Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו חזרתי מנסיעה דרך כביש 6.

באיזור בן שמן רואה מרחוק צ'קלקות כתומות, כחולות, אדומות. כל הסינוור שבעולם. נהגים מאיטים. מגיע לנקודה של המשטרה וכל הרכבים. מה רואה?

תאונה בגלל פרה! רכב נכנס בפרה ושניהם תקועים על הכביש

אז מי אמר שאפשר לנסוע 160 קמ"ש בכביש הזה בלילה כש"אין כלב על הכביש".

כלב אין אבל פרה יש!

Nothin really matters to me

פורסם
אני שבוע שעבר כמעט דרסתי 3 תרנגולות על כביש עכו-כרמיאל.

אני מכיר את המקום הזה! כל הזמן הן רצות שם כמו מטורפות.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אין, רק בישראל אפשר לראות דברים כאלה. שתי התמונות שצירפת נראות כאילו זה לקוח מצילומים לאיזה סרט.

בכל מקרה, זה יגוע [ידוע] העניין, במיוחד בנגב, אבל בכביש 6?

פורסם
אין, רק בישראל אפשר לראות דברים כאלה.

 

עם כל הכבוד, תגובות כמו שלך מרתיחות אותי.

נכון, באירופה ישנם כמה מקומות כמו והAUTOBAHN, שבהם לא רואים את זה, אבל חיות שעולות על הכביש הן בעיה שאפשר למצוא בכל העולם.

 

למה ישר לקטול את ישראל ולהגיד שרק כאן רואים דברים כאלו? זה פשוט לא נכון.

פורסם
עם כל הכבוד, תגובות כמו שלך מרתיחות אותי.

נכון, באירופה ישנם כמה מקומות כמו והAUTOBAHN, שבהם לא רואים את זה, אבל חיות שעולות על הכביש הן בעיה שאפשר למצוא בכל העולם.

 

אל תרתח, אדון עזריאל...

ישראל היא כנראה מס. 1 בעולם בכמות החיות שמסתובבות חופשי על הכביש. זה שלרובן יש רשיון נהיגה, רק עושה את העניין לעצוב יותר.

פורסם

מי שרוצה לקרוא את תגובתו של שמר פעמיים, יוכל לעשות זאת גם מבלי שתצוטט אותה.

 

איזו שטות מוחלטת. קבעת את זה אחרי שנים של נסיעות בכבישים של מדינות אחרות?

דווקא בנושא הזה, בישראל כמעט ואין בעיות יחסית לשאר העולם.

פורסם

על מה כל ההתלהמות.

זה בעל חיים, ובעלי חיים לעיתים בורחים, ובמקרים הגרועים אף נכנסים למסלול הנסיעה.

גם באוטוסטראדות בחול דברים מסוג זה קורים ועלולים לקרות.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
עכשיו חזרתי מנסיעה דרך כביש 6.

באיזור בן שמן רואה מרחוק צ'קלקות כתומות, כחולות, אדומות. כל הסינוור שבעולם. נהגים מאיטים. מגיע לנקודה של המשטרה וכל הרכבים. מה רואה?

תאונה בגלל פרה! רכב נכנס בפרה ושניהם תקועים על הכביש

 

מעניין איך היא נכנסה לשם.

רוב הכביש (אם לא כולו) מגודר משני צידיו, וקשה לי להאמין שהפרה הוציאה מספרי פח, חתכה את הגדר ונכנסה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...