Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת מיצובישי לאנסר 2009


ofer1212
שימו לב! השרשור הזה בן 5576 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

 

רציתי לקבל קצת חוות דעת בקשר למיצובישי לנסר החדשה 2009 ספורטבק/ או הסאדן זה לא משנה.

אם משתלם במחיר של 127 אלף לקנות אותה .. לדעת את הפאקים שלה אם זה צריכת דלק ואם זה התנהגות כביש וכו... , עדיף חוות דעת מאלה שיש להם אחת כזאת. תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני ראיתי, הרכב בסיסי למדי, אבל אופציה טובה.

אני נוהג לומר על הרכב הזה "דונמים של דונמים של פלסטיק קשיח ולא מגרה, מקדם פוזה ענק אבל ביצועים לא בהתאם".

הביצועים סבירים, זאת אומרת המנוע חזק אבל הגיר מעט מסרס אותו, אם כי הגיר טוב וחדש (נוחות הפעולה וצריכת הדלק).

האוטו מרווח למדי ויפה מאוד ע"פ רוב, מאובזר כיאות ואמין.

אופציה טובה, אם כי הרכב בכל זאת לא שובר סטנדרטים.

אני ממליץ לבדוק גם אופציה של הוספת כמה גרושים וקניית גולף חדשה \ ג'טה, להם יש גיר DSG המוצלח עם 7 הילוכים ומנוע 1.4 ליטר מוגדש (ביצועים מדהימים למנוע קטן שכזה), איכות טובה בניגוד למיצובישי ובמקרה של הגולף גם עיצוב נאה וספורטיבי למדי.

כמו כן אני ממליץ לבדוק את האפשרות הזולה יותר של יונדאי I30 \ קיה סיד.

גם כן רכבים איכותיים למדי, חזקים מאוד מבחינת כוח מנוע לעומת גודלו (1.6 הכי חזקים בקט'), מרווחים ובמקרה ש להקיה לדעתי גם נראית טוב.

חסרון בשניהם מתבטא בגיר 4 הילוכים מיושן אבל בעל אופי נעים וחלק.

אגב, לקיה יש 7 שנים אחריות, 3 שנים על כל הרכב ועוד 4 שנים על חלקי ההינע למיטב זכרוני (מנוע וגיר).

הקיה לדעתי נראית גם יותר טוב והמנוע שלה חזק יותר, מעבר לכך שאם מסתכלים על השוק האירופאי הקיה היא להיט מפתיע של ממש.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אני יגיד לך חודש שברתי את הראש עשיתי חיפושים המלצות והמסקנה:

דבר ראשון המתחרה הבולט היא הסיוויק מה שכן אתר מוטוקאר המליץ על הלנסר שעדיפה על הסיוויק

בקשר לביצועים האוטו ממש מפתיע האצות שלו מהירות מאוד גם הבניים באמת שזה הדבר האחרון שיהיה חסר לך!

בדגם ספורט יש את האוזניות על ההגה אופציה מאוד כיפית...בנוסף 7 כריות אוויר ו6 הילוכים

בקשר לתיבה הרציפה אין לך ביכלל מה לדאוג כימעט ואין הבדל

צריכת דלק 1:10...ממוצע...נסעתי עם האוטו לאילת והוא הפתיע מאוד עם 1:14 בזבזן הוא לא!

האיכות מבפנים לפחות בעיני מרשימה מאוד החומרים ניראים יוקרתיים את ההגה וידית ההילוכים עוטף ציפוי עור עם תפרים

האוטו מאוד נוח יושב טוב על הכביש וגדול מבפנים...עוד משהו המערכת שמע באוטו מאוד איכותי 6 רמקולים ממש אבל ממש טובים באס ואיכות שממש הפתיעו אותי למערכת של חברה!!

נ.ב

אני הצלחתי להוציא מהם ב128000:

פנסי ערפל(לא כולל בדגם)

ציצגר 6 דיסקים מובנה(גם לא כולל)

4 מגני רוח מקורים!

