Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

מה שלומכם אנשים ?

 

ב2 בלילה שיצאתי מפאב עומר של ב"ש,

אז ראיתי את השוטר שמחזיק את הפנס עם אור,

לפני שהוא תפס אותי, אני רציתי להוריד את החבר להחוצה והוא ראה אותי שאני משליך אותו והוא תפס אותי עם עיניים שלו ממרחק 70 מטרים בערך .. והוא אמר לי לפנות לצד,

 

אז השוטר אמר לי להוציא רשיון, אמרתי לו זוז אני רוצה לעמוד בשביל להוציא את הרשיון בכיס שלי ..

אז פתחתי את הדלת ונתנתי לו את הרשיון שלי,

הוא אמר לי שהסעתי 3 נוסעים עם נהג חדש,

אחרי שיכנועים שאמרתי לו בספר התורה זו פעם ראשונה שתפסו אותי על 3 נוסעים, אני לא מחפש בעיות

ואחרי כמה דברים שאמרתי לו במילים, הוא רשם בטופס שלו "בבקשה אל תדפוק אותי אני מכבד אותך תיתן לי אזהרה"

כמו שאמרתי לו ככה...אז הוא בדק את תעודות זהות ל3 חברים שלי באוטו...לא הבנתי למה, לחבר שלי שישב לידי בקדמי,

הוא הוציא את רשיון למלווה 3 חודשים בתוך תעודת זהות של חבר שלי, לא הבנתי למה מה הוא קשור? אחרי כמה בירורים, השוטר היה רס"ר ומאוד קשוח,

אמרתי לו יום אחד יבוא אלייך ! אם היית במשפחה שלי היית קונס אותי ככה? השוטר השני צחק ואמר לי שקט...

ניסיתי לשכנע את השוטר קשוח והוא אמר לי שתוק כמה פעמים....

 

תראו מה הוא רשם לי בדף של קצין על עבירה: נהג חדש שטרם מלאו לו 21 שנים שהסיע יותר משני נוסעים וללא מלווה.

 

ויצאתי לדבר עם חברים באוטו השני שעצר וחיכו לי,

אז השוטר קרא לי לבוא הוא נתן לי שימוע הזמנה ליום ראשון הזה על קצין...וגם הדף השני של משפט ל3.6.09

ממתי השוטר קובע לי תאריך למשפט? המשפט בכלל בב"ש, ואני גר בראשון לציון :(

 

מה אני יכול לעשות במצב הזה? מה אני יגיד לקצין וזה?

 

לזכירכם זו פעם ראשונה שקיבלתי הזמנה למשפט .

 

עריכה:

בדף של משפט הוא רשם לי ככה:

כביש הגישה לפארק תעשייה עומר

בהיותך נוהג חדש, שטרם מלאו לך 21 שנים הסעת ברכב הנ"ל שלושה נוסעים, ובמושב הקדמי שלצידך לא ישב מלווה בהגדרת ופקודת התעבורה, בניגוד לסעיף 12 א 2 לפקודת התעבורה

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

תקישב אין לי כח להכנס לזה יותר מדי

 

אבל אם שוטר תפס אותך נוסע בלי מלווה אכלת אותה קשה לצערי...

 

ועוד לא הכנסתי את עניין הסעת הנוסעים כנגד החוק...

 

תיקח עו"ד טוב.

פורסם

זוכר את השרשור שפתחת לפני חודשיים?

 

(אני אזכיר לך בכל זאת :lol:)

 

"אהלן חברים,

אני קצת עצבני, כי בא לי לעשות קיצור דרך בצומת שאסור לפנות לימינה, אז באתי משם, ראיתי האוטו שמגיע,

אז אני ניסיתי לעקוף אותו כי זה היה חד סטרי ממש דק, אז ניסיתי להחנות בצד, אבל החניה כ"כ קטנה עליי,

אז סבבה ראיתי איש זקן ישב, אז פתח את הדלת ועמד ליד תא מטען ורושם על מספר של אוטו שלי, מה אני WTF?!

