Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה!

 

כרגע ברכבי מותקנים:

Hu-פיוניר 6950

comp- פוקל k2p 165kf

amp- ג'יי בי אל gto 75.4

sub- ג'י אל אודיו w3

 

2 ערוצים מגושרים לסאב וה2 הנותרים עובדים על הקומפוננט.

 

מכיוון שרציתי קצת תחושת סראונד אבל כמובן בלי למשוך את הבמה אחורה, שקלתי אופציה של לחבר 2 רמקולים 6*9 שיש לי בבית או ישירות לפיוניר.או לחלופין להגביר על היציאות של הסאב ,או על היציאות של הפוקל.

 

עכשיו לשאלות:

1:האם אני עלול להזיק לרכיבים בכך שאחבר את ה6*9 בנוסף או לסאב או לפוקל?

2:אם ה6*9 יהיו מחוברים לפיוניר איזה תחום תדרים הם ינגנו במידה והם לא מוגברים מהג'יביאל.?

3:האם כדאי לרכוש מגבר 2 ערוצים נוסף או שיעבוד רק על הסאב.או להריץ איתו את ה6*9 ולחתוך אותם ללא באס על גיין נמוך מאוד,רק בשביל שיתנו קצת סאונד ליושבים מאחור.

 

 

מצטער על הת'רד הארוך פשוט אין לי כרגע כסף מיותר לשידרוגים.(טוב נו אולי רק לקלארוס:lol:).

פורסם

לדעתי המעשה החכם ביותר שתוכל לעשות במקרה כזה בשביל לא להרוס את האיכות של הרכיבים שלך

זה לחבר את הרמקולים האחוריים לhu ישירות וכך הבמה באמת לא תימשך אחורה.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

1:האם אני עלול להזיק לרכיבים בכך שאחבר את ה6*9 בנוסף או לסאב או לפוקל? להזיק לציוד פחות. לאיכות הסאונד כן!

2:אם ה6*9 יהיו מחוברים לפיוניר איזה תחום תדרים הם ינגנו במידה והם לא מוגברים מהג'יביאל.? תלוי בקרוס של המכשיר לך.

(אני לא זוכר אותו כרגע.) עם יש קרוס לרמקולים האחורים אז הם ינגנו כמו קומפוננט.!

3:האם כדאי לרכוש מגבר 2 ערוצים נוסף או שיעבוד רק על הסאב.או להריץ איתו את ה6*9 ולחתוך אותם ללא באס על גיין נמוך מאוד,רק בשביל שיתנו קצת סאונד ליושבים מאחור.

אפשרי. אבל אני הייתי קונה מגבר חזק יותר (של כ 150W RMS)לסט הקידמי. כדי להביא אותו לתוצאה טובה יותר!

ולא משקיע בסט האחורי.

 

מצטער על הת'רד הארוך פשוט אין לי כרגע כסף מיותר לשידרוגים.(טוב נו אולי רק לקלארוס:lol:).

 

ונ.ב. הסט הזה לא רע בכלל. גם הקלארוס לא.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תודה אביעד על החידוד...

אני אהיה יותר מדויק,אם אני אחבר על היציאות הקדמיות לצורך העניין גם את הקומפ' וגם את האחוריים

האם אני לא אעמיס יותר מידי על המגבר? שכבר במילא מגושר גם על הסאב.

 

 

3:האם כדאי לרכוש מגבר 2 ערוצים נוסף או שיעבוד רק על הסאב.או להריץ איתו את ה6*9 ולחתוך אותם ללא באס על גיין נמוך מאוד,רק בשביל שיתנו קצת סאונד ליושבים מאחור.

אפשרי. אבל אני הייתי קונה מגבר חזק יותר (של כ 150W RMS)לסט הקידמי. כדי להביא אותו לתוצאה טובה יותר!

ולא משקיע בסט האחורי.

 

לא מדוייק מכיוון שהסט שלי הוא 80 rms כרגע מקבל דרך הקרוס כ 100 rms ,כמובן שלא מדוייק מכיוון שהמערכת חשמל לא מושלמת והמגבר לא בדיוק עומד בהצהרותיו,למרות שבשביל מחירו הוא עושה את העבודה יפה מאוד.

 

150 rms לרמקולים הנ''ל יגבול לדעתי בהתעללות ובקיצור חיי הרמקול.

פורסם

וואלה.? ניסית פעם? לתת לסט כזה 150W RMS? ולראות את התוצאה?

 

לפי מה החלטת שזה התעללות?

 

הסט אצלי לדוגמא. פוקל אוטופיה. מוצהר 100W RMS לסט. בהגברה פאסיבית.

ובאקטיבי הם מוצהרים.

וופרים מוצהרים 100W RMS.

מידים כ 70W RMS (לפי מה שאני זוכר)

 

מעשית הוופרים אצלי מחוברים למגבר P-2. שנותן 210W RMS ב 4 אום

מידים מחוברים ל P-4 שנותן 120W RMS ב 4 אום.

וכנ"ל הטיווטרים לP-4

 

אתה יודע איזה הבדל היה בין וופרים על על הP-4 ל וופרים על הP-2.

 

 

תשמע.

יש הרבה מעבל לנתון הזה.

חוק אצבע אומר. מגבר חזק ב1.5 מההצהרות של הרמקולים.

