Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייל ולפני כחודשיים רכשתי רכב לראשונה- שרייד שנת 1991 מנוע 1000, הרכב היה של בן משפחה של אחד השכנים אותם

אני מכיר והיה בבעולותו 4 שנים ועבר טסט בהצלחה כל שנה - והצהיר בפניי שהוא לא החליף מנוע מעולם..

 

כאשר פותחים את מכסה המנוע ברכב, ישר על גבי הראש (צירפתי תמונות) מופיע מספר סידורי בעל 8 מספרים אשר אינם זהים כלל ל8 המספרים שמופיעים ברשיון הרכב.

משהו פה התחיל להסריח והתחלתי לעשות בירורים.

למזלי אבא של חבר טוב שלי מכיר אנשים בטל קאר (יבואנית דייהטסו) והציע לי להתקשר אליהם קודם כל שישלחו לי מידע איפה מופיע המספר. אז התקשרתי וענה לי באמת בחור נחמד שפקסס לי לבסיס את העמוד עם ציור ובו מצויר המנוע עם תיאור איפה המספר ואיני מצליח להבחין אם זהו אותו מקום כמו במכסה מנוע. (צירפתי גם את התמונה הזאת) אשמח לתגובות

 

עד כמה שאני יודע מספר מנוע לא יכול להיות מוטבע רק על ראש מנוע או בכלל, כי כנראה הוחלף הראש ואיתו הלך המספר?

אחרי שהראיתי את הנתונים האלה לאבא של חבר שלי הוא הלך בירר לבד אצל חבר שלו ביבואן וזה טען כי באמת מספרי המנוע בשריידים האלה מוטבעים על הראש וכי מוטבע מספר נוסף על הבלוק בצד השני.

 

שאלותי הן: האם מישהו נתקל בסיטואציה הזאת? האם זה נכון שיש עוד מספר על הבלוק ואיך ניתן להגיע אליו?

עד שאני לא אראה בעיינים שזה תואם אני לא אהיה שקט.

מה אתם אומרים?

71087696.jpg

 

25678423.jpg

פורסם

המס' מנוע שלך מופיע כמו שמתואר באיור הימני.

אם מס' המנוע לא תואם את מה שברשיון כנראה שהחליפו מנוע. יכול להיות שהבחור שמכר לך את הרכב כלל לא היה מודע לכך בתוספת בוחנים שחיפפו, העלימו עין או קומבינה.

 

צריך לבדוק מה הלך שם ולאשר את המנוע ברשיון, למניעת בעיות עתידיות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה על התגובות.

 

ברכב הוחלף ראש, הכיצד זה הגיוני שהמספר הולך עם ראש ביחד? כל פעם שעושים החלפה של ראש זה כאילו החלפתי מנוע? אני לא מבין איך אני אמור לסדר את זה ברשיון אם לא הוחלף מנוע...

מוזר הא?

פורסם

מס' המנוע ה"מקורי" בשרייד 1.0 נמצא בחלק האחורי-ימני של המנוע. ניתן לזהות אותו רק במבט מחלקו התחתון.

בטסט אין מתייחסים כלל למס' המוטבע על ראש המנוע. בדר"כ הוא זהה לזה המוטבע על הבלוק, אך כמו במקרה שלך כשהראש מוחלף, אין הוא זהה.

מס' המנוע אינו בא מקורי מהיצרן, אלא מוטבע פה בארה"ק.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

kompy

המון תודה על ההתיחסות!

אני מניח שאכן כך הדבר ובעצם הכל תקין, רק אעיף מבט בכל זאת כדי להיות שקט שאכן הכל תקין.

 

רק על ליפט אפשר לראות את המספר או שאפשר גם לרדת מתחת לרכב עם פנס חזק איכשהוא?

ואם תוכל "לכוון" אותי בערך מלמטה איפה להסתכל

פורסם

מס' מנוע אמור להופיע על הבלוק, בד"כ באותיות חרוטות. מה שראית על הראש הוא המק"ט של הראש, שבד"כ יהיה באותיות בולטות, כנ"ל המק"ט של הבלוק.

לקומפי- מדוע מס' המנוע מוטבע בארץ?

פורסם
מה שראית על הראש הוא המק"ט של הראש, שבד"כ יהיה באותיות בולטות, כנ"ל המק"ט של הבלוק.

בשרייד של אמא של חבר שלי (שרייד 89 מנוע 1.0) המספר של הראש זהה למספר שמופיע ברשיון הרכב. ברכב הזה אני יודע בוודאות שהמנוע + כל חלקיו מקוריים לכן כמו שkompy רשם,המספר זהה
פורסם
בשרייד של אמא של חבר שלי (שרייד 89 מנוע 1.0) המספר של הראש זהה למספר שמופיע ברשיון הרכב. ברכב הזה אני יודע בוודאות שהמנוע + כל חלקיו מקוריים לכן כמו שkompy רשם,המספר זהה

 

זה לא אמור להיות ככה, כי כל החלפת ראש תצטרך שינוי ברישיון.

×
×
  • תוכן חדש...