Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 6 שנת 2003-6 - האם מומלץ?


SomeoneNew
שימו לב! השרשור הזה בן 5484 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

אני מחפש רכב "מנהלים" זריז ואמין עד 60K, האם מאזדה 6 תענה לי על הדרישות?

מה הצריכת דלק שלה? מישהו בדק?

האם הרכב נחשב אמין?

ובנוסף, מישהו יודע מה עלות הביטוח (חובה+מקיף) לנהג צעיר בן 21?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היי,

 

אני מחפש רכב "מנהלים" זריז ואמין עד 60K, האם מאזדה 6 תענה לי על הדרישות?

מה הצריכת דלק שלה? מישהו בדק?

האם הרכב נחשב אמין?

ובנוסף, מישהו יודע מה עלות הביטוח (חובה+מקיף) לנהג צעיר בן 21?

 

תודה.

 

אני מחזיק כרגע מאזדה 6 2 ליטר מודל 2007. נכון להיום הכוסית עשתה 94,000 ק"מ מפרכים ללא תקלות (למעט החלפת נורות. אגב מומלץ להוסיף קצת ולהחליף במוסך המורשה גם נורות כי שלהם מחזיקות הרבה יותר זמן).

 

אני אישית נורא אוהב את הרכב מכמה סיבות:

- ממש כיף לנהוג בה (במיוחד אם אתה זורם איתה עד הסוף ומנתק את בקרת היציבות) אפילו שהיא לא ידנית. בכביש מפותל אתה ממש מרגיש איך האוטו מתכווץ סביבך והתחושות וההנאה שניתן להפיק מהרכב...נדיר :-)

- כשאתה במוד רגוע אז היא יודעת להרגע ולהפוך לרכב נעים.

- לדעתי היא נראית טוב. הרכב מאוד נפוץ אז הדבר מוריד מקרנו אך לדעתי העיצוב מאוד מוצלח (מסתיר את מימדי האוטו היטב).

- גם שימושית ומכובדת כשצריך מבלי להיות משעממת.

 

מה שכן, לדעתי מומלץ ללכת על הדגם אחרי מתיחת הפנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם התקציב היה מאפשר לי את הדגם אחרי המתיחת פנים, הייתי הולך על זה, אבל כרגע אני מוגבל ל 60K, כך שזה בלתי אפשרי.

 

בכל מקרה,

תודה רבה על התגובה, אשמח לשמוע עוד תגובות מהמכירים את האוטו...

 

ובמיוחד אשמח לדעת מהי צריכת הדלק הממוצעת של הרכב בכביש עירוני/בינעירוני? ומהי עלות הביטוח פלוס מינוס של נהג צעיר (חובה ומקיף)?

 

כמובן, אשמח לשמוע עוד תגובות ופרטים על הרכב הנ"ל - מבחינת אמינות, נוחות וכו'... יתרונות וחסרונות כמובן.

 

שוב תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לדעתי חסר ייחוד כלשהו.

אני חושב שאם אתה לא חייב מקום מאחורה אז אין טעם להעדיף אותו על 3 לדוגמא.

 

מבחינת אמינות היא טובה.

נוחות - לא משהו, בהחלט לא לעומת מתחרות (406, C5).

בקיצור, סתם 3 עם בסיס גלגלים ארוך יותר.

 

היא חולקת המון עם המונדיאו, אבל המונדיאו הרבה יותר מוצלחת לטעמי.

גם הפאסאט.

גם ה-B4.

כולן בעצם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש מאזדה 6 שנת 2004 2L.

צריכת דלק מאוד תלוי בנהיגה, אבל אצלי ממוצע כשבערך 70-80 אחוז עירוני אז זה 1:9.5 בערך.

מבחינת ביטוח אני בן 23 אבל האוטו מבוטח תחת אמא שאין לה היסטוריית ביטוחים וזה כולל הכל באזור ה7 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גבי צריכת דלק שלי עושה 10.5 ממוצע (ליטר למאה ק"מ).

 

אני לא מסכים שהרכב לכשעצמו חסר ייחוד אלא להפך, דווקא ה-6 בעלת ייחוד בשוואה לפאסאט המשמימה. לגבי המונדיאו, למרות הדמיון ומכלולים משותפים, המונדיאו מיושנת בהשוואה ונופלת בביצועיה. גם ה-B4 היא לא שיא הטכנולוגיה, במיוחד לא עם התיבה הענתיקה שלה ובכלל המאזדה משמידה אותה בפניות (למעשה גם בקו ישר אבל זה פחות מעניין), למען האמת ה-6 טורפת כמעט את כל הקטגוריה בכביש המפותל. אם זה חשוב לך, ה-6 היא בחירה נכונה.

 

נוחות. אני מודה נוחות לא הייתה הדבר הכי חשוב כשתכננו את האוטו, אבל היא סבירה ואלא אם כן אתה בן 50 פלוס אז היא ממש בסדר. אני טוען שמי שרוצה לנהוג ולא להגיע מא' לב' בנוחות וזהו, אז ה-6 היא הכיוון.

 

לגבי התקציב, תעשה קצת שיעורי בית, אולי דווקא אתה יכול. שלי שווה בגלל הקילומטראז' 80 וקצת אלף ש"ח והיא מודל 2007. אם אני לא טועה הדגמים הראשונים אחרי המתיחה הופיעו כבר ב2005, אז שווה לבדוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גבי צריכת דלק שלי עושה 10.5 ממוצע (ליטר למאה ק"מ).