כוונה. הרמקולים שלך הם 100W RMS

תחבר למגבר של לפחות 150W RMS.

ולא אמרתי לתת את כל הכוח. אבל שהמגבר יהיה יותר חזק.

 

אתה תראה מספיק אנשים, שמגברים רמקולים עם מגברים חזקים פי 1.5 או 2 מהרמקולים.

 

להסברים יותר מעמיקים. תריץ חיפוש. עניתי / ואחרים על זה עשרות פעמים.

וכולל הסברים מעמיקים יותר.

 

ולפי השאלה שלך. ורמת הידע. לא הייתי מטיל ספק כך כך מהר באחרים.

ועניתי לך. לשאלה שלך.

אתה יכול לחבר לערוצים הקדמיים או האחוריים. המגבר יעמוד בזה. (הוא יציב ב 2 אום לערוץ)

אבל אם הוא מגושר לסאב, אז האחוריים כבר במצב של 2 אום לערוץ.

אז רק הקדמיים פנויים. לחיבור כזה. אבל חיבור כזה יגרום לשינוי בתוצאה של הקדמיים.

כי אתה צריך לעשות כיוונים שונים לקדמיים ולאחוריים.

ומה שיקרה חיבור כזה יגרום לקדמיים ולאחוריים לנגן באותה עוצמה.

 

OK.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני חושב שכדאי לך לקנות מונו טוב לסאב, וזה ימשיך איתך האלה לכל מערכת.

 

ואת המגבר 4 ערוצים תייעד לטובת 4 רמקולים (קדמיים + אחוריים).

 

מה שכן, אתה לא חייב לשים 9*6 לטובת סראונד.

גם 6.5 בדלתות יעשו ת'עבודה (אם יש מקום) והם פחות ישתלטו על הסאונד.

 

אם אתה באמת לא רוצה להיכנס להוצאות, אז הוספת 9*6 או 6.5 על היציאות של הרדיו דיסק יהיו האופציה הכי זולה וטובה.

הם כמובן ינגנו full range אלא אם כן יש אזישהיא הגדרה אחרת במכשיר.

פורסם

כמה הערות והארות.

וואלה.? ניסית פעם? לתת לסט כזה 150W RMS? ולראות את התוצאה?

 

לפי מה החלטת שזה התעללות?

 

הסט אצלי לדוגמא. פוקל אוטופיה. מוצהר 100W RMS לסט. בהגברה פאסיבית. אני לא חושב שיש הרבה מקום להשוואה בין האוטופיה לבין ה 165KF

ובאקטיבי הם מוצהרים.

וופרים מוצהרים 100W RMS.

מידים כ 70W RMS (לפי מה שאני זוכר)

 

מעשית הוופרים אצלי מחוברים למגבר P-2. שנותן 210W RMS ב 4 אום

מידים מחוברים ל P-4 שנותן 120W RMS ב 4 אום.

וכנ"ל הטיווטרים לP-4

 

אתה יודע איזה הבדל היה בין וופרים על על הP-4 ל וופרים על הP-2.

 

 

תשמע.

יש הרבה מעבל לנתון הזה.

חוק אצבע אומר. מגבר חזק ב1.5 מההצהרות של הרמקולים.

כוונה. הרמקולים שלך הם 100W RMS הרמקולים שלי מוצהרים 80 rms

תחבר למגבר של לפחות 150W RMS. לפי החוק המקס' שלי הוא 120 rms

ולא אמרתי לתת את כל הכוח. אבל שהמגבר יהיה יותר חזק. גם במגבר הנוכחי שלפי ההצהרות נותן 104RMS הגיינים די סגורים ואני לא מאמץ את הרמקולים יותר מידי הם מנגנים אצלי די בתדר יחסית גבוה חבר לי נורא מיד,לכן הכוונה לעבור לקלארוס עם הגברה אקטיבית ואיטום לפחות בדלתות הקדמיות.

 

אתה תראה מספיק אנשים, שמגברים רמקולים עם מגברים חזקים פי 1.5 או 2 מהרמקולים.

 

להסברים יותר מעמיקים. תריץ חיפוש. עניתי / ואחרים על זה עשרות פעמים.

וכולל הסברים מעמיקים יותר.

 

ולפי השאלה שלך. ורמת הידע. לא הייתי מטיל ספק כך כך מהר באחרים.אינני מטיל ספק באף אחד זאת המטרה שאני מפרסם שרשור בנושא כי למרות שאני מבין דבר או שניים באודיו אינני חושב שאני יודע הכל ופה תמיד בשביל ללמוד.

ועניתי לך. לשאלה שלך.

אתה יכול לחבר לערוצים הקדמיים או האחוריים. המגבר יעמוד בזה. (הוא יציב ב 2 אום לערוץ) זאת בגדול היתה ההתלבטות שלי אם ההתנגדות לא תעמיס על המגבר ותגביר בלאי טבעי.

אבל אם הוא מגושר לסאב, אז האחוריים כבר במצב של 2 אום לערוץ.

אז רק הקדמיים פנויים. לחיבור כזה. אבל חיבור כזה יגרום לשינוי בתוצאה של הקדמיים.

כי אתה צריך לעשות כיוונים שונים לקדמיים ולאחוריים.

ומה שיקרה חיבור כזה יגרום לקדמיים ולאחוריים לנגן באותה עוצמה.

×
×
  • תוכן חדש...