Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נסעתי בסוזוקי 5 שנים עם אפס תקלות. ביום שמכרתי אותה נשרפה נורת ברקס וזהו.

סוזוקי זה רכב אמין בצורה בלתי רגילה אז הסקר הזה נשמע לי קצת מצוץ מה... (השלם את החסר)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כמו שאמרו כאן לפני תלוי מי מטפל באוטו ואיך מטפלים באוטו.

למרות שאני מניסיון עם סוזוקי אני חושב שהיא לא אמינה כלל וכלל, לידידה טובה שלי

יש פורד פוקוס נכנסה חזיתית לא מזמן בסוזוקי בלנו ( הסוזוקי אשמה , ניסתה לעקוף בפס ישר לא מקוקו )

בעל הסוזוקי בלנו מת במקום, כן מת במקום ולה נפצעה קל ביד בלבד.

אני מאוד מאמין באמינות של VW למרות הכל.

שוב תלוי מי מטפל ומה מטפלים באוטו.

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם

המיקום של סוזוקי מוזר בסקר הזה, בדרך כלל הרכבים האלו אפורים ומשעממים אבל מציגים אמינות יוצאת דופן (כמובן שיש לה דגמים מעניינים בעיקר רכבי השטח הקטנים והחסונים של החברה (סמוראי וגמ'יני:multi:).

לבחור מעליי איך קשורה בטיחות הרכב לאמינות שלו? :?

 

מה שלא מפתיע זה האמינות של פולסוואגן בתחתית בכל סקר אמינות שיצא לי לראות, JD POWER ושל המגזין הברטי WHAT A CAR ועוד כמה סקרי אמינות כאלו ואחרים תמיד פולסוואגן בתחתית הרשימה, טוב לפחות הם שומרים על המקום שלהם בעקביות וביקיות גרמנית מרשימה :lol:.

http://www.whatcar.com/news-special-report.aspx?NA=236323&EL=3263247

פורסם
כמו שאמרו כאן לפני תלוי מי מטפל באוטו ואיך מטפלים באוטו.

למרות שאני מניסיון עם סוזוקי אני חושב שהיא לא אמינה כלל וכלל, לידידה טובה שלי

יש פורד פוקוס נכנסה חזיתית לא מזמן בסוזוקי בלנו ( הסוזוקי אשמה , ניסתה לעקוף בפס ישר לא מקוקו )

בעל הסוזוקי בלנו מת במקום, כן מת במקום ולה נפצעה קל ביד בלבד.

אני מאוד מאמין באמינות של VW למרות הכל.

שוב תלוי מי מטפל ומה מטפלים באוטו.

 

 

איך אמינות קשורה לבטיחות?

פורסם

לא נמאס לכם?!

כמה אפשר לטחון את ה"אמינות" המטופשת הזו?

 

עוד לא הבנתם שדוחו"ת אמינות רלוונטיים רק לעיתונאים שמצטטים אותם בכפייתיות?

 

על כל דו"ח אמינות שבו יצרן X בטופ אפשר להביא אחר שבו הוא בתחתית.

על כל אחד שבו היפניות בראש יש סקר אחר (כמו זה) שבו הן מפוזרות במרכז ובתחתית הטבלה.

 

הדבר היחיד הרלוונטי מכל הדוחות האלה - ואת זה אף עיתונאי לא יגיד בבירור, כי זה מעקר את הסנסציה -

זה שכל המכוניות המודרניות מאוד מאוד אמינות, וכדאי לבחור מכונית לפי המראה\נוחות\ביצועים\בטיחות\גודל תא מטען וכו',

ולא לפי איזה סקר אמינות חסר משמעות.

פורסם

סקרי האמינות היחידים שאני מוכן להאמין להם ,הם הסקרים של החברות שמעניקות ביטוח אחריות לרכבים אחרי שלוש שנות האחריות הרגילות.

במשאל טלפוני אנשים ישקרו וינסו להגן על הרכישה היקרה והבעייתית שלהם ולכן יהללו גם רכב דפוק.

פורסם

בכל מקרה, שמישהו יביא לארץ את לינקולן באופן מסודר. למרות שנראה לי שההצלחה של המותג תהיה כ"כ עלובה בארץ, שעדיף להשאיר אותה ביבשת בה היא נולדה.

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם

אמינות זה סוג של בטיחות, לא חושב כך?

אם הוא רכב אמין הוא גם יסיע אותך בכביש בבטחה האם אני טועה?

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם

ג'אסטי היא יופי של מכונית אמינה, במפגש עם רכב אחר אני אעדיף לשבת בפסאט, שידועה כרכב לא אמין למשל...

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם
זה לא צפוי, הכל בהפוכה.:shock:

 

למה הכל בהפוכה מניסיוני הכל בסדר גמור,לינקולן זה באמת מותג מדהים ברגע שהם מגיעים לארץ אני קונה אחת כזאת באותו יום,

לסוזוקי ופולקסווגן ישנם בעיות לא קטנות בעולם ובגלל זה בגרמניה האופל קצת עולה על הפולק על סוזוקי עדיף שלא נתחיל לדבר,

אמינות ואיכות סינית ממדרגה ראשונה כמובן שיש ברי מזל שיגידו "אצלי לא הייתה שום תקלה במשך..".:lol:

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
אמינות זה סוג של בטיחות, לא חושב כך?

אם הוא רכב אמין הוא גם יסיע אותך בכביש בבטחה האם אני טועה?

 

בהחלט אתה טועה.

הסקר אמינות בודק את כמות הכניסות של בעלי הרכבים למוסך בשל תקלות.

 

בלי קשר למצבך לאחר תאונה חזיתית עם סמי-טריילר, תאונת צד עם SUV או התהפכות לצד הדרך וכניסה בעץ.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...