי מה שרשמת, יוצא שכולן ח*א של מכוניות פרט ל-I20. תתחדש :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אז לפי מה שרשמת, יוצא שכולן ח*א של מכוניות פרט ל-I20. תתחדש :roll:

 

 

לכל רכב יש את המינוסים שלו לכן אני מבקש "עזרה/התייעצות"

* האם יש עוד חסרונות שלא ראיתי או מצאתי ברכבים שאחרים מכירים?

* אולי אנשים שיסתרו את הטענות שלי מנסיון שלהם עם הרכבים?

* עד כמה החסרונות שציינתי משמעותיות? דוגמא בסוויפט בקרת יציבות? בסיאט רעש המנוע?

 

על הI20 יש מעט פרטים בגלל שהינו רכב חדש וגם דגם ה 1600 פחות נפוץ

פורסם

כמו שהבנת, אף אחת מהן לא מושלמת, לכל אחת יש את החסרונות שלה אבל סה"כ כולן טובות.

אל תתעצל, בצע נסיעת מבחן ואז תבחר.

(אני הייתי בוחר באיביזה ידנית)

emotion of motion

פורסם
כמו שהבנת, אף אחת מהן לא מושלמת, לכל אחת יש את החסרונות שלה אבל סה"כ כולן טובות.

אל תתעצל, בצע נסיעת מבחן ואז תבחר.

(אני הייתי בוחר באיביזה ידנית)

 

 

עשיתי נסיעות מבחן בחלקן (באיביזה וביונדאי לא עשיתי)...

 

רוב הדילמות שלי הן לא דברים שאפשר לגלות או להרגיש בנסיעות מבחן כמו תצרוכת דלק של הרכבים.. התנהגות בכבישים/עליות וכו'...

 

 

מה הסיבה לאיביזה ידנית?

פורסם
עשיתי נסיעות מבחן בחלקן (באיביזה וביונדאי לא עשיתי)...

 

רוב הדילמות שלי הן לא דברים שאפשר לגלות או להרגיש בנסיעות מבחן כמו תצרוכת דלק של הרכבים.. התנהגות בכבישים/עליות וכו'...

 

 

מה הסיבה לאיביזה ידנית?

 

אני מעדיף גיר ידני באופן כללי. גיר אוטומטי משגע אותי. DSG דווקא אחלה (לפחות עם המנוע של הגולף GTI) אבל לא שווה את תוספת המחיר לדעתי.

זה מוריד ישר את הסוויפט והמאזדה 2. את הסוויפט בכל מקרה הייתי פוסל בגלל מחסור בבקרת יציבות.

I20 לא נהגתי, אבל הביקורות פושרות מאוד. בהחלט שווה לנסות אותה לדעתי.

שתי המתמודדות המובילות פה הן הפאביה והאיביזה. אני לא אוהב את העיצוב של הפאביה, אז נשארת האיביזה שאת העיצוב שלה אני מאוד אוהב. במיוחד ב 3 דלתות.

 

התנהגות בכבישים שונים בהחלט אפשר וצריך לגלות בנסיעת מבחן. אל תתבייש לבקש נסיעת מבחן ארוכה יותר וסע לאן שאתה צריך.

emotion of motion

פורסם
אני מעדיף גיר ידני באופן כללי. גיר אוטומטי משגע אותי. DSG דווקא אחלה (לפחות עם המנוע של הגולף GTI) אבל לא שווה את תוספת המחיר לדעתי.

זה מוריד ישר את הסוויפט והמאזדה 2. את הסוויפט בכל מקרה הייתי פוסל בגלל מחסור בבקרת יציבות.

I20 לא נהגתי, אבל הביקורות פושרות מאוד. בהחלט שווה לנסות אותה לדעתי.

שתי המתמודדות המובילות פה הן הפאביה והאיביזה. אני לא אוהב את העיצוב של הפאביה, אז נשארת האיביזה שאת העיצוב שלה אני מאוד אוהב. במיוחד ב 3 דלתות.

