Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי היום מערכת במאזדה 3,

מגבר של סאונד סטרים ליטל וונדר 2,

סאב של בלאנקפוט,אני מחה שיגיע עוד שבועים הקיקר ואז אם אני ארצה אני יכול להחליף לקיקר,למרות שהסאב מטורף ואני לא צריך להחליף אותו..

אבל יש לי בעיה עם הקומפננט, אמבי קוראט..

הטויטרים מתנתקים פתאום ,ואז שומעים רק מיד מהרמקול עצמו,והטויטר כאילו מפסיק לעבוד..זה מוריד את הסאונד ברמות מטורפות..

אני חושב אולי להחליף לקומפננט חדש אחר,אולי הרץ,אנרג'י..מה דעתכם?כמה עולה חדש ?

 

תודה רבה!

פורסם

קודם כל תתחדש.הרץ אנרג'י עולה בערך 1000 שקל,אבל עם כבר הרץ אז הייתי ממליץ על ההיי אנרג'י,אבל פה כבר נכנס עניין של תקציב.אצל מי התקנת?כמה עלה הכל?והכי חשוב-תמונות:-)

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

2+

להיי אנרג'י, אך חשוב לזכור כי ההיי אנרג'י גם עולה בהתאם (אך שווה בהחלט!!!)

אם אתה אוהב סאונד נקי טוב ואמיתי, ההיי אנרג'י הם בהחלט רמקולים מצויינים ושווים כל שקל.

הרי בסוף אתה תשדרג אליהם הכל מקרה אז חבל על ה 1100 ש"ח (מחיר טוב ...) שתשלם על האנרג'י

 

שווה להשקיע 1800 ש"ח ולקחת רמקול ברמה אחרת.

 

חג שמו ובהצלחה

רוני נ.

 

אגב היה לי אנרג'י ושדרגתי להיי אנרג'י, וכן הוצאה מיותרת...:evil:

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

סיימתי היום להשלים את המערכת ..

יש לי מאזדה 3..

 

קניתי היום קומפננט חדש-

של Hertz energy esk 165

200W מוציא 100RMS ..

 

מגבר- Soundstream דגם-ליטל וונדר 2.

 

סאב-Blaupunkt אם אני לא טועה 400RMS.

 

יצא לי בסוף אחרי הכל-מגבר+קומפננט+סאב+התקנה+חיווט+מנחת(מערכת מקורית)=3400 שקל.

 

שומעים סוף!בול כמו שאני אוהב !

 

מה דעתכם ?

פורסם

תתחדש!אצל מי התקנת?

והכי חשוב-יש תמונות?

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

×
×
  • תוכן חדש...