Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים וחג שמח לכולם,אני מאד מאד סקרן לדעת למה מכונאים נאלצים לקדוח שני חורים בטרמוסטט

של מנוע סובארו,למה זה טוב ולמה זה נחוץ אים בכלל,אני שואל את זה מיכוון שעשו לי את זה גם בסובארו לגאסי

שהייתה לי בעבר וגם באימפרזה שברשותי כרגע.

אשמח לתשובות הגיוניות כי זה מאד מעניין אותי.

תודה וחג שמח.

imprza new age

פורסם

מאחר והטרמוסטט בלגאסי\אימפרזה יושב בתחתית המנוע (ואין פתחי ניקוז אויר בחלק העליון של מערכת הקירור, למעט הרדיאטור בלבד בחלק מהדגמים) קיים בטרמוסטט המקורי חור שמטרתו לנקז אויר במקרה של מילוי מחדש של המערכת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מרק ואיציק נ חג שמח,אים הטרמוסטט בא אים חור אחד מקורי מדוע עושים אחד נוסף?

מה המערכת בנויה מלחץ חזק אז בגלל זה נאלצים לקדוח חור נוסף ?

שוב תודה וחג שמח.

imprza new age

פורסם

nitz

 

החורים הקטנים האלו לא יאפשרו סירקולציה, הם פשוט קטנים מידי.

בטרמוסטט מקורי כפי שמרק רשם צריך להיות JIGGLE PIN.

 

מצ"ב תמונה של הטרמוסטט שלי שהחלפתי:

 

10.jpg 11.jpg

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

המכונאי מבצע זאת כנראה מהניסיון המצטבר בטיפול בבעיות חום המנוע בדגם זה .

( זו זליגה מתוכננת - ולפעמים פיתרון מקומי ונכון לבעיה )

 

כך עובר קצת נוזל קירור לפני פתיחת הטרמוסטט , גם אויר לכוד מתנקז , והפרשי החום בראש המנוע יותר יציבים .

 

אם חום המנוע אח"כ תקין ויציב - כנראה שהפיתרון נכון .

 

ראה דיון קודם בבעיה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=172590&highlight=%D7%98%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%98+%D7%95%D7%94%D7%95%D7%90+%D7%9E%D7%AA%D7%A0%D7%94%D7%92&page=2

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה לכולם על התגובות העיניניות אבל אני מתקשה להבין קצת ותיסלחו לי,

אני לא מבין כל כך בנושא הזה,הרי הטרמוסטט מגיע אים חור אחד מקורי והוא אמור להספיק כדברכם או של חלק ממכם,אז למה ברכב שלי עשו שני חורים?

בעצם האים זה נהוג רק במנועי סובארו או גם בשאר המנועים הקיימים ?

מה שכן אין לי תלונות כי טפו טפו הרכב מתפקד מצוין בכל מה שקשור לטרמוסטט

אבל אני פשוט רוצה להבין האים זאת המחלה הידועה של סובארו היתחממות?

כמובן חוץ מציריות.

אני אישית נתקלתי בהרבה מכונאים שירקו דם עד שהצליחו לגרום לטרמוסטט להיפתח בסובארו לגאסי שהייתה לי.

אז שוב תודה וסליחה על החפירה זה רק מתוך כוונה להעשיר את הידע המועט שיש לי במכונאות.

imprza new age

פורסם
מרק ואיציק נ חג שמח,אים הטרמוסטט בא אים חור אחד מקורי מדוע עושים אחד נוסף?

מה המערכת בנויה מלחץ חזק אז בגלל זה נאלצים לקדוח חור נוסף ?

שוב תודה וחג שמח.

אולי בגלל שהם לא עושים תהליך ניקוז אויר כמו שצריך?

×
×
  • תוכן חדש...