אז כיביתי את האורות שלא יראה את המספר שלי, ונסעתי אחורה והתסתרתי ממנו, למזלי ברחתי,

אני לא יודע אם הוא רשם את המספר כבר, מה הוא יעשה לי בכלל? הוא ידווח למשטרה או משהו ?"

 

ואני איחלתי לך שיום אחד תיתפס מכיוון שהעבירות שאתה עושה חמורות אין כדוגמתן.

 

היום הזה הגיע :lol:.

 

מילא היית נוסע מהר (20 קמ"ש מעל המותר או אולי קצת יותר), אבל להסיע יותר נוסעים ממה שרשום לך ברשיון?, להיכנס לצמתים באין כניסה?

 

תסלח לי אבל לא מגיע לך את עזרתנו (ושוב אני מקווה שאני מדבר בשם כולם, אם לא אז אני מבקש את סליחתם)

 

עריכה:

 

לזכירכם זו פעם ראשונה שקיבלתי הזמנה למשפט .

 

לצערי רק עכשיו נתפסת.

 

אני מקווה שמשהו מהמשטרה יבדוק פה את הודעותיך הקודמות ויוכל לקשר אותך אליהן.

 

שמתי לב לעוד שרשור שפתחת עם 2 עבירות שעשית:

לפני חודשיים, עברתי ברמזור אדום, מצלמה של פלאש תפסה אותי וקיבלתי לאחר 3 חודשים מכתב על קנס 1000₪ ו10 נק',

קודם כל אני נהג חדש . ולא קיבלתי הזמנה למשפט או משהו. רק לשלוח קנס בסכום 1000₪ .

 

מקווה שישללו לך את הרשיון לצמיתות

פורסם

א. בקושי ניתן להבין מה רשמת.

ב. עברת על החוק, דיברת לשוטר כאילו היה חבר שלך, ואתה עוד מבואס?

ג. בשימוע תשתדל לא להגיד לאף אחד "יום אחד יבוא אליך".

ד. בעתיד, אל "תשליך" חברים מהרכב - הם לא יהיו חברים שלך יותר.

ה. צחקתי הרבה.

פורסם
שים לב שעידכנתי את ההודעה הראשונית שלי והוספתי עוד עבירה אחת שהוא ביצע, ממש רוצח בפוטנציה

במילה אחד סתום ת'פה אתה סתם חוקר הודעות של אחריםם, מה אכפת לך ?!

אוליי סתום לא מגיע לי אפילו לא עשיתי בעיות כבר חודשים, נו באתי לפה לספר הכל מה רע בסיפורים?

אני מניח שהיו לך בעיות בנהיגה ולא רצית לספר, התביישת אין לך אומץ ואתה לא גבר פה

תעוף לי מכאן ילד שאין לך חיים לחפש הודעות אין לך לב

 

ומה צחקתם? זה לא מצחיק בכלל הבנתי כמה ממכם נהייתם ילדים קטנים פה

 

באתי לבקש פה תמיכה ואתם לא איתי אין בעיה

פורסם
תקישב אין לי כח להכנס לזה יותר מדי

 

אבל אם שוטר תפס אותך נוסע בלי מלווה אכלת אותה קשה לצערי...

 

ועוד לא הכנסתי את עניין הסעת הנוסעים כנגד החוק...

 

תיקח עו"ד טוב.

 

לא מלווה של 3 חודשים..חס וחלילה

אני נהגתי כמעט שנה לפי החישוב שלי שזה 162 יום על כביש ..

פורסם
לא מלווה של 3 חודשים..חס וחלילה

אני נהגתי כמעט שנה לפי החישוב שלי שזה 162 יום על כביש ..

 

תשמע חביבי, אתה עברת על החוק, יותר מפעם אחת כפי הנראה (ועוד עבירות חמורות מאוד, פנית במקום שהפניה אסורה ועברת באור אדום), נתפסת, עכשיו תשא בתוצאות כמו בנאדם בוגר.

 

רוצה תמיכה? סבבה. התמיכה היחידה שתקבל ממני היא שאולי השלילה הזו תציל לך ולעוד מישהו\כמה אנשים את החיים, כי אומנם בחוקים שעברת עליהם קודם ניצלת, אבל אולי בפעם הבאה לא תינצל.

