Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

עקב התאכזבותי מהמוסך שבו אני מטפל בשנה האחרונה, אני מחפש מוסך מומלץ אחר.

ציפיות: זול בטיפולים ומקצועי בתיקונים ומציאת תקלות ופתרונן.

חשיבות רבה לחלפים מקוריים.

ואם הבעל בית אמין, עוד יותר טוב !

 

תודה מראש

ISRAEL ISREAL

פורסם

בעברי, הייתי פעמיים במוסך מורשה רנו באיזור התעשייה של קריית שמונה.

 

היחס היה בסדר גמור ביחס למוסכים מורשים יבואן בכלל ושל רנו בפרט.

 

בנוסף יש את המורשה בטבריה , ומנסיון לאחרונה של מכר הם היו ממש מקצועיים.

 

תצליח.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
בעברי, הייתי פעמיים במוסך מורשה רנו באיזור התעשייה של קריית שמונה.

 

היחס היה בסדר גמור ביחס למוסכים מורשים יבואן בכלל ושל רנו בפרט.

 

בנוסף יש את המורשה בטבריה , ומנסיון לאחרונה של מכר הם היו ממש מקצועיים.

 

תצליח.

 

ידידי היקר ! אני מבקש ממך , אל תמליץ על מוסך מורשה רנו שבקריית שמונה.

הנ"ל נוכלים וגנבים ושמם הולך אחריהם ולא לפניהם. יש אינספור סיפורי אכזבה מהמוסך הזה, כולל שלי ,של משפחתי ושל מכרים.

לא ארצה שעוד אנשים יפלו בפח הזה..

 

על טבריה לא שמעתי, אני אבדוק.

תודה

ISRAEL ISREAL

פורסם

באיזה רכב מדובר? האם חשוב מוסך מורשה? באיזה אזור בגליל העליון?

 

אני גר באזור עכו ומטפל בסיטרואן שלי בשני מוסכים:

1) ב"י.ש מוסכי הגליל" שבקריות - מוסך מורשה פז'ו-סיטרואן אבל מתמצה מצוין בדיזלים צרפתיים למינהם - אם ברשותך רנו דיזל, זאת אופציה לא רעה בשבילך.

2) מוסך סבאג בכפר יאסיף - מוסך פנטסטי, תבקש את פיאד - מוסכניק מעולה וגם הבן של בעל הבית.

מחירים מעולים והוגנים, טיפול מקצועי מצוין, מה גם שהם עובדים בשבת כך שלא צריך להפסיד יום עבודה בשביל לסוע למוסך.

 

מתמצאים ברוב סוגי הרכב ושולחים רכבים למחשבי תקלות במוסכים מורשים לא ביוקר.

יש להזהר מהאופי ה'פינוקי' במוסך זה - הוא מציע לפנק אותך בעוד כל מיני החלפות ועבודות. אם אתה ניגש לשם תתרכז בלתקן רק מה שצריך. חוץ מזה - מומלץ בחום.

פורסם
ידידי היקר ! אני מבקש ממך , אל תמליץ על מוסך מורשה רנו שבקריית שמונה.

הנ"ל נוכלים וגנבים ושמם הולך אחריהם ולא לפניהם. יש אינספור סיפורי אכזבה מהמוסך הזה, כולל שלי ,של משפחתי ושל מכרים.

לא ארצה שעוד אנשים יפלו בפח הזה..

 

על טבריה לא שמעתי, אני אבדוק.

תודה

 

כמו שאמרתי הייתי שם מזמן , לפני 5-6 שנים אני חושב.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

שמעתי דברים טובים על המוסך הכללי "ח.ד. צפון" בחצור הגלילית.

לבעל הבית, דמיטרי, יש מוניטין של אדם אמין בקרב האוכלוסיה המקומית.

 

לא יצא לי לבקר שם, אבל אתה מוזמן לבדוק ולספר אם צדקתי.

 

בהצלחה.

פורסם

אהלן

אני מאיזור קריית שמונה ולכן עכו והקריות מעט רחוק בשבילי, במיוחד אם צריך לחזור לטפל בתקלות חוזרות..

הרנו שלי שנת 2001 ולכן אני לא ממש צריך שיהיה מוסך מורשה רנו אבל חשוב לי שהחלפים יהיו מקוריים וכמובן שהמוסכניק יכיר את הדגם ולא יעשה סטאז' על חשבוני :wink:.

חצור זו אופציה !

 

תודה

ISRAEL ISREAL

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אהלן,

אני חייב להקפיץ ולהפיץ לטובת אלה שמחפשים ויחפשו מוסך טוב בגליל:

לא להכנס למוסך נאג'ר בקריית שמונה, גם אם זה בחינם !!!

אני הכנסתי את הקנגו שלו למוסך נאג'ר בקריית שמונה, אחרי ששמעתי עליהם ביקורות טובות.

נכוויתי בצורה די כואבת לכיס, כמעט ותבעתי אותם על הנזק שגרמו לי לרכב ולא הסכימו לתקן.

אני עדיין מחפש מוסך טוב לצרפתיות שלי באיזור.

כבר 4 שנים שאני לא מוצא.

מאיפה תגיע הישועה ?!?!!?

same beat different tone

×
×
  • תוכן חדש...