 

התנהגות בכבישים שונים בהחלט אפשר וצריך לגלות בנסיעת מבחן. אל תתבייש לבקש נסיעת מבחן ארוכה יותר וסע לאן שאתה צריך.

 

 

אחלה תודה,

 

דבר נוסף לגבי מחירים מדברים על זה שאצל יבואן ראשי זה יה מחיר גבוהה יותר מאשר אצל יבואנים משניים? זה אמת? כמה ההבדל?

פורסם

אני לא חושב שיש הבדל במחיר. המחיר יותר תלוי בכושר המיקוח שלך.

אצל חלק מהיבואנים (מאזדה למשל) לא תקבל כלום.

emotion of motion

פורסם

גירסת ה 1.6 של היונדאי די מיותרת; ההפרש בביצועים לא משמעותי דיו, מאחר וחלק מיתרון ההספק על פני גירסת ה 1.4 "נבלע" ע"י החישוקים הגדולים(16').

הסוויפט נאה למראה וזריזה, אבל אין לה ESP, היא צפופה יחסית ובעת העמסת 4 נוסעים נוחות הנסיעה בה מידרדרת לרמות בלתי נסבלות.

בנוסף, מכונית המבחן שביצעתי בה נסיעת מבחן קרקשה כטנדר הודי עתיק יומין, וחרקה מכל עבר.

לאיביזה הגיר הטוב מכולם, וביחד עם המראה הצעיר היא כנראה החבילה הטובה ביותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
גירסת ה 1.6 של היונדאי די מיותרת; ההפרש בביצועים לא משמעותי דיו, מאחר וחלק מיתרון ההספק על פני גירסת ה 1.4 "נבלע" ע"י החישוקים הגדולים(16').

הסוויפט נאה למראה וזריזה, אבל אין לה ESP, היא צפופה יחסית ובעת העמסת 4 נוסעים נוחות הנסיעה בה מידרדרת לרמות בלתי נסבלות.

בנוסף, מכונית המבחן שביצעתי בה נסיעת מבחן קרקשה כטנדר הודי עתיק יומין, וחרקה מכל עבר.

לאיביזה הגיר הטוב מכולם, וביחד עם המראה הצעיר היא כנראה החבילה הטובה ביותר.

 

 

תודה על התשובה....

 

יצא לך לעשות נסיעת מבחן על האיביזה? המנוע שלה לא רועש כמו בדגמים הקודמים?? (דבר נוסף שאיביזה נוטות לא לשמור על מחירן ויורדות די מהר)

 

מה לגבי רפורמת המיסוי החדשה החל מה 1.8? היא אמורה להוזיל את רכבי המיני לא?

פורסם

המנוע של האיביזה אכן רועש, והרפורמה תוזיל חלק מדגמי המיני/סופרמיני בסכומים קטנים של כמה אלפים בודדים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בהתלבטות בין האיביזה לI20 הייתי הולך על האיביזה.

יותר עושה לי את זה.

בקשר לרעש, מה שמפריע לאחד מהווה יתרון לשני.

קח נסיעת מבחן על כל הדגמים ותראה לבד למי אתה יותר מתחבר.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
לא נכון.

מאזדה מוכנים לתת מערכת אזעקה קוברה 11 שהיא לא זולה.

 

באמת, אבל באמת שלא ראיתי עוד יבואן כמו מאזדה, שלא מוזיל לך אפילו שקל מהקניה (או לחילופין - לא מוסיף לך תוספות על חשבונו כגון נעילה מרכזית + מרימי שמשות, חיישני רוורס וכו'). אבל אתה תקבל אזעקה, שזה גם משהו (עדיין שווה 2K, ביג דיל :roll:).

 

אבל הרכב (מבחינתי) מפצה על הכל, וזה הכי חשוב, לא? :wink:8)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...