Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה :

היום נכנסתי עם המשאית ללקוח, פרקתי סחורה, ומן הסתם יצאתי.

איך שהגעתי לכביש, פתאום עליתי על אספלט שנמצא ליד פתח ביוב, והאספלט קרס תחת הגלגלים האחוריים השמאליים, שנקברו עמוק בכביש.

פקק ענק נוצר בגוש חלב. (כמה מצער)

בכל אופן, לא הצלחתי לצאת באופן עצמאי, הגלגלים רק התחפרו והתחפרו.

הזעקתי עזרה מלקוח אחר שלי שבא עם המלגזה הקטנה שלו (ואו, קטנה אבל חזקה), והוא הרים את המשאית (ממש הצליח, מדהים) בחלקה האחורי ובנתיים דחפתי אבנים מתחת לגלגל כדי שאני יוכל לצאת מהבור.

הצלחתי לצאת מהבור, ולמזלי הרב נזק גדול לא נגרם. הטמבון האחורי שמאלי התעקם לגמרי וכנראה זרוע הידראולית של הרמפה לא תקום יותר לחיים (במילא הרמפה לא בשימוש, אז לא נורא).

בזבזתי על הדבר הזה שעה וחצי. החלטתי לצלם את זה ולנסות ללכת לתבוע את המועצה האזורית.

ראו תמונות :

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg7.jpg

 

8.jpg

9.jpg

באחת התמונות ניתן לראות את הארגז ביחס לכביש, שממש המשאית על גבול ההתהפכות. (אני עם המזל שלי. כבר קרה לי מקרה כזה לפני כמה שנים, בדיוק אותו דבר, ואני יודע מתי המשאית עשויה פשוט להתהפך)

האם לדעתכם יש עילה לתביעה ? (פגיעה ברמפה ככל הנראה, טמבון שמאלי התעקם לחלוטין, עוגמת נפש)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם יש נזק ואתה רוצה לתקן אותו, כן יש לך אפשרות לתבוע.

משטרה הזמנת? יש למקרה הזה תיעוד רשמי איפה שהוא?

 

בכל מקרה לפני התביעה, תשלח למועצה מכתב שבו אתה מפרט את המקרה ואת דרישותיך, אם הם לא ייענו לבקשתך, תתבע.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אתה ממש כבד אהה.:lol::wink:

 

בכל מקרה ברור שאתה יכול לתבוע אותם ויש לך סיכוי טוב מאוד לזכות בתביעה.

TheHunter88,יש לו נזק לא קטן לפי דבריו.

 

אלון,מי תיעד את האירוע?

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
אם יש נזק ואתה רוצה לתקן אותו, כן יש לך אפשרות לתבוע.

משטרה הזמנת? יש למקרה הזה תיעוד רשמי איפה שהוא?

 

בכל מקרה לפני התביעה, תשלח למועצה מכתב שבו אתה מפרט את המקרה ואת דרישותיך, אם הם לא ייענו לבקשתך, תתבע.

לא הזמנתי משטרה, כי לא רציתי לבזבז זמן נוסף על דרדס במדים שיתחיל לחפור לי באוזן עם השטויות שלו.

יש רק צילומים ועדים רבים שהיו איתי ועזרו לי להוציא את הרכב מהבור.

אתה ממש כבד אהה.:lol::wink:

 

בכל מקרה ברור שאתה יכול לתבוע אותם ויש לך סיכוי טוב מאוד לזכות בתביעה.

האספלט שנסלל בריבוע שמקיף את הפתח ביוב כולו חלול מלמטה. שוב, אחרי שיצאתי מהבור ראיתי שכל האספלט מסביב לביוב כולו חלול מלמטה, אין חול אין כלום. זה לא עניין של משקל, זה שאין מלמטה שום חול \ חצץ שתומך באספלט ולכן הוא נשבר, זה פשוט רשלנות פושעת.

 

בתמונה הנ"ל ניתן לראות כהמ שהמשאית הייתה קרובה להתהפך :

9.jpg

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

האספלט שנסלל בריבוע שמקיף את הפתח ביוב כולו חלול מלמטה. שוב, אחרי שיצאתי מהבור ראיתי שכל האספלט מסביב לביוב כולו חלול מלמטה, אין חול אין כלום. זה לא עניין של משקל, זה שאין מלמטה שום חול \ חצץ שתומך באספלט ולכן הוא נשבר, זה פשוט רשלנות פושעת.

 

ברור לך שזה היה בציניות נכון?

האם היה במקום תמרור שאוסר על משאית או רכב מעל משקל מסוים להיכנס לרחוב כביש ראשי או מה שזה לא יהיה?

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

ברור שלא. גוש חלב יהיה תמרור שכזה ?

משאיות במשקלים של 40 טון מגיעות לאותו מקום :shock:

וכן, ברור שהבנתי שזה ציניות, אבל רציתי להבהיר את הנקודה, אחרי הכל זאת עוד עילה לתביעה. הרי זאת רשלנות.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

לא ראית שם שלט של הגבלת משקל? :lol:

 

שיהיה בהצלחה בתביעה! זה מסוכן, וזה יכל להגמר גם אחרת.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שוב, אין שם שום שלט על הגבלת משקל, זה ציר דיי ראשי בגוש חלב ועוברים בו מדי יום מאות משאיות במשקלים של עשרות טונות. אני לא המשאית הראשונה שנכנסת לאותה חנות, זה דבר שפשוט לא יאומן.

razmel - ההבדל הוא שבכפר סבא הבולען נפער למרות שכן היה חול שתמך, ככה זה נראה לפחות בתמונה.

פה כל השטח שמקיף את המקום פשוט חלול !

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

איזה רשלנות!

בגרמניה /שוויץ וכל מדינה מערבית נורמאלית

היו מבררים מי הקבלו שאחראי לסלילה כזאת ומעיפים

אותו בבעיטה לחפש לעצמו מקצוע חדש.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

מה שמעניין אותי זה איך מע"צ או הרשות המקומית מתכוונים לתקן את זה.

 

בולען כזה נוצר כשיש הצטברות של מים מתחת לפני הכביש, שמתנקזים לאנשהו ולוקחים איתם את הקרקע שמתחת לפני הכביש.

הצטברות חריגה כזאת של מים יכול להיות בגלל נזילה בצנרת מתחת לרחוב, או בגלל ניתוב של מים איכשהו אל מתחת לפני הכביש.

 

אם הכביש יתוקן ע"י מילוי פשוט של הבור וסלילה מעליו, מבלי לטפל בבעיות המים והניקוז, הרי שהמקרה יחזור שנית לאחר זמן כלשהו.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two


×
×
  • תוכן חדש...