Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרצועת מנוע (לא TIMING) התחילה להיקרע.

זאת שמפעילה את הגה כח, מדחס מזגן, וכו.

היא עדיין לא נקרעה לגמרי אבל התחילו להיקרע חתיכות מהיקף הכללי של הרצועה.

 

הרצועה הוחלפה לפני סה"כ 1500KM וגם הוחלף גלגל פולי\מותחן.

 

האם ייתכן שזה סתם פגם ברצועה, או שצריך לבדוק דברים נוספים בטרם נחליף אותה?

האם מוסך אמור לתת אחריות על דבר כזה?

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במידה ולא היתה בעיה לפני החלפת פולי/מותח רצועת אבזרים .

אז הבעיה יכולה להיות מהרכבה לא נכונה פולי או מותח .

בכל מקרה יש אחריות גם על העבודה וגם על החלק גש למוסך.

פורסם

כמה זמן עבר מהחלפתה של הרצועה?

האם הרצועה מקורית?

 

לדעתי, בכל מיקרה שווה לנסות לגשת למוסך, שביצע את העבודה, ולנסות לבקש לפתור את הבעיה במסגרת האחריות .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
כמה זמן עבר מהחלפתה של הרצועה?

האם הרצועה מקורית?

 

לדעתי, בכל מיקרה שווה לנסות לגשת למוסך, שביצע את העבודה, ולנסות לבקש לפתור את הבעיה במסגרת האחריות .

 

הרצועה לא מקורית.

עברו פחות מחודשיים.

פורסם

חבר'ה אני מיואש...

האוטו כבר כשבוע במוסך..

 

נבדקו כל גלגלי הפולי, לדברי המוסכניק הם תקינים. אלטרנטור, מזגן, הגה כח.

הוחלפו 2 גלגלים מותחנים + רצועה, והרצועה שוב זזה מהמקום\נקרעה.

 

לאחר בדיקות המוסכניק מצא שהגלגל פולי שבעצם מתחבר לבלוק של המנוע,

משתחרר עקב הברגה כבר "עייפה" בבלוק.

הגיעה חרט ביצע הברגה חדשה ומה שצריך,

בקיצור סידר שיתפס,

ושוב לאחר נסיעה קצרה הרצועה נקרעה\יצאה מהמקום.

 

האוטו שוב במוסך, נראה לי שהמוסכניק כבר לא יודע מה לעשות... :?

פורסם
חבר'ה אני מיואש...

האוטו כבר כשבוע במוסך..

 

נבדקו כל גלגלי הפולי, לדברי המוסכניק הם תקינים. אלטרנטור, מזגן, הגה כח.

הוחלפו 2 גלגלים מותחנים + רצועה, והרצועה שוב זזה מהמקום\נקרעה.

 

לאחר בדיקות המוסכניק מצא שהגלגל פולי שבעצם מתחבר לבלוק של המנוע,

משתחרר עקב הברגה כבר "עייפה" בבלוק.

הגיעה חרט ביצע הברגה חדשה ומה שצריך,

בקיצור סידר שיתפס,

ושוב לאחר נסיעה קצרה הרצועה נקרעה\יצאה מהמקום.

 

האוטו שוב במוסך, נראה לי שהמוסכניק כבר לא יודע מה לעשות... :?

איך שאני מבין רצועה אצלך היא 1 על כל האביזרים.

ומותח הוא אוטומטי.

אולי יש לבדוק אם הוא מותח מספיק את הרצועה,והיא לא רפויה כש מנוע עובד.

וגם לבדוק אם כל הגלגליות נמצאים באותו מרחק.כלומר אין שאחד בולטת או משהו כזה

פורסם
איך שאני מבין רצועה אצלך היא 1 על כל האביזרים.

ומותח הוא אוטומטי.

אולי יש לבדוק אם הוא מותח מספיק את הרצועה,והיא לא רפויה כש מנוע עובד.

