Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאן ממשיכים אחרי 20 שנה עם 505


מודי 55
שימו לב! השרשור הזה בן 5443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

אחזתי 20 שנה ב505 ונהנתי מכל רגע,כעת אני רוצה לעבור לרכב עם אותם איכויות וגודל,צריכת דלק זניחה במקרה שלי.

מה לדעת מומחי הפורום יכול לשמש תחליף ראוי ואמין ונוח לרכב שהיה לי (505 ) ?

 

תודה למשיבים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

falou מנסה לרמוז לך שחסר נתון מאוד חשוב בהודעתך והוא - התקציב...

 

מה אתה מחפש? חדש? משומש?

 

אם מדובר על משומש פיג'ו 406 או סיטרואן C5 יהיו שדרוג ראוי.

 

יש לי פינה חמה בלב לפיג'ו 505 היא היתה המכונית הראשונה שלי לפני 25 שנה!

 

(חדשה מודל 1984 מנוע 1.8 75 כ"ס...)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BMW סדרה 7 החדשה נראית מצויין.

 

אני מוגבל תקציבית כמו כן מעדיף הנעה אחורית,המודל שלי היה 86 ,עד איזו שנה יוצרה ה505 ?אולי כדאי לי לעלות איזה שבע שמונה שנים ולחפש פיזו אחרת 505 או איזה וולבו או משהו דומה ?

אולי בכלל להשאר איתה ולהמשיך לעשות פעמיים בשנה טסט ? ההתלבטות קשה !

מחד עברתי טסט תמיד בלי בעייה ולא ראיתי מוסכים (ויש לי מזגן מעולה) מאידך אני לא מתחבר לכל הקטנות החדישות,מה הייתם עושים במקומי,אולי להמשיך ולנסוע בה ?

החוק הירוק החדש הוא לטובתי ? ניתן להפיק ממנו רווח ?

התלבטות והתחבטות קשה,אנא הביעו דעות לכאן ולכאן.תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשובה ל ZVIT

איני מעוניין ברכב החדיש של פיזו עם הנעה קדמית כי זה יקר לי מידי ואין לי כוח למוסכים.פעם בחצי שנה הייתי לוקח אישור מיושן בודק בהזדמנות ברקסים ותפוחי הגה וזהו ! לכן המודלים שהצעת לי גם יקרים לי וגם התיחכום שלהם אין לי צורך בו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם 505 מספקת אותך והיא במצב טוב, למה אינך רוצה להמשיך לנסוע עליה?

 

מה התקציב שלך לרכב הבא?

 

סדרה 7 רכב יקר מאוד לאחזקה, לדגמים ישנים, כגון E32 בנוסף עוד יש בעייה למצוא חלקים - הכל צריך להזמין מחו"ל ולהמתין הרבה זמן. לפי הודעה אחרונה שלך, אני בספק שתצליח לתחזק אותה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ZVIPER היקר

ברגע שיש בעיה עם חלקים אני לא נוגע ברכב ,אני לא מחפש להביא בעיות אלא להרחיקן ואת זה עושה הפיזו בצורה היעילה ביותר,חוץ מזה שעבורי אישית אני לא רואה הבדל בין בין סדרה 7 לסדרה 505 ,זה היינו אך שניהם ישאו אותי למחוז חפצי אחד מהר יותר השני איטי יותר,הבעייה היא שעברתי 22 שנה ואני מנסה לעבור לפעם בשנה טסט עם רכב מקביל באיכויות שלו ולכן באה השאלה,מה לדעתכם יכול להחליף את הרכב שלי בלי להתחיל עם חיישן כזה או חיישן אחר,אני מחפש פרקטי ואמין וכמובן שמור.

 

מה עוד יש חוץ מוולבו שיש לו הנעה אחורית והוא בן 15 שנה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנים האלה נישארו מאט מכוניות עם הנעה אחורית. חוץ מאותה וולוו שהיא יחסית זולה לקנייה, יש בומר (BMW) סדרה 3 ו-5.

מכוניות האלה נפוצות יותר מסדרה 7, לכן מניח שזמינות חלקים תיהיה קצת יותר טובה, אבל מבחינת אמינות ועלויות אחזקה אינני יודע, במידה ואתה מעוניין ברכב כזה, ממליץ לבדוק את זה לפני רכישה.

יש רכב מאוד מעניין עם הנעה אחורית - אלפא 75, היא היחידה שיש לה מנוע קדמי וגיר אחורי במחירים כאלה. יש דגמים עם הזרקה ויש עם שני קרבורטורים כפולים. יש לה קול מנוע מיוחד.

יש מרצדסים שונים, כגון E וSE/SEL. היה שרשור על מישהו ששאל האם כדאי לו לקנות SE - ממליץ לחפש את הנושא אם מעניין אותך רכב כזה.

 

הכי זולות כאן לקנייה בעיקרון וולוו 940 ואלפא 75.

