Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

יש לי דיהטסו אפלאוז 92 1600 אוטומוט.

מילאתי מים ברדיאטור (ירוקים) עד הסוף וכאשר אני פותח מכסה מנוע ביום שלמחרת הנסיעה זה התרוקן/נעלם בקיצור לא נשאר עד גובה המכסה.

 

מה הבעיה פה? ומה לעשות?

יש בזה משהו...

פורסם

לגשת לבדוק את מערך הקירור במנוע ע"י לחץ, אם לא תיהיה כל נזילה ואין לך בעיה ידועה במנוע (ראש) אז יש סיכוי סביר שמכסה הרדיאטור עשה את שלו וצריך להחליף.

 

כאשר אתה פותח את מכסה הרדיאטור ביום שלמחרת יש שחרור לחצים במערכת?

פורסם

שחכתי לציין שביום שישי האחרון כאשר מילאתי את הרדיאטור עד הסוף לאחר נסיעה יצא מים מפקק של המיכל עודפים..

 

יכול להיות שמילאתי יותר מידי?

יש בזה משהו...

פורסם

יכול להיות שמילאתי יותר מידי?

יכול להיות. אמור להיות סימון כמה צריך למלא. האם אתה ממלא על מנוע קר?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני לא רוצה להיות זה שמבשר רעות אבל תריץ חיפוש על בעיות כגון זו באפלאווז ותיווכח לדעת שיש בעיה שנאכלת המערכת בתוך המנוע מקווה שלא ככה אצלך.

אילו ברח מים ממיכל העודפים זה או שמילאת יותר מידיי או שהמנוע מנפח ואם זה כך אז כדאי מאוד לא לעשות רק ראש ברכב הנ"ל חבל על הכסף.

פורסם
יכול להיות. אמור להיות סימון כמה צריך למלא. האם אתה ממלא על מנוע קר?

אני ממלא על מנוע קר!

וראש מנוע עשו באוטו לא מזמן ורדיאטור חדש..

יש בזה משהו...

פורסם

שלום רב !

כל הסימנים מראים על מנוע מנפח, כלומר קומפרסייה(דחיסה), חודרת למערכת הקירור, וגורמת לפליטת מי הקירור החוצה.

מלוי הרדיאטור עד הסוף, במנוע קר הוא סביר, עליית מפלס מי הקירור במיכל העבוי מהפלסטיק, מאשרת את החשד של ידידי,

ניסן חזי, על מנוע אכול, אשר השקעה בו היא ברכה לבטלה.

יקיר,רוך חיפוש בנושאי דומים, ותגלה ממצאים זהים לתופעת העלמות מי הקירור, ברכבי דייהטסו אפלאוז ושרייד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ברכה לבטלה = כשמגיעים למסקנה שיש לעשות שיפוץ ראש באפלאוז, חבל על הכסף ועדיף כבר להחליף מנוע.

 

בכל אופן לך תעשה בדיקת לחץ במוסך למערכת הקירור לאיתור התקלה על סמך עובדות.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

יקיר שלום רב !

אם אני מבין מדברייך ראש מנוע, בוצע כבר ברכב זה לא מזמן, והרדיאטור חדש, וגם שיפוץ ראש המנוע הקודם היה בדיעבד מיותר, ולכן כל השקעה נוספת, במנוע זה היא ברכה לבטלה, וזריקת כספים לפח.

הפיתרון האולטימטיבי אך היקר ,הוא החלפת מנוע מיבוא, שערכו כ6000 אלפים שקל, שהוא יותר משוויו של הרכב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תסחוב עם הרכב ככה תקפיד למלא מים עד שיילך המנוע לגמרי ואז תמכור את הרכב לברזל.

מנועים אלה עשויים מיציקת אלומניום, האלומיניום נאכל כתוצאה מקורוזיה במערכת קירור המנוע ועם הזמן נוצרים מעברים בין הצילינדרים למערכת המים.

צירפתי לך תמונה מקווה שתבין.

93576294kq4.jpg

פורסם
יקיר שלום רב !

אם אני מבין מדברייך ראש מנוע, בוצע כבר ברכב זה לא מזמן, והרדיאטור חדש, וגם שיפוץ ראש המנוע הקודם היה בדיעבד מיותר, ולכן כל השקעה נוספת, במנוע זה היא ברכה לבטלה, וזריקת כספים לפח.

הפיתרון האולטימטיבי אך היקר ,הוא החלפת מנוע מיבוא, שערכו כ6000 אלפים שקל, שהוא יותר משוויו של הרכב.

בברכה

צביקה

 

יקיר שלום רב !

קבל עידכון לגבי עלות החלפת מנוע מיבוא, שהוא מנוע מוזרק משנתון מתקדם, מנוע של גרנד מוב, בעלות של 4000 שקל +מעמ

והכולל הרכבה, וכולל החלפת חגורת טיימינג, שמן מנוע ומסנן שמן ופלגים וגם משאבת מים חדשה, ונוזל קירור,הכל כלול במחיר!!

 

לקבלת פרטים נוספים הכנס לאתר של יבואן המנועים בקישור הבא:

http://www.itchipart.com/

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...