Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי לנסר 91 GLX - לקראת טיפול ראשוני


davideinat
שימו לב! השרשור הזה בן 5514 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

קיבלתי מיצובישי לנסר 91 GLX אוטו', ואני צריך קצת לטפל בו לפני שאני מתחיל לנסוע.

להלן שאלותיי, אודה לכם על תשובות:

1. איפה לעזאזל נמצא הפילטר דלק של הדגם הזה? חיפשתי חצי שעה, ליד הקרבורטור, ביציאה ממיכל הדלק - יוק!

2. מה אומרות לי שאריות שמן בפתח הקרבורטור ובתוך הפילטר אויר? האם זה מבשר רעות בקשר לאטם ראש או משהו כזה?

3. מה יכול לגרום למצבר לפרוק אם שום דבר לא דולק? האם זה קשור לחוסר מים על האלקטרודות?

4. האם יש למישהו ספר רכב בעברית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב וברוך בואך לפורום !

מסנן הדלק, נמצא בצד שמאל למטה, (כשפניך מול המנוע)צמוד לקיר האש, לא ניתן לפספס אותו.

 

בדוק באם אין לך עודף שמן במנוע, או צחנור נשם סתום מה שגורם ללחצים בעוקת השמן, ולפליטת אדי שמן, לתוך בית מסנן האוויר.

ברשותי לנסר זהה לשלך, שנת 93, ויש ברשותי את בפר הרכב.

יש לבדוק זליגת זרם, מצרכן חשמל פירטי, הכורם לפריקת המצבר, גם עם כל התרכנים כבויים, יש לבדוק זאת בעזרת מכשור מד אמפר או אצל על חשמלאי.

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום צביקה.

אני רואה שנפלתי טוב.

קודם - תודה רבה על המידע, אנסה ללכת עם זה.

לגבי ספר רכב - אם אתה לא צריך אותו אשמח לקבל/לשאול אותו בצורה כלשהי. אני גר בר"ג, ויש גם חברים בנתניה. אפשר במסר"ש.

בתור בעלים מקצועי של רכב זהה - למה כדאי לשים לב בכללי?

ושאלה אחרונה - אם בקרבורטורים עסקינן - תוכל להמליץ לי על תוסף או משהו ביתי אחר לניקוי בסיסי של הקרבורטור?

מקווה שלא נפלתי עליך חזק מדי,

תודה!

דוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב וברוך בואך לפורום !

להשאיל לא, לצלם כן, לקבל מידע הדרוש לך מהספר כן בהחלט.

לגבי שימוש בספריי קרבורטורים, תוספי דלק, בשמן נחשים, ובכל מעשה כשפים אחר, הגורם יותר נזק מתועלת, פגשת את האיש, היחיד על כדור הארץ, ששולל את כל הדברים האלה מכל וכל, ויש לו אסמכתאות בדוקות, בחיי היום יום, בגלל עיסוקי בנושא.

מומלץ שתעשה חיפוש, בנושא ספריי קרבורטורים ותוספי דלק, תמצא מידע רב בנושא, והדיעות הם בעד ונגד, כמו כל דבר על פני כדור הארץ.

תרגע, בחיי היום יום, נופלים עלי טיפוסים, "גדולים " הרבה יותר ממך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

לגבי ספר הרכב - איך אפשר לקבל כדי לצלם?

לגבי הקרבורטור - אני נוטה להאמין לך כמובן, אבל מה כן כדאי לעשות לקרבורטור שהוא לא סתום, אבל בהחלט לא חדש? לשלוח אותו לפירוק וניקוי נראה לי המון כסף וכאב ראש.

ועוד אחת - אין ללנסר בעיה עם הדלק החדש בלי התוסף האשלגני, נכון? אז כדאי לתדלק מעכשיו 95?

ואחרונה להפעם - איפה נמצאים צינורות הנשם שאולי אשמים בפליטת אדי השמן לתוך מסנן האויר התמים שלי?

