Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

P0420 והפטנט של א נוימן


asa160
שימו לב! השרשור הזה בן 4060 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שוחחתי עם אייל פעמיים בטלפון (בחור נחמד מאוד אגב !) ואני מתכנן להיכנס אליו לבצע את "הקסם".

אשמח לקבל משוב מהחברים שכבר התנסו בטיפול הזה בטויוטה קורולה (אני 2002, אשמח להתייחסויות גם ל2003).

מדובר בתיקון הגורם לכך שנורת צ'ק אינגין לא תידלק להתריע כאשר המחשב של הרכב חושב שהממיר לא תקין.

האם יש אילו שהן בעיות בעקבות הטיפול ? כרגע הרכב נוסע פיקס ואני מעוניין להטיח ככל הניתן שהמצב ישמר.

תודה מראש

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הרכב שברשותך הוא מודל 2002, כלומר מהצורה הישנה יותר שבא מיפן? חשבתי שהדגמים של 2001 ו 2002 לא סובלים מבעיה זו, אלא רק הדגמים שבאו מתורכיה (2003 ו 2004). לי יש 2001 ואני מתחיל לדאוג.

באיזה ק"מ זה קרה אצלך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי מודל 2002 "צורה ישנה" שיוצר ביפן.

התקלה הופיעה (אצל הבעלים הקודם) פעם ראשונה ב70 אלף ק"מ ואז הוחלף הממיר. כיום התקלה חזרה ב130 אלף ק"מ.

הרכב חדש בידי ונסע הרבה נסיעות עירוניות קצרות (אם אפשר לקרוא לנהריה עיר..) אצל הבעלים הקודם.

אייל אמר לי שעוד לא היו אצלו דגמי 02 עם הבעייה הזאת וגם בפורומים יש רק מקרים בודדים של בעיות ממיר עם דגמ 02 אבל לך תדע....

אחזור ואדווח לאחר הטיפול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נוסע עכשיו עם הרכב מחוץ לרכב ונותן לו להעיף את כל הזבל שמצטבר באגזוז ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי מודל 2002 "צורה ישנה" שיוצר ביפן.

התקלה הופיעה (אצל הבעלים הקודם) פעם ראשונה ב70 אלף ק"מ ואז הוחלף הממיר. כיום התקלה חזרה ב130 אלף ק"מ.

הרכב חדש בידי ונסע הרבה נסיעות עירוניות קצרות (אם אפשר לקרוא לנהריה עיר..) אצל הבעלים הקודם.

אייל אמר לי שעוד לא היו אצלו דגמי 02 עם הבעייה הזאת וגם בפורומים יש רק מקרים בודדים של בעיות ממיר עם דגמ 02 אבל לך תדע....

אחזור ואדווח לאחר הטיפול

 

 

קונספירציה !

יש תקלות בטויוטות יפניות! מחדל חמור מאין כמוהו !

יוניון מוטורס כמרקחה. :|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה , לא הבנתי ...האם כאשר הנורה נדלקה בלוח המחוונים המנוע זייף ? או משהו דומה ? וכאשר אייל כיבה את הנורה חל שינוי בפעולת המנוע לטובה ?.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה למה המנורה נדלקת.

זה שהוא יסדר (לטוב או לרע).(אני לא מתיחס לאייל ! אני מתיחס לבעיה!.) שהמנורה לא תדלק יותר.

יפתור את הבעיה. כי כאשר באמת תהיה בעיה מה תעשה? המנורה לא תדלק יותר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשתהיה איזו בעיה חדשה במע' ניהול המנוע (הצתה והזרקת דלק ומע' זיהום אויר) נורת התקלה כן תידלק, כי איל נוימן אינו מבטל את פעילותה.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפי. אתה מכיר את התיקון הספציפי הזה של אייל?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך עושים- זה סוד כמוס לפיל ולסוס.

מה עושים- מנטרלים את נורת הציק אינגין מלהדלק במקרה של P0420. בכל שאר המקרים היא תידלק.

אייל מבצע את ההליך מזה כחצי שנה כמה עשרות מכוניות עד עכשיו. על פי דבריו לא חזר אליו אפילו רכב אחד מהקבוצה הזאת.

הוא מעריך שהתיקון יחזיק זמן רב.

לאייל יש מונייטין מקצועי רב שעומד לצידו אבל עדיין יש הרגשה לא נוחה של טיפול סודי ברכב. בכל מקרה הפרשי העלויות הגדולים (טיפול אצל אייל 1200 ש"ח, לעומת החלפת ממיר 5000-12000) מצדיקים לדעתי לקחת סיכון.

עדיין אשמח אם אחד מאותם עשרות שביצעו את הטיפול יעלו בפורום וידווחו האם הם שבעי רצון, מה קרה לצריכת הדלק,טסט,התנעה או כל השפעה אחרת.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי מודל 2002 "צורה ישנה" שיוצר ביפן.

