Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה היום הגיע אלינו רכב מסוג שברולט אבאו 5 דלתות 2007 . לרכב אי אפשר היה להתקרב בעקבות ריח חזק של ריקבון בשר , הרכב עמד כמה שבועות עם חלונות פתוחים כדי שריח ינדף , ומה שנגרם זה לא רק שהרכב היה עדיין מסריח בצורה זוועתית אלה גם שכל חול\אבק שהיה במשך שבוע שעבר כיסה את כל פנים הרכב .

הפרוייקט הוא להחזיר את הרכב ממצב כזה (אי אפשר להתקרב לרכב) למצב נורמל...

כמובן שהוא בהמשכים כי לא הכל נעשה ביום אחד .

אז הצטיידנו כיסוי לפה+אף כדי שנוכל לינשום ובכפפות גומי

והתחלנו לפרק את סלון הרכב + ריפוד הריצפה ופלסטיקים שהיו נגועים

ושלחנו את הרכב לשטיפה פנימית עם חומרים מיוחדים ואת החלקים המפורקים בניפרד גם לשטיפה מיוחדת

 

ןהנה כמה תמונות ... היו עוד בהמשך

14052009661.jpg

14052009662.jpg

14052009665.jpg

14052009666.jpg

14052009669.jpg

14052009671.jpg

14052009674.jpg

14052009678.jpg

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי תיבדוק איפה מנקים אמבולנסים כי אם מת כלב ברכב (וזה מה שהצלחתי להבין ) לא ניראה לי שתצליח להפתר מהריח .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

וואי זה מזכיר לי איזה תוכנית בערוץ דיסקאברי "מכסחי המיתוסים" שמו חזיר מת במשך 3 שבועות ברכב כדי לבדוק אם אפשר להחזיר את הרכב לקדמותו ולמכור אותו.

 

הריקבון של החזיר הרס את כל הרכב מבפנים הכל נאכל, לא הצליחו להפטר מהריח אף אחד לא קנה את הרכב רק לברזל מכרו אותו בסוף.

 

כניראה שתצטרך לעשות שטיפה לפנים הרכב עם חומר חיטוי חזק.

פורסם

כן חשבתי על זה .. אם זה לא יעזור הפרוייקט יהיה יותר רציני אני יתחיל לפרק גם את הדשבורד , לא יודע איך אבל גם משם יוצא ריח .

האוטו מסריח ברמה שאי אפשר לנשום ללא כיסוי עם פילטר של האף והפה ...

אני אפרק אותו גם עד הבורג האחרון אם צריך .. האוטו 2007 20K ק"מ אין סיכוי שהוא שהוא הולך לברזל (אפילו שזה אבאו)

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

אם אתה ממש רציני ורוצה לשתף את כל הגולשים בפורום, תעשה כמה דברים שיהיה לקרוא ולהסתכל.

1. תמצא מצלמה יותר איכותית, אומנם לא אמרתי D300 אבל מצלמת פלאפון זה פשוט לא טוב ולא איכותי.

2. תסביר יותר לא הבנתי, מת כלב בתוך המכונית, איך הגיע למצב כזה?כמה זמן שהה הכלב?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

חבל לך על האף .

גם אני ראיתי את התוכנית מכסכי המיתוסים ומה שלא עשו לא עזר ,לא משנה כמה פירקו ואיזה חומר הישתמשו .

אני לא צוחק תיבדוק עם איזה חומר מנקים את האמבולנסים , וגם עם יש חומר שעוזר לדעתי תצטרך לפרק ולהחליף הרבה חלקים ולא בטוח שתפתר מהריח . :idea:

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

מה הקשר לניקוי אמבולנסים?

גם אם יש גוויה באמבולנס, זה רק כדי להעביר אותה ממקום למקום. בכל מקרה, לא משאירים אותה שם להרקיב, כך שאין לה זמן להצחין שם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כן או לא . אבל לאחר שהם מישתמשים בחומר הניקוי אין יותר ריח באמבולנס של דם ושאר מיני נוזלים וכו'.

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

לצערי אני מבין אותך, ואת הבעיה הזאת מקרוב :idea:

בעבר עוד כשהיתי עובד במוסך, היתי צריך להביא פעם אחת רכב של עובד חברה מסויימת לטיפול, מה שהלקוח שלא סיפר

לנו שהוא מעביר חיות.

והרכב היה בשמש עם חלונות סגורים (כנראה שגם מת שם משהו, וריח של הצואה ועוד), כל הדרך למוסך נסעתי עם

חלונות פתוחים, כשהגעתי פשוט הקאתי את הנשמה, ואני אחד שלא מקיא (3 שנים בחיל הים בדבורות ואפילו לא הקאה אחת).

פורסם

איך זה הגיוני שהריח לא יוצא משם?

 

 

עוד חודשיים הריח עדיין ישאר שם?

 

מה גורם לריח להישאר שם? ומה זאת אומרת שעם החזיר שמת הכל נרקב בתוך האוטו?

 

 

הסבירו לי נע.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

לא נרקב כל באוטו...אני גם ראיתי את הפרק.

זה ממש קשה להוציא את הריח מהאוטו....

הם זרקו חלקים כי בילתי אפשרי היה להוציא את הריח,בסוף הם מכרו את האוטו לחלקים

זאת הייתה קורבט.

מקווה שתצליח להעלים את הריח

פורסם

נכון הרכב היה קורבט, הריקבון של החזיר כל ה"מיצים" שיצאו ממנו פשוט המיסו את ריפודי הרכב וחלקי פלסטיק זה היה כ"כ דוחה.

 

NITZ צודק אני חושב שלאמבולנסים יש חומר חיטוי מיוחד.

פורסם

משהו אחד אני ממש לא מבין.

איך הרכב הגיע למצב שהייתה שם גוויה של כלב לכל כך הרבה זמן זה מה שמעניין אותי.

בשביל להוציא את הריח תצטרך לעבוד קשה לפי דעתי.

יש לנו בבסיס רכב שמת בתוכו עכבר ועד שגילו את זה והוציאו את הגוויה לקח משהו כמו שבועיים.

עד היום (עברו 5 חודשים) יש ריח לא נעים וכל מי שנכנס לרכב ישר שואל מה זה הריח הזה ברכב ופותח חלון.

לפי דעתי אתה צריך לעשות משהו רציני עם הרכב הזה אני לא יודע מה אבל לא מאמין שייצא לך הריח כל כך מהר.

בכל מקרה בהצלחה.

פורסם
ממתי לדם יש ריח?

 

טוב כנראה שאף פעם לא היתה קרוב למצבים כאלה . לדם יש ריח חריף מאוד שמריחים תוך מיספר שניות במיוחד עם הכמות גדולה .

ולא חצ'קון שפיצצת מול המראה ויצאה לך טיפת דם.

עקב כך ובהתאם לזאת, חייבים באמבולנסים חומר חיטוי חזק שלא משאיר לאחר מכן את הריח .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .


×
×
  • תוכן חדש...