Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן מקרר רק בצד הנהג, C5 2002


adel
שימו לב! השרשור הזה בן 4327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני עומד לקבל מחר C5 2002, SX 2.0, ברכב ישנה בעיה במזגן מלפני כחודשיים. המזגן לא מקרר מספיק באופן כללי למרות שהוא על 16 מעלות בשני הצדדים. ובנוסף בצד של הנוסע הוא מוציא רק אויר בלי קירור בכלל.

הם מילאו גז לפני כחודש, ואמרו להם לעקוב אחריו. לדבריהם זה הסתדר לכמה ימים וחזר לאותה בעיה.

במוסך שורתון בראשל"צ, שם האוטו טופל, אמרו לי שכנראה ישנה בריחת גז וצריך להחליף את הרדיאטור הפנימי. כמובן שהם לא בדקו אותו שוב לאחר המילוי גז האחרון.

 

ושאלה נוספת: איך מפעילים את המדחס אם לא רוצים לשים אותו על auto? יש לציין שיש רק כפתור econ ואין AC או הסימן של הכוכבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המדחס...הצרפתים אוהבים הכל הפוך.

ישנו כמו שאמרת כפתור ECON - (חסכון) שהלחצן עובד / הנורה בו עובדת זה מצב חסכון והמזגן לא עובד (מדחס לא עובד - רק אוורור)

שהלחצן לא עובד / נורה לא עובדת - מדחס עובד.

 

מן הגיון הפוך שכזה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר סביר להניח שיש תקלה במדף שמכוון את האוויר לנוסע/נהג או במנוע החשמלי שלו, תקלה ידועה ב C5.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לדעתו של קודמי, אם יוצא קור רק מצד אחד למרות ששני הצדדים הם על 16 אז תבדוק קודם כל את תזוזת המדפים או התריסים ביחידת המזגן הפנימית בהתאם לשינוי כיוון הטמפרטורה בשני הצדדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אכן זו התקלה, מה עלות התיקון שלה בערך? האם אתם ממליצים על איש מזגנים טוב במרכז הארץ/אזור השרון?

 

לגבי הטענה שהגז בורח, אני כמובן לא יודע אם אכן כך או לא, כיא אחרי המילוי גז לא נבדק שוב, אך אני מציין שהקירור בצד הנהג הוא לא הכי טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

כמו שאמרו לך,כנאה ישנה בעיה בבית החימום,הפלסטיק של המדף "נאכל" בחיבור עם המנוע החשמלי,ואז הוא לא מצליח להסגר.

במוסכים המורשים היו מורידים בשביל זה דש בורד ומחליפים בית חימום מושלם,היום אפשר לתקן את הבעיה ללא פירוק דש בורד.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא צריך איש מזגנים טוב או רע אתה צריך משהו שיודע איך לפרק את הדשבורד ב c5 כדי להגיע למנוע של התריס.

אני מציע לך לגשת למוסך של סיטרואן שהתנסו בזה כדי שיפרקו וירכיבו את הדשבורד בלי לעשות נזקים.

גם איש מזגנים טוב אם אין לו ניסיון בפירוק הדשבורד הזה עלול לעשות נזקים ולשבור כל מיני חלקי פלסטיק על הדרך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שאני מכיר את הבעיה, צריך להחליף את המנוע ולא את התריס. הציר של המנוע הוא החלש והוא "נאכל"

אין צורך לפרק את הדשבורד כדי לבצע את התהליך ולמעשה הרבה מנועים הוחלפו עדיין באחריות.

מצד שני, הבעייה שאני מכיר היא בצד שמאל ולא בצד ימין. סיטרואן בהיותו יצרן רכב יצירתי מסוגל ליצור מנגנון שונה בשני הצדדים :-)

 

אריאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ההיסטוריה של הרכב, לפני כמה שנים פורק הדשבורד והוחלף אולי בית חימום.לגבי עוצמת הקירור באופן כללי, היתכן שצריך להחליף את הפילטר של המזגן? הבנתי שהוא נמצא בצד הנהג אך אני לא יודע בדיוק איך להגיע אליו, אולי תסבירו לי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אין קשר למסנן במזגן.

רכן בית החימום הוחלף בגלל תקלה זהה לע מה שאתה מתאר עכשיו,היום אין צורך להוריד דש בורד ברוב המקרים,יש פתרון אחר לבעיה.

בעל מקצוע שמכיר את הדגם היטב יכול לתת חוות דעת ברגע באם צתריך או לא צריך לפרק דש בורד.

בברכה,אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ההיסטוריה של הרכב, לפני כמה שנים פורק הדשבורד והוחלף אולי בית חימום.לגבי עוצמת הקירור באופן כללי, היתכן שצריך להחליף את הפילטר של המזגן? הבנתי שהוא נמצא בצד הנהג אך אני לא יודע בדיוק איך להגיע אליו, אולי תסבירו לי?

 

אם כמות האויר שיוצאת היא חלשה באופן כללי למרות שהמאוור עובד חזק אז זה כניראה הפילטר של המזגן

ראה בתמונות המצורפות איך להגיע אליו.

זה מה שתראה אחרי שתוציא את השטיח שמעל הדוושות.

אתה צריך לפתוח ולהוציא את הפילטר.

אתה לא חייב להחליף אותו, אתה יכול לשטוף אותו טוב במים ולייבש. רק תוודא שהוא לא קרוע כי אז הוא לא יעשה את עבודתו.

אני עושה את זה אחת לשנה ומרגישים שיפור ניכר בזרימת האויר אחרי הניקוי הזה

 

אגב, מהסתכלות ברכב ניראה לי שניתן יהיה להגיע למנוע של התריס של הנוסע אם תפרק את תא הכפפות, אתה צריך לפרק כמה ברגי טורקס שמחזיקים אותו.

111.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התמונות, ממה שהבנתי הפילטר נמצא בדופן שליד דוושת הגז, וצריך לפרק את הפלסטיק שמכסה את הצד ולקפל את השטיח החוצה כדי לחשוף אותו. נכון?

עכשיו, היום פירקתי את הפלסטיק הזה שבצד ימין של דוושת הגז, אך נתקלתי בבעיה שאני לא יכול למשוך את השטיח החוצה!! כאילו שהוא תפוס בקצהו בפנים מתחת לקונסולה המרכזית ע"י משהו. משכתי חזק בשתי ידיים ולא הצלחתי וחששתי לקרוע אותו, אז סגרתי ועזבתי! מה דעתך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיפשתי באינטרנט ומצאתי איך לפרק אותו. הוצאתי אותך ממש עכשיו, הוא די לא נקי, ניקיתי עם שואב אבק ואח"כ עם מים ושמתי אותו להתייבש עד הבוקר. אם בבוקר יהיה קצת רטוב, זה משנה אם אחזיר אותו למקומו?

 

אגב, הפעלתי את המזגן בלי הפילטר, כמובן הוא מוציא את האויר מהפתח של הפילטר, אבל הוא עדיין לא קר מספיק. כנראה שבאמת ישנה דליפה של גז מהמערכת!!

אשמח לקבל המלצה על איש מזגנים אמין ומקצועי שיטפל בבעיה הזאת (אזור המרכז)..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...