Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיר ידני, אקלוסיב. מאובזרת. וגם מחיר טוב מהסוכנות.

 

מה דעתכם והאם יש משהו דומה\טוב יותר בקטגוריית רכב הזו.

 

הציעו לי את היונדאי I10, את האיבזה, את המייקרה (זה לא לחלוטין), את המזדה 2.

 

אשמח לתגובות, תודה

  • תגובות 131
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה מדבר על הדגם החדש? הזה?

 

או הישן? הזה?

 

 

המחיר הרשמי של ג'אז אקסלוסיב ידני (צורה חדשה ) הוא 141 אלף ש"ח.

 

לא רשמת מה הדרישות שלך מהרכב.

בגדול,ג'אז הוא רכב סופרמיני שיכול למלא תפקיד של רכב משפחתי מבחינת גודל הסלון והבגאז' + חיסכוני מאוד.

 

השאלה היא, האם אתה צריך רכב לצרכי הובלת משפחה (עגלות בבגאז', 3 נוסעים מאחור ועוד).

 

החיסרון הגדול של הרכב הזה - הוא המחיר. יותר יקר מרוב רכבים מקבוצה של המשפחתיות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קודם כל, אני את ותודה.

 

המחירון של הרכב לפי לוי הוא 143, משהו כזה.

אני קיבלתי הנחה של איזה 20.

 

בכל מקרה, אני צריכה רכב אמין, שנוסע טוב מחוץ לעיר וגם סוחב יפה בעליות.

 

הרכב הוא בעיקר לשימוש שלי.

 

בחרתי בגיר הידני בגלל האוטו' הרובוטי שם, שלא אהבתי.

פורסם
אתה מדבר על הדגם החדש? הזה?

 

או הישן? הזה?

 

 

המחיר הרשמי של ג'אז אקסלוסיב ידני (צורה חדשה ) הוא 141 אלף ש"ח.

 

לא רשמת מה הדרישות שלך מהרכב.

בגדול,ג'אז הוא רכב סופרמיני שיכול למלא תפקיד של רכב משפחתי מבחינת גודל הסלון והבגאז' + חיסכוני מאוד.

 

השאלה היא, האם אתה צריך רכב לצרכי הובלת משפחה (עגלות בבגאז', 3 נוסעים מאחור ועוד).

 

החיסרון הגדול של הרכב הזה - הוא המחיר. יותר יקר מרוב רכבים מקבוצה של המשפחתיות.

 

ומדובר על הדגם החדש.

פורסם
123000ש"ח לגאז?? נראה לי מוגזם,אם את רוצה רק ידני תקחי פאביה 1.6 ידני ותחסכי הרבה כסף.

 

אני לא רוצה רק ידני, אבל הרכב הזה מאובזר.

 

ד'א הידני אצל הונדה, עולה יותר מהאוטו'.

פורסם

אם את נעולה על הונדה אז במחיר הזה נראה לי שאפשר לקנות סיויק 1.8 ידנית.

למה לקנות סופר מיני במחיר כזה?

פורסם
אם את נעולה על הונדה אז במחיר הזה נראה לי שאפשר לקנות סיויק 1.8 ידנית.

למה לקנות סופר מיני במחיר כזה?

 

אני לא נעולה על הונדה, ואני לא רוצה מכונית גדולה. אני רוצה משהו קטן.

 

לא מצאתי משהו קטן אחר.

אני מוכנה לשמוע רעיונות אחרים.

פורסם
אני לא רוצה רק ידני, אבל הרכב הזה מאובזר.

 

ד'א הידני אצל הונדה, עולה יותר מהאוטו'.

את קונה רכב,האיבזור זה חשוב אבל זה רק חלק מהרכב.שני הרכבים כיום עם התמורה הכי טובה עד 120000ש"ח הם:פאביה ידנית במקרה של סופרמיני,ופיגו308 אם את רוצה קומפקטי משפחתי.

שניהם רכבים מצויינים.

פורסם
את קונה רכב,האיבזור זה חשוב אבל זה רק חלק מהרכב.שני הרכבים כיום עם התמורה הכי טובה עד 120000ש"ח הם:פאביה ידנית במקרה של סופרמיני,ופיגו308 אם את רוצה קומפקטי משפחתי.

שניהם רכבים מצויינים.

 

לא מכירה את סקודה והפיג'ו.. אני כבר שנים על צרפתיות.

פורסם

תנו סיבה אחת משכנעת מדוע לשלם כ"כ הרבה כסף עבור סופר מיני...

 

אני לא מוצא שום סיבה להוציא סכום שכזה על סופר מיני - ובעיקר על הג'אז (שאותי ממש לא מלהיבה. נכון שהיא מאוד מרווחת וחסכונית בדלק, אבל מעבר לזה היא פשוט מרשימה במיוחד).

 

קחי את הפביה 1.6 "ספורט" הידנית (עם כל התוספות המקוריות האפשריות) או איביזה 1.6 "ספורט" ידנית/DSG (עם כל התוספות המקוריות האפשריות), תשאר עם עודף רציני ותקבל רכבים לא פחות טובים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
תנו סיבה אחת משכנעת מדוע לשלם כ"כ הרבה כסף עבור סופר מיני...

 

אני לא מוצא שום סיבה להוציא סכום שכזה על סופר מיני - ובעיקר על הג'אז (שאותי ממש לא מלהיבה. נכון שהיא מאוד מרווחת וחסכונית בדלק, אבל מעבר לזה היא פשוט מרשימה במיוחד).

 

קחי את הפביה 1.6 "ספורט" הידנית (עם כל התוספות המקוריות האפשריות) או איביזה 1.6 "ספורט" ידנית/DSG (עם כל התוספות המקוריות האפשריות), תשאר עם עודף רציני ותקבל רכבים לא פחות טובים.

 

את הסקודה אני לא מכירה, על האיביזה קראתי, ולא ממש התרשמתי.

 

אני אבדוק שוב.

עוד המלצות?


×
×
  • תוכן חדש...