וחבילת מיגון ללנסר בשווי 1200 ש"ח שכוללת קודן איתור רכב(פוינטר)...כספת למחשב האוטו

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב לכמה דברים :

1) אתה לא מכיר דבר שנקרא סימני קריאה.

2) ממתי בלאנסר יש חומרים טובים ? עזוב טובים, אמרת אפילו יוקרתיים, זה כנראה הדבר הכי דבילי שאמרת פה.

יש לה חומרים שמזכירים את החומרים באימפרזה שלי, שתוכננה בכלל בשנת 2000. זה שיש הגה מצופה עור לא אומר שהרכב יוקרתי.

ואני לא מצליח להבין, כחבילה, איך לאנסר עדיפה על סיוויק.

אומנם סיוויק פחות בטיחותית ומעט יותר יקרה, אבל היא איכותית יותר, מרווחת באופן סביר, מאובזרת ומתקדמת, נוחה וחדשנית, לעומת הלאנסר שנראית כמו כל הדורות הקודמים : בהתחלה להיט, לאחר מכן כבר לא.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא ניתן לאנשים שמבנים טיפה יותר מימני ומימך ...

 

אז מה עדיף סיוויק או לנסר....תקרא את השורה האחרונה של המבחן זה יסכם לך את הכל

" על כן, בין השתיים האלו מצאנו את מיצובישי לנסר עדיפה על הונדה סיוויק"

 

http://www.motocar.co.il/test/902.aspx

8)

אז מי אמר שלנסר יותר טובה??

נ.ב

בקשר לאמינות את יכול לראות בעצמך כנס לפורום המכאני תסתכל המיצובישי היחידות שתיראה זה איזה סופר לנסר או כריזמה ישנה

לעומת זאת יש כבר איזה כמה הונדות שאין להם עוד שנה על הכביש עם ריחות מוזרים מהמזגן ורעידות של האוטו בעמידה פשוט בושה!

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אני יגיד לך חודש שברתי את הראש עשיתי חיפושים המלצות והמסקנה:

דבר ראשון המתחרה הבולט היא הסיוויק מה שכן אתר מוטוקאר המליץ על הלנסר שעדיפה על הסיוויק

בקשר לביצועים האוטו ממש מפתיע האצות שלו מהירות מאוד גם הבניים באמת שזה הדבר האחרון שיהיה חסר לך!

בדגם ספורט יש את האוזניות על ההגה אופציה מאוד כיפית...בנוסף 7 כריות אוויר ו6 הילוכים

בקשר לתיבה הרציפה אין לך ביכלל מה לדאוג כימעט ואין הבדל

צריכת דלק 1:10...ממוצע...נסעתי עם האוטו לאילת והוא הפתיע מאוד עם 1:14 בזבזן הוא לא!

האיכות מבפנים לפחות בעיני מרשימה מאוד החומרים ניראים יוקרתיים את ההגה וידית ההילוכים עוטף ציפוי עור עם תפרים

האוטו מאוד נוח יושב טוב על הכביש וגדול מבפנים...עוד משהו המערכת שמע באוטו מאוד איכותי 6 רמקולים ממש אבל ממש טובים באס ואיכות שממש הפתיעו אותי למערכת של חברה!!

נ.ב

אני הצלחתי להוציא מהם ב128000:

פנסי ערפל(לא כולל בדגם)

ציצגר 6 דיסקים מובנה(גם לא כולל)

4 מגני רוח מקורים!

וחבילת מיגון ללנסר בשווי 1200 ש"ח שכוללת קודן איתור רכב(פוינטר)...כספת למחשב האוטו

 

אגב גיל ממה שאני יודע בלאנסר ספורטבאק יש ברמת גימור ספורט פנסי ערפל או שאני טועה ואגב איזה דגם רכשת?.

 

אתה מוזמן לעלות תמונות של היפיופה לראות אותה בצבע שחור?.