וגם לבדוק אם כל הגלגליות נמצאים באותו מרחק.כלומר אין שאחד בולטת או משהו כזה

וכמובן להרכיב רצוע איכותית .מקורית או חליפית איכותית כמו GATES.

יכול להיות שרצועה אם איכות ירודה לא מתגברת על כוחות פיתול שיש שם.

פורסם
איך שאני מבין רצועה אצלך היא 1 על כל האביזרים.

ומותח הוא אוטומטי.

אולי יש לבדוק אם הוא מותח מספיק את הרצועה,והיא לא רפויה כש מנוע עובד.

וגם לבדוק אם כל הגלגליות נמצאים באותו מרחק.כלומר אין שאחד בולטת או משהו כזה

 

כן רצועה אחת לכל האביזרים שרשמתי לעיל.

על פי מה שראיתי נראה כאילו לא הכול בקו ישר "פלס".

אבל את זה המכונאי רואה, לא נראה שאפשר ליישר שם משהו.

זה סה"כ מכלולים קבועים במקומים, כגון אלטרנטור וכו'.

פורסם
וכמובן להרכיב רצוע איכותית .מקורית או חליפית איכותית כמו GATES.

יכול להיות שרצועה אם איכות ירודה לא מתגברת על כוחות פיתול שיש שם.

 

אני לא בטוח לגבי החברה, אבל מן מדובר על רצועה עם 6 קווים.

היא נראית די חזקה, קשה להאמין שהיא תקרע מהר כל כך..

פורסם

מספר גורמים יכולים להיות לרצועה קופצת:

  • רצועה מתוחה או רפויה מידי
  • מידת רצועה לא נכונה
  • מיקום רצועה שגוי
  • מותחן דינמי (אם ישנו) לא תקין
  • גלגלת "זורקת" (כמו שמיניות של גלגל אופנים)
  • גלגלת תפוסה, גם לסרוגין, לרוב עקב מסב פגום
  • שטח העבודה של הרצועה על הגלגלת פגום
  • רצועה פגומה או לא איכותית, בעלת תכונות אלסטיות לא תקינות
  • חוסר מגביליות של הגלגלות (לין גלגלות)
  • גלגלת אלטרנטור עם מצבט חופשי תפוס (אם קיים)

ועכשיו להתחיל לבדוק מהקל לכבד.

פורסם

ברכב זה זאת אכן גלגלת אלטרנטור עם מצבט חופשי, כפי שכתב דניאל.

באיזה מוסך והיכן נמצאת המכונית?.

בקש שיבדקו את טעינת האלטרנטור כי אם היא גבוהה מדי זה עומס חשמלחי רב שהופך לעומס מכני באלטרנטור שמתנגד למהירות המנוע ועלול לשחוק רצועות (כבר נתקלתי בעברי במעט מקרים כאלו).

בברכה - רפי לין :-)

  • ספונסר פורום
פורסם

מניסיוני ,וכמו שכתבו לך דניאל ורפי לין, פולי אלטרנטור תפוס גורם לכל הבעיות האלו,בקש מהמוצך לבדוק אם המייסב חופשי לצד אחד ונעול לצד שני,במידה ולא,יש להחליפו(כ400 ש"ח)

פורסם
מניסיוני ,וכמו שכתבו לך דניאל ורפי לין, פולי אלטרנטור תפוס גורם לכל הבעיות האלו,בקש מהמוצך לבדוק אם המייסב חופשי לצד אחד ונעול לצד שני,במידה ולא,יש להחליפו(כ400 ש"ח)

 

הבנתי. אני יבקש שיבדקו זאת.

לפי מה שהבנתי הגלגלת\מיסב של האלטרנטור צריך להסתובב רק לכיוון אחד.

אחרת יש להחליף אותו.

 

מה לגבי המיסב של המדחס מזגן ושל המשאבת הגה כח. אותו עיקרון?


×
×
  • תוכן חדש...