 

אני לא מסכים שהרכב לכשעצמו חסר ייחוד אלא להפך, דווקא ה-6 בעלת ייחוד בשוואה לפאסאט המשמימה. לגבי המונדיאו, למרות הדמיון ומכלולים משותפים, המונדיאו מיושנת בהשוואה ונופלת בביצועיה. גם ה-B4 היא לא שיא הטכנולוגיה, במיוחד לא עם התיבה הענתיקה שלה ובכלל המאזדה משמידה אותה בפניות (למעשה גם בקו ישר אבל זה פחות מעניין), למען האמת ה-6 טורפת כמעט את כל הקטגוריה בכביש המפותל. אם זה חשוב לך, ה-6 היא בחירה נכונה.

 

נוחות. אני מודה נוחות לא הייתה הדבר הכי חשוב כשתכננו את האוטו, אבל היא סבירה ואלא אם כן אתה בן 50 פלוס אז היא ממש בסדר. אני טוען שמי שרוצה לנהוג ולא להגיע מא' לב' בנוחות וזהו, אז ה-6 היא הכיוון.

 

לגבי התקציב, תעשה קצת שיעורי בית, אולי דווקא אתה יכול. שלי שווה בגלל הקילומטראז' 80 וקצת אלף ש"ח והיא מודל 2007. אם אני לא טועה הדגמים הראשונים אחרי המתיחה הופיעו כבר ב2005, אז שווה לבדוק.

 

אתה מדבר עם B4 2007 ביחס ל6 2007 שלך ?

או על B4 הישנה עם 138 כ"ס ?

כי אם אתה מדבר על B4 2007 אתה הוזה..

אם על הישנה אז עדיין יש לה אחיזה מטורפת

שה6 יכולה רק לחלום עליה ככה שאני

בטוח שהיא עדיפה בפניות...

HONDA CIVIC hatchback-RED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מציע לך את ההונדה אקורד משנת 2003 טיפה יותר יקרה אך יותר יוקרתית זריזה אמינה וחזקה.

גיר טיפטרוניק מתקדם עם 5 הילוכים ושמירת ערך יותר טובה.

אוטו בהחלט מומלץ מכל הבחינות ולדעתי גם נראה יותר טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, קודם כל תודה על התגובות.

 

ועכשיו, מספר נקודות שאני רוצה להבין/להבהיר.

 

קודם כל, לצערי מאזדה 6 שנת 2007 לא בתקציב שלי, שמוגבל ב60 אלף ש"ח (פלוס מינוס 10 נאמר, אבל עדיף שלא).

B4 זה גם אופציה, אבל השנתון שנכנס לי בתקציב שלי זה רק 2003-4 , זה לא קצת "מיושן" בהשוואה למאזדה 6?

ובעניין ההונדה, הייתי שמח להונדה אקורד, אבל גם שם המחירים הרבה יותר גבוהים, נושקים ל80 אלף ש"ח ויותר.

פאסאט כרגע לא באה בחשבון, לא מעוניין ברכב הזה.

 

הנוחות במאזדה 6 עד כדי כך גרועה?

במה היא שונה/דומה מהמאזדה 3 (שאני לא מת עליה יש לציין)?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה עדיפה על הB4, גם בגרסה המחודשת. היא בורחת לה בפניות (נבדק ביסודיות) ואפילו בקו ישר המאזדה לוקחת למרות נחיתות כוח מסויימת (בגלל תיבה עדיפה בעיקר לעומת התיבה הגרועה של הסובארו).

הB4 היא בינונית עם ביצוע טוב התחומים מסויימים אבל בגדול לא הייתי קונה את הסובארו (גם המראה שלה פושר למדי).

 

לגבי הנוחות במאזדה, היא יחסית טובה. אמנם לא מדובר במתחרה לC5 לדוגמא בתחום זה, אבל הC5 מנותקת וחסרת תחושה לחלוטין בהשוואה. לדעתי עבור מי שמחפש אוטו עם פלפל בקטגוריה מאזדה היא הבחירה הנכונה (תקף פחות לגבי הדגם החדש הנמכר כיום שאיבד חלק מהכיף שהיה לדגם הראשון). קבלו פרט פיקנטי...חחח, לדעתי (מנסיון אישי) למאזדה 6 יש הגה טוב מזה של פורשה קאיין.

 

בכל מקרה, תנסה להשיג נסיעה מבחן על מנת לשפוט בעצמך. אני מוכן לעזור לך עם זה אם אתה גר באיזור הצפון.

 

נ.ב. גם לאקורד אין התחושה או היכולת הדינמית שיש למאזדה בפניות. מה גם שלדעתי הונדה מתמחרים את המכוניות בארץ בלתי פרופורציונלי לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במילים אחרות, מבחינת סדר העדיפות, נראה לי שעדיף לי ככה:

מאזדה 6

B4

אקורד (שהיא קצת יותר יקרה).

 

בהנחה שבאמת אנעל על המאזדה 6, איך הרכב מבחינת עלויות חלפים? ואמינות? יש לו "מחלות" אופייניות? או משהו שצריך להזהר ממנו?

 

ועוד משהו לסיום - עושה רושם שבכל שנה הרכב הזה מאבד הרבה מהערך שלו, האם זה משהו שאמור "להטריד" אותי? או שזה סתם נראה לי וירידת הערך גם פה היא פלוס מינוס באותה הרמה כמו שאר ה"מתחרים" (B4, אקורד ושות') ?

 

שוב תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אבל ברוב הגירסאות של אקורד יש רק 2 כריות אוויר,פשוט בזיון.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5484 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...