Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם קרה לי דיי מזמן אבל היה חשוב לי להעלות את זה היום כיוון שראיתי את אותו המקרה קורה למכונית אחרת.

אז ככה אני יוצא לבילוי עם החברים סתם באמת יום של קיץ חמים כזה יושבים במקום נחמד ליד הים עם חברים, חוזר לרכב ופתאום מגלה מכה ברכב בצד שמאל מאחורה...

photo0271d.th.jpg

פשוט שיגע אותי באותו רגע הייתי עצבני חברים אומרי לי להירגע זה רק פח וכדומה.

אבל אתם כאן בתור חובבי רכב זה לא היה מרגיז אותכם ? :evil:

עכשיו בתור אחד שגם מתעצבן מאנשים שלא מחזירים את המראה למקום אחרי שמקפלים אותה בחניה במקום צר, אני פשוט יוצא מהרכב ומחזיר להם את המראה למקום. :-)

 

היום אני רואה את זה קורה סיטרואן C5 חדשה עוד עם הנילונים עליה פשוט מקבלת מכה מאיזה בחורה על יונדאי גטס לבנה והיא פשוט נוסעת כאילו לא שמה לב שהיא דפקה לסיטרואן את כל הפגוש מאחורה.

 

מקווה שרק אני דפוק כזה ומתעצבן מזה...

Audi A4 2002 2.4 V6

פשוט כי הגיע הזמן להתקדם ! 8)

206CC לעולם נזכור :-D

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחת התופעות הכי מגעילות שיש כאן.

חבר שלך עוד יצא בזול,תראה מה איזה אידיוט עם מונדאו ליסינג עשה לחבר שלי:

 

2704091025.jpg

 

זאת חניית מפרצים,חבר שלי חנה בחניה הכי ימנית כאשר כל החניות בהמשך היו פנויות לגמרי (לפחות עוד 15 מקומות חניה :?),והאידיוט,בהפגנה יוצאת דופן של כשרון (אין לי מושג איך אפשר לעשות דבר כזה בכלל),הצליח להכנס בו מאחורה,ואחרי זה עוד המשיך לנסוע כרגיל שהוא עושה למכונית שלו עצמו את זה:

 

2704091023.jpg

 

אחח,הכשרון :? הוא אפילו לא שם לב והשאיר את הרכב שלו שם חונה. בסוף חבר שלי מצא אותו,וכמובן שהתגובה הראשונה שלו היתה "זה לא אני" :shock:

פורסם

באמת אחת התופעות הכי מעצבנות שיש.

ביום העצמאות הייתי במקום והחניות שם היו צפופות. ויש רק נתיב אחד פנוי וכולם נוסעים גם קדימה וגם אחורה באותו נתיב.. עכשיו היה איזה בנאדם מבוגר בסובארו פשע שנכנס והיה צריך לצאת כי מולו היו מכוניות אחרות עכשיו הוא יוצא ומרוב טמטמום במקום לצאת אחורה סובב תהגה ימינה ופגע בצד בפוקוס חדשה לגמרי ממש פגיעה עכשיו הוא נסע קצת קדימה ניסה לצאת שוב ופגע בו שוב. זה פשוט כל כך עצבן אותי פעמיים פגע בו ואפילו לא מצמץ. הוא בא עם סובארו בת עשרים והרס פוקוס חדשה ולא איכפת לו בכלל.

מעצבן מאוד.

פורסם

תמיד היו כאלה,בשיעור נהיגה שלי,לפני זמן לא רב,אישה עקפה אותי בתוך צומת ופנתה ימינה והתנגשנו,נתנתה את הפרטים למורה ומסתבר שזה לא נכון,מזל שהוא רשם את המספר והלך אם זה לתחנת המשטרה.

פורסם

המקום: עיר מרכזית, הרחוב הראשי.

 

בדרך קבע חונות שם מכוניות ב"חנייה כפולה", ועוד לפני שיש מפרצי חנייה חונים ב"אדום לבן".

 

בחורה בטריוס (שחונה באדום לבן) מנסה לצאת מהחנייה, יש לה ה-מ-ו-ן מקום לצאת. היא פשוט לוקחת רברס עם פול גז.

 

עם הגלגל הרזרבי שלה היא נכנסת ישירות לתוך מכסה המנוע של היונדאי גטס שמאחורייה, מעקמת לה לחלוטין את מכסה המנוע.

 

היא מסתכלת ימינה ושמאלה שאף אחד לא שם לב (מטר משם יש מסעדה, מס' אנשים קמו), נותנת גז, ובורחת מהמקום.

 

אלו אנשים שפשוט הייתי שורף להם את הרכב מול העיניים, ונותן להם ללכת ברגל ממדבר סהרה עד הבית.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אחת התופעות הכי מגעילות שיש כאן.