לילה טוב,

דוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

בשביל לצלם צריך להגיע אלי.

הקרבורטור שלך לעולם לא יהיה חדש.

בשימוש בספריי , הוא יהיה זצ"ל.

אם אין לך בעיות המחייבות טיפול בקרבורטור, אל תעשה דבר.

כשיהיה לך, חפש מכון קרבורטורים מומלץ ובעל שם בתחומו.

גם כשאשה לא רוצה סקס, יש לפתע כאב ראש, (והמבין יבין).

צנורות הנשם יוצאים ממכסה השסתומים ומחוברים למסנן האוויר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

עוד שאלות על הלנסר, לקראת טיפול.

פשוט הרכב חדש אצלי ואני לא מכיר אותו. הקודם שלי היה פורד אוריון, והוא היה מאוד שונה.

1. מהו המכשיר שבין פילטר הדלק לבין הקרבורטור? האם זה ממיר קטליטי?

2. מהיכן מגיע חשמל לדיסטרוביוטור? אני רואה 4 כבלים יוצאים אל הפלאגים, ולא רואה אף כבל נכנס.

3. איפה ממלאים נוזל קירור - האם לתוך הרדיאטור או לתוך מיכל העיבוי, והיכן בודקים מצב נוזל קירור?

4. עד עכשיו השתמשו באוטו הזה במים במקום נוזל קירור. קראתי שמעבר לשימוש בנוזל קירור עלול ליצור סתימות ברדיאטור ועדיף במצב כזה להמשיך עם מים. האם נכון?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

עוד שאלות על הלנסר, לקראת טיפול.

פשוט הרכב חדש אצלי ואני לא מכיר אותו. הקודם שלי היה פורד אוריון, והוא היה מאוד שונה.

1. מהו המכשיר שבין פילטר הדלק לבין הקרבורטור? האם זה ממיר קטליטי?

2. מהיכן מגיע חשמל לדיסטרוביוטור? אני רואה 4 כבלים יוצאים אל הפלאגים, ולא רואה אף כבל נכנס.

3. איפה ממלאים נוזל קירור - האם לתוך הרדיאטור או לתוך מיכל העיבוי, והיכן בודקים מצב נוזל קירור?

4. עד עכשיו השתמשו באוטו הזה במים במקום נוזל קירור. קראתי שמעבר לשימוש בנוזל קירור עלול ליצור סתימות ברדיאטור ועדיף במצב כזה להמשיך עם מים. האם נכון?

תודה.

שלום רב !

1- אין ממיר קטליטי ברכב זה, הרכב הוא מדור ישן והטוב, דור הקרבורטור.

אינני יודע לאיזה מכשיר כוונתך, אם ברשותך מצלמה דיגיטלית צלם את המכשיר וסרוק אותו לפורום.

2- קיים מודול הצתה , מתחת לגוף המפלג בשביל להגיע אליו יש לפרק מפלג.

3- נוזל קירור איכותי בלבד, יש למלאות ברדיאטור ובציכל העבוי גם יחד.

4- לגבי התאורייה של חזרה לשימוש במי קירור, לאחר שימוש ארוך במי ברז, יש משהו בתאורייה הזאת, ואין לי תשובה והמלצה ברורה בנושא. סתימות הוא בוודאי לא יוצר, והייתי תומך, במעבר לשימוש במי קירור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב, האוטו החליט להתחיל איתי ברגל שמאל.

שבוע אחרי שקיבלתי אותו, פתאום, הוא לא מתניע.

יש חשמל, יש דלק, יש סטארטר. מכונאי של מ.מ.ס.י. שבדק אותו אמר שאין ניצוץ.

שני מכונאים-חברים שהתייעצתי איתם אמרו שצריך להחליף מפלג.

שאלותיי:

1. האם יש משהו לבדוק בתוך המפלג או במקום אחר לפני שאני מחליף אותו?

