Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לפני 7 שנים ההורים שלי קנו רובר אחרי שמישהי שלא יודעת לנהוג חיסלה את הדייהו שהיה לנו (בזמן שאני בפנים).

 

לפני שנה וחצי הם חזרו לארץ , אז היה צורך למכור אותו.

תמיד אהבנו רובר, מהיום שקנינו אותו.

 

לאחר חיפוש רציני מאוד אחר רכב לאחותי בשביל להחליף את הפיאסטה שלה, הוחלט לחפש בכיוון של רובר.

 

היום מצאתי את האקזמפלר שחיפשנו.

 

הוא אוטומטי, גרסת SI משנת 97, עם 140000 קילומטר על השעון, בלי סאנרוף, עם מגנזיום, טסט ל10 חודשים ומצב כללי טוב (לא מושלם, פשוט טוב).

 

קנינו אותו מתוך הבנה שבפחות מ10000 ש"ח אי אפשר לקנות משהו נורמלי, ושבחודש ומשהו הקרוב הוא יהיה הרבה במוסך לצורך יישורי קו ותיקונים קטנים, שיכולים להגיע להרבה יותר.

 

מחיר: 8500 ש"ח.

 

החלטנו לא להתמקח בכל מקרה כי מצד אחד אני שונא לעשות את זה, ומצד שני אני יכול להוריד לו אולי 1000 שקל, וזה ממש לא שווה את הטרחה (למישהו אחר אולי כן) וישאיר אותו עם הרגשה רעה. בתכל"ס האוטו שווה הרבה יותר, ואת זה אני אומר כמישהו שהיה לו כבר אחד ויודע לזהות אם הוא במצב טוב או לא.

 

כעקרון אני לא אהיה הנהג העיקרי, אבל הרכב יהיה זמין לשימושי מתי שאני צריך אותו. בינתיים אני נשאר עם הטמפרה בלי תוכניות להחליף אותה.

 

אז זהו, הנה היצור:

Rover Taly.JPG

Rover Taly (1).JPG

Rover Taly (7).JPG

Rover Taly (8).JPG

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש! אותי לא צריך לשכנע שרובר היא רכישה טובה. הרכב יפה מאוד.

בדקת שהגיר לא מחליק לקראת עצירה? אגב, למה הסל"ד מראה על 1.5?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

גם טמפרה וגם רובר באותה משפחה? אני בטוח שיש לכם על מה לדבר בארוחת יום שישי...

 

תגיד יוסי, פרנקוס בספרדית זה הרפתקאות?

 

תתחדש!

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם
הסל"ד גבוה כי רק התניעו אותו. הצ'וק האוטומטי עושה את זה. אחרי דקה בערך הוא נרגע.

ברובר הקודם שלי היה אותו דבר.

 

בין אם זה היה ברובר הקודם שלך או לא מדובר בתקלה ואין לזה שום קשר למה שכתבת .

Peugeot 208GTI

פורסם
בין אם זה היה ברובר הקודם שלך או לא מדובר בתקלה ואין לזה שום קשר למה שכתבת .

זה ייבדק מחר בבוקר כשהאוטו ייכנס למוסך.

תגיד יוסי

אני טועה או שהידית הילוכים מקולפת במצב מחריד?

אבל בסה"כ הרכב נראה מצוין:-)

לא מקולפת בדיוק, נראה לי שאין מצב שיתאר את המצב שלה. אחליף או אתקן בהקדם האפשרי.

גם טמפרה וגם רובר באותה משפחה? אני בטוח שיש לכם על מה לדבר בארוחת יום שישי...

כן, אנחנו מדברים על כמה שמיתוסים הם נפוצים בקהילת הרכב ולא תמיד משקפים את המציאות.

תגיד יוסי, פרנקוס בספרדית זה הרפתקאות?

מקור שם המשפחה הוא פולני. פשוט התאימו אותו לדרום אמריקה אז עכשיו הוא פרנקוס.

תתחדש!

תודה!


×
×
  • תוכן חדש...