 

יניב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2012081517zs4.jpg

 

 

כמו שאתה רואה קניתי את הסאדן...בקשר לפנסי ערפל נכון שבאולמי התצוגה יש פנסי ערפל לדגם בספורט אבל לא מקבלים אותו

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל יש לי ויכוח עם אלון (שגם עכשיו, לדעתי, קצת הגזים עם הדיעה השלילית על מיצובישי לנסר החדשה),

אבל אני חייב להגיד שבארצות הברית הדירוג של סיויק הוא יותר גבוה מאשר של לנסר:

 

http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/rankings/Affordable-Small-Cars/

 

אגב, בשנה שעברה סיויק היתה במקום הראשון ואילו לנסר במקום ה 15.

 

מי שמעדיף איבזור יותר עשיר ובגאז' יותר גדול נח, כדאי לו לבחור בלנסר.

מי שמחפש צריכת דלק יותר טובה והביצועיים יותר טובים, שיבחר בסיויק.

 

אני אישית יותר אוהב את הישיבה במיצובישי (תנוחה יותר גבוהה) ולא אוהב את ההגה של סיויק (קטן וקרוב לבית החזה).

לסיכום: נסיעת מבחן על שני הרכבים תעזור, הבחירה לא כל כך פשוטה וחד משמעית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב לכמה דברים :

1) אתה לא מכיר דבר שנקרא סימני קריאה.

2) ממתי בלאנסר יש חומרים טובים ? עזוב טובים, אמרת אפילו יוקרתיים, זה כנראה הדבר הכי דבילי שאמרת פה.

יש לה חומרים שמזכירים את החומרים באימפרזה שלי, שתוכננה בכלל בשנת 2000. זה שיש הגה מצופה עור לא אומר שהרכב יוקרתי.

ואני לא מצליח להבין, כחבילה, איך לאנסר עדיפה על סיוויק.

אומנם סיוויק פחות בטיחותית ומעט יותר יקרה, אבל היא איכותית יותר, מרווחת באופן סביר, מאובזרת ומתקדמת, נוחה וחדשנית, לעומת הלאנסר שנראית כמו כל הדורות הקודמים : בהתחלה להיט, לאחר מכן כבר לא.

 

 

בכל שרשור של הלנסר החדשה אתה קוטל אותה כאילו יש לך אותה בבית ואתה לא מרוצה(כשהאמת היא שאני בספק אם בכלל נהגת על האוטו או ישבת בפנים.זה יותר נראה כאילו אתה מדבר מאיזו כתבת רכב כמו כל תגובה אחרת שלך ביעוץ רכב בפורום הזה).

 

החומרים בלאנסר הם באיכות טובה בתמורה למחיר ולמתחרות שלה. אל תתפס לקטנות אף אחד לא אמר שזה באיכות של מרצדס אבל זה לא נופל מהסיויק או מהמתחרות האחרות.

הלאנסר גם מרווחת,גם מאובזרת ומתקדמת וגם נוחה וחדשנית אז אל תבלבל בשכל לאנשים על סמך קריאה של כתבה באינטרנט או ישיבה ליד ההגה במשך דקה.

 

בקיצור לפותח השרשור האוטו מצויין ובהחלט מספק תמורה למחיר. הגיר אמנם הורס קצת למנוע אבל חוצמזה האוטו מהנה וכיפי.

 

אם יש לך עוד שאלות תשאל אני אענה לך עליהם.

 

נ.ב.

אני אישית מעדיף את הסאדן על הספורטבק.לפי דעתי הספורטבק ממש מכוערת.

to finish first first you have to finish

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל יש לי ויכוח עם אלון (שגם עכשיו, לדעתי, קצת הגזים עם הדיעה השלילית על מיצובישי לנסר החדשה),

אבל אני חייב להגיד שבארצות הברית הדירוג של סיויק הוא יותר גבוה מאשר של לנסר:

 

http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/rankings/Affordable-Small-Cars/

 

אגב, בשנה שעברה סיויק היתה במקום הראשון ואילו לנסר במקום ה 15.