התקלה הופיעה (אצל הבעלים הקודם) פעם ראשונה ב70 אלף ק"מ ואז הוחלף הממיר. כיום התקלה חזרה ב130 אלף ק"מ.

הרכב חדש בידי ונסע הרבה נסיעות עירוניות קצרות (אם אפשר לקרוא לנהריה עיר..) אצל הבעלים הקודם.

אייל אמר לי שעוד לא היו אצלו דגמי 02 עם הבעייה הזאת וגם בפורומים יש רק מקרים בודדים של בעיות ממיר עם דגמ 02 אבל לך תדע....

אחזור ואדווח לאחר הטיפול

 

שאלה

מהו סדר גודל של ממיר ברכב המדובר כולל עבודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה

מהו סדר גודל של ממיר ברכב המדובר כולל עבודה

ממיר עלות מחירון 5300 ש"ח לפני מע"מ. עבודה כמה מאות ש"ח. הנחה ושאר ירקות: יוצא 5-5.5 אם מחליפים ממיר בלבד. אם יש צורך להחליף גם מחשב אז קופצים ל13 בערך.

לפי הבנתי אין ממירים חליפיים לדגם זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

בבעלותי גם כן קורולה שנת 2004,

לאחר בירור מעמיק והתייעצויות רבות,

רובן עם בני משפחה קרובים יותר ופחות אשר עוסקים בתחום שנים רבות הגעתי למסקנה הבאה:

אם וכאשר תופיע אצלי התקלה אני אישית אחליף את הממיר בממיר תחליפי שעלותו

עד כמה שידוע לי כ700-800 ש"ח ואוכל לנסוע עוד כ50 אלף ק"מ...

לדעתי השקעה ששווה את התוצאה!

וזהו לעניות דעתי הפיתרון האולטימטיבי, ללא הוצאות כבדות וללא התעסקות מיותרת במחשב הרכב.

 

ומשהו נוסף חשוב לא פחות שלא כ"כ קשור לשירשור הזה:

אנשים רבים מתלוננים בקשר לבעיית סתימת מסנן השמן במנוע הקורולה,

חשבתי רבות על הנושא והחלטתי על דרך "להקדים את המכה"...

בחודש וחצי הראשונים שהאוטו היה אצלי החלפתי שלושה פעמים שמנים, כל 500 ק"מ בערך,

כידוע לשמנים יש תכונה מאוד חשובה והיא ניקוי המנוע,במיוחד כאשר השמן חדש,

כל פעם שהחלפתי שמן, השמן יצא נקי יותר ויותר,

מהעובדה הזאת אפשר להבין שהמנוע התנקה בצורה משמעותית מאוד!

יש לציין כי פעמיים הוסתפי לשמן הרגיל כ200 מיליליטר שמן גיר אוטומטי להגברת פעולת הניקוי, אין צורך לדאוג

לנזק ולהתקלחות כי הכמות מאוד קטנה והנסיעה על השמן הנ"ל היא לא יותר מ500 ק"מ!

בסיומו של תהליך זה המנוע נראה מבפנים כמו חדש!

כיום,לאחר כמה ימי נסיעה מאז ההחלפה הראשונה השמן בצבע כ"כ שקוף שלא רואים אותו אפילו על מדיד

השמן הברזלי...תענוג לעיינים, המנוע עובד חלק וללא רעידות והכי חשוב שהראש "שקט" כי נפתרה

לה עוד בעיה קריטית ללא השקעה כבדה של כסף וללא ביזבוז זמן רב!

לסיכומו של דבר, חברים יקרים, אל תחסכו בשמן! תחליפו שמן פעמיים בשנה ותקנו את השמן הכי יקר שאתם

מוצאים(140 שקל באוטו דיפו), אחרי הכל, כמה שלמנוע של האוטו שלכם קל יותר לעבוד...לכם כיף יותר לנסוע!

אם יש שאלות...מוזמנים לשאול כיף!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחלק מהבדואים בנגב שרכבם עבר תאונה וכריות האוויר נפתחו הם מקמבנים כך : מחברים את נורת כרית האוויר (SRS ) לנורת לחץ השמן ואז אתה מניע מנוע ובו זמנית נכבות שני הנורות של הכרית ושל לחץ השמן (כך אנו עולים על הטריק כי לנורת כרית האוויר יש זמן סריקת מע' והיא נכבת אחרונה).דרך אגב הם עושים זאת גם הפוך נורת לחץ שמן מחוברת עם נורה אחרת , עשו לנו זאת גם עם נורת ABS , חשבתי לפתןח שרשור חדש בנושא הקומבינות בלוח המחוונים...טוב, שמתי זאת בשרשור זה.

אני בטוח זה זה לא העניין עם נורת התקלות של P0420 כי ניויימן הוא איש מקצועי בעל ערכים.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4060 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...