Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

אני מתכוון למכור את המוסטנג,ולעבור לרכב קטן יותר,זול יותר וחדש יותר.

ראיתי המון רכבים והחלטתי שאני נעול על רנו קליאו או רנו מגאן חדשות,התקציב הוא עד 170000.

עכשיו מה אתם אומרים על הרכבים מה יותר טוב בשבילי ובכלל.

 

אני רוצה ביצועים סבירים,רכב שלא שותה דלק למשל כמו המוסטנג אלא לפחות 1:12,אמינות לאורך שנים,אבזור נוח ועשיר.

מה דעתכם גם לגבי גירסת הספורט של הרנו.

 

האם מישהו בעלים של אחד הרכבים אשמח לקבל חוות דעת.:-)

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

אבזור נוח ועשיר לא תמצא ברנו ספורט הן מאוד מהנות אך מאובזרות כמו גרסאות ליסינג.

אולי שירוקו של פולקסוואגן תיתן לך את מה שאתה מחפש.

אלפא מיטו גם יכולה לתת מענה לדרישותייך.

1:12 זה נתון שתקבל לרוב מחוץ לעיר ולא בתוך העיר.

אם צריכת הדלק חשובה אולי תשקול הייברדי או אם נוסע הרבה אפילו דיזל.

גולף TDI או אם מעוניין בסדאן, אוקטביה בעלת מנוע זהה.

פורסם

כן צריכת הדלק חשובה ולגבי הדיזל זה לא מפריע לי.

אלפא מיטו יכול להיות רכב טוב.

מה המחיר של הרכב הזה?

והאם הוא מתאים לדרישות?

לגבי השירוקו לא אהבתי את העיצוב בכלל.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

מה זה ביצועים סבירים? האם אתה מחפש רכב ספורטיבי או נוח ומאובזר? אני מניח שאין לך בעיה עם גיר ידני.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

דווקא יש לי עדיפות לידני זה גם חלק ממה שעושה את הרכב ספורטיבי לא?

אחרי הכל עד היום אני נוהג במוסטנג ואני מניח שאתה יודע מזה ביצועים סבירים(לפחות 140 כ"ס).

כן מעדיף נוח ומאובזר מכיוון שהרכב יסע הרבה מאוד.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

אין שום קשר בין המוסטנג לבין המכוניות האלו. אם הרכב יסע הרבה מאוד אז אני לא בטוח שרכב ספורטיבי כזה יתאים לך - הקליאו ספורט והמגאן ספורט הן לא המכוניות הכי נוחות, מאובזרות או איכותיות בתקציב הזה, והן עשויות לעייף בנסיעות ארוכות (במיוחד הקליאו). המיטו עשויה להתאים יותר מכיוון שהיא נוחה יותר, מאובזרת יותר ונראית הרבה יותר טוב מבפנים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כן גם במגאן/בקליאו שאינם בגירסאות הספורט,או רק בקליאו בגרסת הספורט.

ובנוסף עכשיו אני חושב על המיטו כמתאימה להגדרות הללו.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

אוקי.

פשוט נראה לי שהמרחק בין הגרסאות הרגילות לספורט מאוד גדול, בעיקר במגאן (אופי שונה לגמרי בגרסאת הבסיס).

מבחינת צריכת דלק לא תהיה לך בעיה. המנוע בקליאו (זהה למגאן אבל שם יש טורבו) מאוד חסכוני (אתה תקבל את ה-1:12 שאתה מכוון אליו).

פורסם

אין שום קשר בין גרסאות הספורט לגרסאות הרגילות. גם במחיר - הבדל של עשרות אלפי שקלים. אם הגרסאות הרגילות יתאימו לך אז אין לך צורך בספורטיביות.

 

בכל מקרה, זה רק מעצים את מה שאמרתי - עבורך מכונית כמו המיטו תתאים הרבה יותר. גם גולף או 308, לצורך העניין.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אז אם כך מה אתם אומרים קליאו בגרסת ספורט/רגילה,או אלפא מיטו.

אני יודע שיש הבדל של עשרות אלפי שקלים אך אם גרסת הספורט עדיין טובה יותר אז אני מוכן להשקיע.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

לא נראה לי שהבנת עדיין. אין שום קשר בין קליאו רגילה (1.6, אוטומט, 110 כ"ס, 5 דלתות, 11000 שקלים) לבין קליאו ספורט (2.0, ידני, 197 כ"ס, 3 דלתות, 170000 שקלים לפני הנחה). שתיהן לא באמת ממלאות את הדרישות שלך, אז שכח מזה.

אלפא מיטו - בצע נסיעת מבחן ותחזור עם רשמים. היא עשויה להתאים לך.

פיג'ו 308 - אין בידני למיטב ידיעתי. גרסת ה-1.6T המאובזרת עשויה להתאים לך גם כן. שוב - בצע נסיעת מבחן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...