Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורולה 95 ידנית מגמגמת בהאצות


maatrixx
שימו לב! השרשור הזה בן 5443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעיה חדשה שנתקלתי לאחרונה כאשר אני מאיץ אפילו רגיל יש מין גמגום תחושה של הרכב מפסיק להאיץ בדיוק למאית השניה וממשיך כרגיל, מרשיגים את זה טוב מאוד בעיקר בטורים גבוהים, גם שמתי לב יש לי מנורת ECONOMY ירוקה ואדומה, כאשר הגמגום קורה שתיי הנורות מהבהבות ולא נשארת קבועה על מצב התאוצה שלי, וגם בחלק מהפעמים שמעתי כמו באק פייר אבל שבא מכיוון מכסה המנוע, יש למישהו מושג מאיפה להתחיל לבדוק?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שהייתי רץ להחליף חלקים בשיטת הניסוי וטעייה הייתי מבצע סריקת תקלות. בקורולה יש תקלות הנרשמות במחשב אך לא מדליקות נורת בדוק מנוע.

 

אם העסק יוצא תקין עדכן אותנו ונראה מה עושים הלאה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאור שלך, מדובר בחוסר דלק למנוע, אם בגלל לחץ/ספיקה נמוכה, ו/או כל סיבה אחרת במערכת ההזרקה.

 

יתכנו בעיות אחרות.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פילטר דלק הולחלף לפני כמה עשרות קילומטרים, לפי הספר צריכים להחליף כל 100 אלף קילומטר

בקשר לסריקת תקלות אני זוכר שהיה מדריך כיצד להוציא תקלות מהקורולה בעזרת קיצור שניי כניסות בשקע דיאגנוסטיקה ולספור כמה פעמים מהבהבת נורית מנורה וזה מסמל את התקלה של הרכב, מישהו יודע על מה אני מדבר ואיפה אפשר למצוא את זה עוד הפעם?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, זה אפשרי.

יש לקצר שני טרמינלים בשקע הדיאגנוסטיקה של הרכב. אתה יכול לקרוא כאן את ההסברים ומשמעות הקודים.

צירפתי לך תמונה של הטרמינלים אותם יש לקצר.

 

שים לב וקרא בעיון את ההוראות, אסור מנוע להיות מונע והוא צריך להיות בטמפ' עבודה לפני ביצוע הבדיקות.

 

הבהובים מהירים של הנורה תסמן את ספרת העשרות של קוד התקלה. נורה כבוייה למשך 1.5 שניות והבהובים נוספים מסמנים את ספרת האחדות של קוד התקלה.

 

לצורך העניין, קוד "21" יראה כשני הבהובים מהירים, הפסקה, ועוד הבהוב בודד.

אם יש כמה קודים של תקלות, בין קוד לקוד תהיה הפסקה של 2.5 שניות.

לאחר שהמחשב יסיים לשלוף את התקלות הנורה תשאר כבוייה למשך 4.5 שניות.

אם תרצה לאפס את המחשב- נתק את הקוטב השלילי של המצבר למשך דקה.

 

סה"כ די פשוט, בהצלחה!

 

איתמר.

41755899.gif

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי עכשיו סיימתי לעשות את הבדיקה, ומצאתי שקוד התקלה הוא 24 אני לא ידוע אבל עם הגמגומים בגלל זה:

 

24Intake Air Temp sensor

  • no signal at THA

  • Intake air temp sensor
  • ECU

 

לאיתמר חברי הפורום תודה רבה על ההדרכה המפורטת, כעת מה עליי לעשות עם מהמסקנות האלו?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק שהקונקטור של חיישן הIAT מהודק היטב ניראה שיש נתק, אם החיישן IAT משולב יחד באותה היחידה עם חיישן הMAF כניראה שתצטרך להחליף את החיישן הMAF שהוא יחד עם הIAT.

 

תבדוק שהקונקטור לא שבור והחוטים תקינים, נקה את המגעים בקונקטור וחבר היטב, נתק מינוס מהמצבר ל10דקות, חבר חזרה, בצע נסיעת מבחן וחזור לבדוק שוב קודי תקלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי אז בדקתי את החיישן טמפרטורה פעם התעסקתי איתו ונשבר הקליפס שמחזיק אותו במקומו, אחרי שחיברתי אותו יותר חזק וניתקתי מינוס וחיברתי בחזרה המחשב הראה שאין יותר תקלות, אחרי כמה נסיעות כיבוי והתנעת מנוע עדיין המחשב הראה שאין תקלות אך עדיין היה את הגמגום, אחרי זה הוצאתי את החוטי הצתה וחיזקתי את הפלאגים, עדיין הבעיה הייתה, נסעתי לחבר שלי עם אותה קורולה והחלפתי איתו חוטי הצתה, תוך כדי שמתי לב שהברזל שמתחבר לפלג ומוביל לחוט הצתה קרוע ולא מחובר בכלל לחוט הצתה, כנראה בגלל זה שמעתי את הבאקפיירים, אז גיליתי מה הבעיה והיא חוטי ההצתה שאותם אני יחליף ביום ראשון הקרוב והבעיה תיפתר תודה רבה לכולם על העזרה.

 

***כשהייתי אצל החבר עם הקורולה אמרתי לעצמי עם אני כבר פה נבדוק לו גם את הדיאגנוסטיקה, ואכן הייתה תקלה מספר 12

 

12RPM Signal

  • No G or NE signal present for 2 seconds during cranking
  • Open G circuit

  • Open, short in G or NE circuit.
  • Distributor
  • ECU

למישהו יש מושג מה תהליך למצוא את התקלה?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי בקורולה אין בכלל MAF (יש MAP). ה IAT הוא החיישן שאחראי על מדידת טמפ' האוויר הנכנסת למנוע, אמור להיות בתוך הקופסה של הפילטר אוויר. בכל מקרה אם אחרי איפוס המצבר התקלה לא חזרה כנראה שהוא תקין.

 

אני מציע לך להחליף את חוטי ההצתה למקוריים בלבד, עולים כמה מאות שקלים בסוכנות טויוטה. על הדרך, מתי הפלאגים הוחלפו בפעם האחרונה? מנסיוני החלפה כל 20,000 ק"מ מביאה לשיפור בביצועים ובצריכת הדלק. רבעיית פלאגים תעלה כמה עשרות שקלים, גם כן במוסך טויוטה מורשה (אפילו יותר זול מהפרסי אחרי התמקחות :shock:).

 

לצערי אין לי את הספרות לפתרון תקלה 12, אני בטוח שבגוגל תמצא את כל המידע והפרוצדורות לבדיקה. הדבר היחיד שמופיע בספרות שלי זה מה שרשמת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הפלאגים החלפתי לפני פחות מ-10K חוטי הצתה אני כרגע מצאתי לקנות מקורולה בפירוקיה, החיישן הזה שאיתו והייתה הבעיה ניתקתי אותו לגמרי מהרכב ועדיין נסע כרגיל ללא תקלה או אזהרה:roll:

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...