 

ובעיקרון, זהו. כימעט לא שרדו עד היום דגמים של מכוניות שהמשיכו עם הנעה אחורית. יש מיניבוסים שונים, כגון ונדורה, ספארי, אסטרו, דגמים מוקדמים של מזדה MPV גם היו עם הנעה אחורית (יוצרה עד 98').

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקומך הייתי משקיע בכרטיס לאחת המדינות הצרפתיות באפריקה ומשתכנע,אחרי שראיתי על איזה דרכים,עם איזה משקל ועם איזה תחזוקה ה-505 ממשיכים, ליישר לו קו ולהמתין עם ההחלטה לעוד 20 שנה.

THE ONLY SUBSTITUTE TO THE C 47 IS ANOTHER C 47

אמר אייזנהואר על הדקוטה (DC 3).

אותו דבר ה-504 וממשיכו שיוצר בניגריה (והיה מאד מבוקש במחיר קאמרי ) עד לפני שנים אחדות. לא נגמר,ושווה לשים את הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיג'ו 505 יוצרה עד 1991.

 

אם בהנעה אחורית חפצה נפשך כי אז הייתי ממליץ לך לקנות וולבוו 940 (רצוי דגם 2300 בלי טורבו)

 

המכוניות האלה יוצרו בלי טורבו עד 1995.

 

יש לי ותק של למעלה מ-250000 ק"מ על הדגם הזה, ואני ממליץ בהחלט.

 

לא תהיה לך בעיה למצוא כזאת במצב סביר בתקציב של כ20000 ש"ח.

 

על דגמי הטורבו ששווקו בארץ ב-1996-1998 אני לא ממליץ לך אם עיקר נסיעותיך הן בעיר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

zvit

אני לא זקוק לטורבו לא בעיר ולא מחוצה לה(תוספות כאלו אני תמיד שמח לראות אצל אחרים)הוולבו אופציה אבל הרבה מעבר ליכולתי,אני לא מתכוון להשכיב 20000 ברחוב.אם יש משהו זול בפחות מחצי והוא ממש מושלם אני הולך על וולבו.

גם 505 שנת 91 מחזיר אותי לרכב מיושן בשנה הבאה,חשבתי שהיא יוצרה עד 96 ,אני די מופתע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב כזה קונים רכב שמסוגל לזוז. הנעה אחורית, יחסית חדש וכד' זה פיצ'רים שלא מסתדרים ב-8~10K. אם יש לך רכב שעושה את מה שאתה רוצה, ממליץ שתישאר איתו. וולוו 940 במצב נורמאלי מאמצא שנות ה-90' קצת מעבר לתקציב.

 

בקשר לטורבו על 940, הוא מוסיף באופן מורגש לאומת הדגם הלא גודש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

tzviper

אני אשקול את הוולבו,רק תסביר לי בבקשה מה הייחודיות הכל כך גדולה של טורבו,עשרות שנים הגענו ומגיעים לכל מקום בלי טורבו,אני מנסה לחשוב מתי הייתי זקוק לו ואיני מצליח לזכור,אני רואה גם אצל שכנים ומכרים מכוניות בלי טורבו והם חורשים על הכבישים שבין כך וכך מוגבלים גם חוקית וגם מבחינת צפיפות,לי מספיק די והותר 85 כ"ס עם מזגן קר.

אני מתחיל לחפש וולבו,אם מישהו יכול להמליץ על משהו אחר אודה לו מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מחזיק רכב מעולה שמשרת אותך בנאמנות שנים רבות.

 

בתקציב שאתה רוצה לרכוש אחר, מירב הסיכויים שתיפול על רכב לא שמור ועם צרות של יישור קו שאינך יודע מת י יסתיימו.

 

להרגשה הטובה אולי היית י עושה לו פחחות וצבע כלליים מחליף בפנים את הכיסויים קצת קוסמטיקה ויש לך רכב חדש.

 

נסעתי על אחת כזאת לפני שנים רבות במשך כמה שנים . היה תענוג. עד היום יש לה פינה חמה בלב

 

אם דרישותיך לא גבוהות ותקציבך לא גבוה, הישאר עם הזקנה שלך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהתרשמות שלי בהשוואה של 940* 2.3 ללא טורבו ועם, באקזמפלרים שנהגתי, טורבו נותן יותר כוח לרכב הזה. במיוחד מורגש בעליות עם מזגן או אם נוסעים בעומס. יותר קל לתמרן, לעקוף וכד'.

פשוט מקבלים מכונית יותר חזקה מאותו נפח מנוע, יותר כוח זמין בסיבובי ביניים, תאוצה טובה יותר (ואני לא מדבר על קיק דאון אלא תאוצה רגילה בנסיעה מנהלתית).

 

אני בחרתי דגם עם טורבו לא בגלל הטורבו, אלא בגלל שבודי היה הכי שמור שמצאתי דווקא לדגם עם.

 

*אני משווה בין דגם 2.3 8 שסתומים לאומת דגם עם אותו נפח וגם 8 שסתומים אבל עם טורבו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...