Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור איטום שעשיתי


srool
שימו לב! השרשור הזה בן 5513 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי ששילמתי למתקין לבצע לי את האיטום ברכב עם חומר שאני קניתי והוא עשה חרא עבודה (יעיד מי שראה), החלטתי לקחת את החומר שנשאר ולאטום את הדיפונים, שהם האחראים העיקריים לרעשים שיש לי עכשיו.

יש לי זוג ידיים שמאליות אבל eli i נתן לי את ההשראה לאטום בעצמי, וחוץ זה, החומר שוכב אצלי כבר מה חודשים.

 

זה הרפה בנד שנשאר לי:

 

damp4e.jpg

 

 

damp2.jpg

 

damp3.jpg

 

 

 

 

לאחר האיטום הרעשים ירדו לאפס, גם גם כשההאבוק מפרק את הרכב.

ניסיתי כמה תדרים מאוד חזקים והוויברציות פשוט שעלמו.

 

אשמח שתחוו דעתכם ותתנו טיפים לימים שיבואו (או לאיטומים שיבואו).

 

ישראל

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה מהשידרוג.

יש לי שאלה: כמה יריעות הספיקו לך כדי להגיע למצב הזה ב-2 דלתות קידמיות?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבדתי עם גליל של 0.3X10 מטר, עשיתי שתי שכבות עם די הרבה חפיפה, בוזבז הרבה חומר, נשאר לי עוד קצת פחות ממטר, וזה הספיק לי גם לאטום את הלוחית ועוד כמה דברים קטנים. אבל קח בחשבון שהחלק הפנימי של הדלת לא אטום אצלי.

ו- 626 זה דלת לא קטנה במיוחד.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהנה - עכשיו שהרעשים "נעלמו", כשיהיה לך תקציב נוסף - תאטום את הצד הפנימי של הדלת ותיצור מאין תיבה - תראה גם מה יקרה לבאס הקדמי שלך... 8)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישראל,

 

שמח לראות שאתה מבסוט, זה רק מראה כמה התקנה יכולה להשליך על התוצאה המתקבלת, גם במערכות high-end וגם במערכות הפשוטות ביותר.

תהנה. :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוה ! אני שמח לראות סימני חיים ממך, התכוונתי לסמס לך לפני כניסת החג.

שמעתי בעצתך, יוסי עשה לי התקנה מחדש של הקומפוננט, איזו השקעה !

יוסי עבד איזה שעה בנגריה שלו עד שהוא הגיע להגבהה הפנימית שמתאימה לדלתות הסוררות שלי.

בחיים לא ראיתי כזו השקעה בהתקנה. והתוצאות בהתאם, המידבאסים נשמעים כאילו הם דופקים עם פטיש 5 קילו על הדלתות.

עכשיו אני מבין מזה לנצל את הרכיבים שאתה קונה.

 

בקשר לעזרה, אל תדאג. יש מגש אחורי :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על העבודה ,ואתה עוד אמרתה שיש לך 2 ידיים שמאליות :mm_yeah:

גם לי יש מאזדה 626 ,והשבוע סיימתי את האיטום בדלתות .

אבל אני אטמתי רק פנימי וחיצוני ,בלי האיטום שאתה עשיתה (של הדיפון).

אצלי הלכו 2 סטים של סטינגר ,כל סט 6 יריעות של 30X60 ס"מ .

התוצאות מדהימות ,הסאונד אצלי השתפר פלאים .

 

 

 

בהצלחה

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5513 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...