 

מי שמעדיף איבזור יותר עשיר ובגאז' יותר גדול נח, כדאי לו לבחור בלנסר.

מי שמחפש צריכת דלק יותר טובה והביצועיים יותר טובים, שיבחר בסיויק.

 

אני אישית יותר אוהב את הישיבה במיצובישי (תנוחה יותר גבוהה) ולא אוהב את ההגה של סיויק (קטן וקרוב לבית החזה).

לסיכום: נסיעת מבחן על שני הרכבים תעזור, הבחירה לא כל כך פשוטה וחד משמעית.

אני לא מבין איך הגזמתי פה :? הרכב נוח בצורה סבירה, ביצועים סבירים וחסכוני למדי בדלק, כמו גם מרווח ומאוד מאוד יפה.

אבל הבן אדם אומר שהרכב יוקרתי מבפנים, ולדעתי יש לו איכות שמזכירה אימפרזה 2000, לא הגזמתי פה, זאת דעתי מנהיגה על שני הרכבים. דבר יותר רע לא אמרתי (אלא אמרתי את יתרונות הסיויק :idea:).

אגב, על מה יש לך ויכוח איתי ? כי אני לא זוכר ויכוח איתך :-).

 

בכל שרשור של הלנסר החדשה אתה קוטל אותה כאילו יש לך אותה בבית ואתה לא מרוצה(כשהאמת היא שאני בספק אם בכלל נהגת על האוטו או ישבת בפנים.זה יותר נראה כאילו אתה מדבר מאיזו כתבת רכב כמו כל תגובה אחרת שלך ביעוץ רכב בפורום הזה).

 

החומרים בלאנסר הם באיכות טובה בתמורה למחיר ולמתחרות שלה. אל תתפס לקטנות אף אחד לא אמר שזה באיכות של מרצדס אבל זה לא נופל מהסיויק או מהמתחרות האחרות.

הלאנסר גם מרווחת,גם מאובזרת ומתקדמת וגם נוחה וחדשנית אז אל תבלבל בשכל לאנשים על סמך קריאה של כתבה באינטרנט או ישיבה ליד ההגה במשך דקה.

 

בקיצור לפותח השרשור האוטו מצויין ובהחלט מספק תמורה למחיר. הגיר אמנם הורס קצת למנוע אבל חוצמזה האוטו מהנה וכיפי.

 

אם יש לך עוד שאלות תשאל אני אענה לך עליהם.

 

נ.ב.

אני אישית מעדיף את הסאדן על הספורטבק.לפי דעתי הספורטבק ממש מכוערת.

גיל, לאנסר יפה, תתחדש.

 

אדון יואב, כמדומני זה השרשור הראשו ןשאני כביכול קוטל אותה, אז מה אתה מנסה להגיד ?

וכן, ישבתי בלאסנר של הבן שלי שקיבל מהמפעל, ברור שהצורה החדשה.

נסעתי בה כשעה מהבית שלו אליי (קריית אתא - נצרת עילית) ולא התלהבתי.

אבל עזוב את זה, תתפלא שאפשר לדעת את איכות החומרים ברכב מישיבה של דקה, אפשרת לראות את השימושיות שלה בישיבה של דקה וחצי, ואפשר לסכם עליו כחדר ב2 דקות, עד שמגיעים לחלק המעשי בו מסכמים עליו כרכב, שגם אותו עברתי.

במה הרכב חדשני ? אין בו שום דבר חדש, הוא לא מוסיף שום דבר לשוק חוץ ממראה ממש טוב.