חבר שלך עוד יצא בזול,תראה מה איזה אידיוט עם מונדאו ליסינג עשה לחבר שלי:

 

2704091025.jpg

 

זאת חניית מפרצים,חבר שלי חנה בחניה הכי ימנית כאשר כל החניות בהמשך היו פנויות לגמרי (לפחות עוד 15 מקומות חניה :?),והאידיוט,בהפגנה יוצאת דופן של כשרון (אין לי מושג איך אפשר לעשות דבר כזה בכלל),הצליח להכנס בו מאחורה,ואחרי זה עוד המשיך לנסוע כרגיל שהוא עושה למכונית שלו עצמו את זה:

 

2704091023.jpg

 

אחח,הכשרון :? הוא אפילו לא שם לב והשאיר את הרכב שלו שם חונה. בסוף חבר שלי מצא אותו,וכמובן שהתגובה הראשונה שלו היתה "זה לא אני" :shock:

 

צריך כישרון אמיתי כדי לעשות כזה דבר.

פורסם

יום שישי שעבר גם אני מצאתי את האוטו במצב דומה:

 

attachment.php?attachmentid=155746&d=1241467019

 

attachment.php?attachmentid=155747&d=1241467019

 

צבע חדש.

זה לא רק עניין של "כישרון", זה עניין של חוסר אכפתיות וזילזול ברכוש של אחרים.

מי שעושה את זה אלו אותם אנשים שלא שמים זין על אף אחד, כאלה שאם יראו אותך גוסס למוות בצד הדרך ימשיכו ללכת כי זה לא עניינם, זבל של אנשים.

 

בנוסף ל"איחולים" של קונדסון אני "מאחל" להם גם שפעת חזירים.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

רכב חדש. פחות מחודש על הכביש. מישהוא מוריד לי את הפינה כמו לפותח השרור אבל עד הבשר.

עכשיו נרגעתי מכל מיני לחצים של לשמור על האוטו שיהיה חדש לפחות שבועיים והתחלתי להנות בלי דאגות מיותרות.

ברכב השני זה מישהו כשרוני פיצץ לי בקלית אחורית. ברכב לפני כן מישהוא הניח ארגז על הבגא' וגרר אותו. נשארה סריטה בגודל של חצי מ"ר.

אין מה לעשות. בחו"ל שריטה או דפיקה זה באמת וואו. בארץ זה עניין שבשגרה.

פורסם

מאחר שעם ישראל (חי) הפסיק לשים פתק עם פרטים במקרה כזה, כולנו צריכים לאמץ נוהל חדש שבמקרה ואנחנו עדים לכזה מקרה יש להשאיר על הרכב הנפגע את פרטי הרכב הפוגע עם פרטים שלכם בתור עדי ראיה.

 

ככה בעצם במקום שנגיע לרכב הפגוע שלנו ויהיה פתק עם פרטי הפוגע (כמו שצריך להיות וכמו שהיה נהוג פה פעם) ובמקום שנגיע לרכב הפגוע ולא יהיה שום פתק (כמו שקורה היום), פשוט יהיה פתק שעד ראיה השאיר לנו.

 

כולנו חייבים לאמץ את הנוהג הזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מאחר שעם ישראל (חי) הפסיק לשים פתק עם פרטים במקרה כזה, כולנו צריכים לאמץ נוהל חדש שבמקרה ואנחנו עדים לכזה מקרה יש להשאיר על הרכב הנפגע את פרטי הרכב הפוגע עם פרטים שלכם בתור עדי ראיה.

כולנו חייבים לאמץ את הנוהג הזה.

 

צודק ב200% :mm_yeah::mm_yeah:.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
מאחר שעם ישראל (חי) הפסיק לשים פתק עם פרטים במקרה כזה, כולנו צריכים לאמץ נוהל חדש שבמקרה ואנחנו עדים לכזה מקרה יש להשאיר על הרכב הנפגע את פרטי הרכב הפוגע עם פרטים שלכם בתור עדי ראיה.

 

ככה בעצם במקום שנגיע לרכב הפגוע שלנו ויהיה פתק עם פרטי הפוגע (כמו שצריך להיות וכמו שהיה נהוג פה פעם) ובמקום שנגיע לרכב הפגוע ולא יהיה שום פתק (כמו שקורה היום), פשוט יהיה פתק שעד ראיה השאיר לנו.

 

כולנו חייבים לאמץ את הנוהג הזה.

 

מסכים!

פורסם
מאחר שעם ישראל (חי) הפסיק לשים פתק עם פרטים במקרה כזה, כולנו צריכים לאמץ נוהל חדש שבמקרה ואנחנו עדים לכזה מקרה יש להשאיר על הרכב הנפגע את פרטי הרכב הפוגע עם פרטים שלכם בתור עדי ראיה.

 

ככה בעצם במקום שנגיע לרכב הפגוע שלנו ויהיה פתק עם פרטי הפוגע (כמו שצריך להיות וכמו שהיה נהוג פה פעם) ובמקום שנגיע לרכב הפגוע ולא יהיה שום פתק (כמו שקורה היום), פשוט יהיה פתק שעד ראיה השאיר לנו.

 

כולנו חייבים לאמץ את הנוהג הזה.

 

ותמצא זמן להגיע לתחנת המשטרה למתן עדות? ואח"כ אם צריך תגיע לבית המשפט? ואתה אפילו לא יודע עם מי אתה מסתבך..

נראה לי שעד ראייה יחשוב(ואולי לא בצדק) על כל הדברים האלה לפני שישאיר פתק..


×
×
  • תוכן חדש...