Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה הנ"ל היא בעיה סדרתית ברכבי טויוטה קורולה, נכתב עליה הרבה בפורום זה. בקצרה, הבעיה נגרמת בשל תצורת מחשב-הממיר, שאינה מתאימה לסוג הדלק בארץ ולכן הורסת את הממיר הקטליטי וגורמת לכשל בחיישנים. היות ובדגמים רבים של קורולה (אם לא בכולם) מחשב-הממיר אינו ניתן לתכנות\קונפיגורציה מחדש, על-כן נדרשת החלפת מחשב-הממיר והממיר עצמו, בעלות של כ-10000 ₪.

 

היבואן, יוניון מוטורס, מכיר היטב את הבעיה והיקפה ויודע שזו בעיה סדרתית אשר הייתה אמורה להיות מטופלת בתקופת האחריות של כלי הרכב הנ"ל במימון מלא מתוקף האחריות. אולם הוא גם יודע שעלות הטיפול בכלי רכב רבים תהיה גבוהה ולכן מתנער מאחריותו במקרים רבים, כשלי ואחרים. אנשי מקצוע רבים, אפילו במוסכי היבואן, הודו בפניי בעל-פה כי מדובר בתקלה סדרתית אשר היא באחריות היבואן.

 

כל מה שצריך זה התארגנות והפעלת לחץ על היבואן. כשהנ"ל יבין שעומדים לחשוף את מחדליו ייתכן ויפצה את הלקוחות בשקט אפילו לפני נקיטת הליכים משפטיים.

 

אפשרויות הפעולה הנשקלות הן:

1)מכתב קבוצתי ליבואן בציון כל שמות האנשים שקיימת אצלם התקלה, בדרישה לתיקון התקלה הסדרתית.

2)תלונה למשרד התחבורה בגין מחדלי היבואן.

3)הגשת תביעה ייצוגית בביהמ"ש.

 

התחלת לאסוף חומר בנושא ולהיות בקשר עם מומחי רכב המוסמכים לתת חוות דעת. אשמח אם תעבירו אליי שם, פרטים, ותאור המקרה, לאימייל avshae בג'ימייל דוט קום, ואני אעדכן אתכם בהתפתחויות.

פורסם

בגלל סכום הנזק - תביעה מסוג זה לא תתאים כייצוגית. שקול תביעה אישית כנגד היבואן ודרוש בגילוי המסמכים לצור קשר עם בעלי טיוטה נוספים - (אפשר גם לקבל את המידע ממשרד התחבורה בהליך קבלת מידע על פי חוק) ואז הזמן אותם להתטרף לתובענה.

 

בהצלחה.

?How Can Anything Bigger Be a MINI

פורסם

תודה זיו.

האם תוכל לפרט יותר, מדוע תביעה ייצוגית לא תתאים (מדובר בנזק של כ-10000 ש"ח), ומה הכוונה תובענה (להבדיל מתביעה ייצוגית).

פורסם

אני חושב שזאת חוצפה שטויטה לא לוקחת אחריות על זה במידה וזה באמת סידרתי .

מעבר לזה זה יפגע באמינות של המוצר אם זה לא פגע כבר .

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם
הבעיה הנ"ל היא בעיה סדרתית ברכבי טויוטה קורולה, נכתב עליה הרבה בפורום זה. בקצרה, הבעיה נגרמת בשל תצורת מחשב-הממיר, שאינה מתאימה לסוג הדלק בארץ ולכן הורסת את הממיר הקטליטי וגורמת לכשל בחיישנים. היות ובדגמים רבים של קורולה (אם לא בכולם) מחשב-הממיר אינו ניתן לתכנות\קונפיגורציה מחדש, על-כן נדרשת החלפת מחשב-הממיר והממיר עצמו, בעלות של כ-10000 ₪.

 

היבואן, יוניון מוטורס, מכיר היטב את הבעיה והיקפה ויודע שזו בעיה סדרתית אשר הייתה אמורה להיות מטופלת בתקופת האחריות של כלי הרכב הנ"ל במימון מלא מתוקף האחריות. אולם הוא גם יודע שעלות הטיפול בכלי רכב רבים תהיה גבוהה ולכן מתנער מאחריותו במקרים רבים, כשלי ואחרים. אנשי מקצוע רבים, אפילו במוסכי היבואן, הודו בפניי בעל-פה כי מדובר בתקלה סדרתית אשר היא באחריות היבואן.

 

כל מה שצריך זה התארגנות והפעלת לחץ על היבואן. כשהנ"ל יבין שעומדים לחשוף את מחדליו ייתכן ויפצה את הלקוחות בשקט אפילו לפני נקיטת הליכים משפטיים.

 

אפשרויות הפעולה הנשקלות הן:

1)מכתב קבוצתי ליבואן בציון כל שמות האנשים שקיימת אצלם התקלה, בדרישה לתיקון התקלה הסדרתית.

2)תלונה למשרד התחבורה בגין מחדלי היבואן.

3)הגשת תביעה ייצוגית בביהמ"ש.

 

התחלת לאסוף חומר בנושא ולהיות בקשר עם מומחי רכב המוסמכים לתת חוות דעת. אשמח אם תעבירו אליי שם, פרטים, ותאור המקרה, לאימייל avshae בג'ימייל דוט קום, ואני אעדכן אתכם בהתפתחויות.

 

 

 

גם לי הופיעה התקלה מבקש מספר טלאפון של מישהו שסידר את הבעיה מול הייבואן והמוסך... כרגע הם טוענים שאני לא מכוסה באחריות ייצרן כי הרכב בן 10 שנים, אך הק"מ שלי 84000 ק"מ שנת 2003 יד 2 פרטית ראניקס מיוצר באנגליה GLI

פורסם

חברים , הבעיה שהתעוררתם קצת באיחור , הרכבים המדוברים כבר בני 10 שנים או יותר, הסיכוי לתביעה נמוך עד בלתי קיים , היבואן\יצרן יטען במידה מסוימת של צדק שיש גבול עד לכמה שנים חבותו תקפה. אחי היה בעלים של קורולה 2003 וטופל כשנתיים אחרי תום האחריות ללא חיוב , מעבר ל10 שנים נראה לי בעייתי ביותר , הלוואי והייתי טועה.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

×
×
  • תוכן חדש...