2. האם יכול להיות קשר בין זה ובין העובדה שהמצבר פורק במהירות הבזק - לבין טעות שעשיתי כשחיברתי פעם אחת כבלים הפוך ביני לבין אוטו אחר (כלומר + ל-)?

תודה!

דוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

אין במפלג דבר, שיכול למנוע התנעה, לכן אם תחליף אותו, תזרוק את כספך לשווא לפח.

ברכב זה יש למודול ההצתה, נטייה לשבוק חיים ללא הודעה מוקדמת, על מנת להחליף מודול הצתה אין צורך לבחליף מפלג, אך יש לשולפו החוצה, המודול הצתה נמצא מתחתיו.

אין על פניו קשר ישיר לבעיית ההתנעה, ולהרכבת כבלי עזר בצורה הפוכה, אך יש קשר ישיר לפריקת המצבר, יתכן ושרפת דיודה באלטרנטור, ואין לך כעת טעינה.

המלצתי גרור את הרכב לחשמלאי מומלץ שמכיר את הרכב, על מנת שלא תזדקק לרכוש את בנק ישראל, כדי לממן את תיקון הרכב בשיטת"מצליח".

בהצלחה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

נסה כאן :

http://www.musach.co.il/details.asp?id=427

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה צביקה,

חשמלאי טיפל ברכב, עשה מה שעשה, והרכב פועל.

עכשיו שהוא פועל יש עוד שאלה, שאולי יותר קשורה לנישה שלך:

עוד לא הספקתי לנסוע עם הבחור, ופתאום הוא החליט להתחיל לעשן, מה שלא היה לפני כן.

העשן שחור, לא כבד וסמיך אבל עשן.

נתונים שנראים לי רלוונטיים:

1. עשיתי עכשיו טיפול.

2. הפלאגים הקודמים היו מפוחמים לגמרי (מהבעלים הקודם כמובן..).

3. עברתי מדלק 96 ל-95.

4. מאז הטיפול הרכב נסע רק כקילומטר.

5. בסוף הקילומטר הזה נגמר הדלק. את העשן גיליתי אחרי שמילאתי והתנעתי מחדש.

משהו מכל אלה יכול לגרום לעישון?

האם יש משהו אחר שאני יכול לבדוק, ואם לא - באיזה מצב כדאי לפנות למוסך?

תודה ושבוע טוב!

דוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוד שלום רב !

כל הדרכים מובילות לרומא, וכל הסימנים מראים על צוק אוטומטי תפוס, דבר המחייב טיפול מידי בקרבורטור, תופעות לוואי, עשן שחור דרך קבע מצינור הפליטה, פלגים מפוייחים, ריח גזים ודלק בלתי שרוף בחלל הרכב, נשימת גזים רעילים, תצרוכת דלק גבוהה במיוחד, להמשיך??

יש לפנות למכון קרבורטורים מומלץ, בעל שם בתחומו ובעל המלצות, בהקדם האפשרי.

חפש כאן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247317&page=3

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום ושוב תודה לצביקה.

מקבל את הדיאגנוזה. אני אשלח את הכרכרה אחר כבוד למכון קרבורטורים. אם הייתי יכול להגיע לנתניה כמעט סגור שהייתי בא אליך. אולי בעתיד.

א. בכל זאת - איך זה מסתדר עם טורים בתחום הנורמה (1K סל"ד במצב סרק)?

ב. כמה עשוי לעלות תענוג שכזה (שלא יעבדו עליי במוסך אחר)?

ג. כמה צריכה לעלות בדיקת בלמים במוסך, כפי שנדרש מעגלה זקנה כמו שלי לפני הטסט?

 

אוף, אוטו!

עוד לא התחלת לנשום, כבר שותה לך את כל הכיס והנשמה.

מתסכל.

שוב תודה,

דוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5514 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...