פורסם

בלי מלווה, עם יותר מדי נוסעים, נוסע במהירות מופרזת (אם מה שנכתב עליך שעברת כבר על החוק נכון).

אתה לא אוהב את הרישיון שלך יותר מדי נכון?

ד"א מישהו הבין מה כתוב כאן?

"אהלן חברים,

אני קצת עצבני, כי בא לי לעשות קיצור דרך בצומת שאסור לפנות לימינה, אז באתי משם, ראיתי האוטו שמגיע,

אז אני ניסיתי לעקוף אותו כי זה היה חד סטרי ממש דק, אז ניסיתי להחנות בצד, אבל החניה כ"כ קטנה עליי,

אז סבבה ראיתי איש זקן ישב, אז פתח את הדלת ועמד ליד תא מטען ורושם על מספר של אוטו שלי, מה אני WTF?!

אז כיביתי את האורות שלא יראה את המספר שלי, ונסעתי אחורה והתסתרתי ממנו, למזלי ברחתי,

אני לא יודע אם הוא רשם את המספר כבר, מה הוא יעשה לי בכלל? הוא ידווח למשטרה או משהו ?"

פורסם

נו זה לא קרה שומדבר,

רק 2 עבירות שביצעתי בו אור אדום ומהירות מופרזת בבין עירוני .

ועבירה שלישית זה שהסעתי 3 נוסעים ברכב ,

 

תקשיבו, הפניה שפניתי היא אסורה כמובן שאתם צודקים, לא קיבלתי עונש או קנס,

עזבו ת'פניה, תתייחסו ל3 נוסעים, אני חייב לדעת מה לעשות עם קצין ביום ראשון הזה .

פורסם
בלי מלווה, עם יותר מדי נוסעים, נוסע במהירות מופרזת (אם מה שנכתב עליך שעברת כבר על החוק נכון).

אתה לא אוהב את הרישיון שלך יותר מדי נכון?

ד"א מישהו הבין מה כתוב כאן?

"אהלן חברים,

אני קצת עצבני, כי בא לי לעשות קיצור דרך בצומת שאסור לפנות לימינה, אז באתי משם, ראיתי האוטו שמגיע,

אז אני ניסיתי לעקוף אותו כי זה היה חד סטרי ממש דק, אז ניסיתי להחנות בצד, אבל החניה כ"כ קטנה עליי,

אז סבבה ראיתי איש זקן ישב, אז פתח את הדלת ועמד ליד תא מטען ורושם על מספר של אוטו שלי, מה אני WTF?!

אז כיביתי את האורות שלא יראה את המספר שלי, ונסעתי אחורה והתסתרתי ממנו, למזלי ברחתי,

אני לא יודע אם הוא רשם את המספר כבר, מה הוא יעשה לי בכלל? הוא ידווח למשטרה או משהו ?"

 

הוא נכנס באין כניסה לרחוב חד סטרי צר, בא מולו רכב, הוא סטה הצידה כדי לתת לרכב לעבור והנהג מהרכב יצא ובא לרשום את המס' לוחית רישוי שלו, אז הוא כיבה את האורות כדי שהוא לא יוכל לרשום.

פורסם
במילה אחד סתום ת'פה אתה סתם חוקר הודעות של אחריםם, מה אכפת לך ?!

אוליי סתום לא מגיע לי אפילו לא עשיתי בעיות כבר חודשים, נו באתי לפה לספר הכל מה רע בסיפורים?

אני מניח שהיו לך בעיות בנהיגה ולא רצית לספר, התביישת אין לך אומץ ואתה לא גבר פה

תעוף לי מכאן ילד שאין לך חיים לחפש הודעות אין לך לב

 

ומה צחקתם? זה לא מצחיק בכלל הבנתי כמה ממכם נהייתם ילדים קטנים פה

 

באתי לבקש פה תמיכה ואתם לא איתי אין בעיה

 

שכחת להגיד:

אמרתי לו יום אחד יבוא אלייך !

 

 

אני מסכים עם נתנאל. וההצעה הכי טובה שאני יכול לתת לך היא להתחיל לברר על קווי אוטובוס..

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...