לעומת זאת הסיוויק (שאני אומר לך מראש, אני ממש לא מחבב) מציגה חדשנות, בעיקר מבחינת אינטיריור, הרכב נראה חללית מבפנים, זאת אולי הפעם הראשונה שרכב נראה כמו חללית מבפנים, אולי כמה אקזמפלרים צרפתיים היו ראשונים, אבל שלא הצליחו הרבה בטבלת המכירות או שלא היו מוצלחים כל כך)

איכות חומרים על הפנים, הפלסטיק שם נראה טוב, אבל קשיח וחלול בנקישה, כמו שאמרתי לא הרבה יותר טוב מהאימפרזה שלי, שבה גם כן איכות חומרים על הפנים. (איכות חומרים לא פחות טובה מהסיוויק ? בוא ניפגש יום, שנילך יחדיו אני עם הוואגית שלי אתה עם הרכב שלך, ונבדוק במי מהמכוניות חומרים טובים יותר (ההונדה או המיצובישי)

שמתי לב גם לאיכות הרכבה לוקה בחסר - רוח נכנסה דרך מתג ההפעלה של החלון נוסע במהירות גבוהה מ-30 קמ"ש בערך, תא הכפפות לפעמים סירב להפתח עד שלחצו עליו חזק ואז פתחו (נעילה לא טובה).

הרכב מבחינת נוחות בסדר, שוב, לא מחדש שום דבר, ולא בסטנדרט גבוה כמו למשל צרפתי מסורתי.

הרכב טוב מבחינה דינמית, אבל מרגיש כבד, לא יותר מזה.

הרכב טוב מבחינת ביצועים, אבל שוב לא שובר שיאים.

אל תדבר עליי, זה שיש לך דעה כל כך טובה על הלאנסר זו דעה שלך, אל "תיצא" עליי ותגיד שאני לא ישבתי ברכב או נהגתי בו, עם כל הכבוד אתה לא הדבקת לי מצלמה למצח שראית שלא עשיתי את כל זה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעומת זאת הסיוויק (שאני אומר לך מראש, אני ממש לא מחבב) מציגה חדשנות, בעיקר מבחינת אינטיריור, הרכב נראה חללית מבפנים, זאת אולי הפעם הראשונה שרכב נראה כמו חללית מבפנים, אולי כמה אקזמפלרים צרפתיים היו ראשונים, אבל שלא הצליחו הרבה בטבלת המכירות או שלא היו מוצלחים כל כך) .

 

לצורת ה"חללית" של סיוויק יש יתרונות וחסרונות. היתרון הוא בכך שמבפנים מרגישים כאילו הרכב גדול מכפי שהוא באמת. אין בו תחושה קלאוסטרופובית כמו בכמה וכמה רכבים. הדבר מקנה תחושת בטיחות בכביש. החיסרון הוא ראות לקויה. על מנת להחנות צמוד למדרכה צריך להוציא ראש החוצה כי אחרת לא ראים. לא ראים גם את מכסה המנוע - התמרונים בחניות הצפיפות יש לבצע במשנה זהירות. לעיטים אני יוצא מהרכב ובודק האים אני נכנס או יוצא בין הרכבים החונים ללא פגע. כמובן שתחושת הבטיחות שבכיש נעלמת בחניות צפופות וזה חיסרון לא קטן.

 

בלם יד של סיויק ממוקם ליד הברך והוא מפריע בתנוחה כאשר מפעילים בקרת שיוט. בא לי לשים איזו כרית בינו לבין הרגל. הדלקת אורות מסובכת. צריך לסובב את הידית פעמיים בעדינות בלי להדליק בטעות אור גבוה או פנסי ערפל. סיבוב אחד מדליק איזו נורית מיותרת לגמרי שלא רואים אותה. צג הרכב לא מתריע מה הדלקת (הנורית המיותרת או את אורות החזית), שוב לעיטים אני יוצא ובודק. תפעול המזגן עוד יותר מסובך. לי בכלל לא בא להתעסק איתו בזמן הנסיעה. בד"כ יש נוסע\ת שעושה את זה.

 

אבל לאומת הסיוויק מבחינת עיצוב הפנים הלנסר החדשה נמצאת ברמה מתחת. כרגע כאשר הרכב עוד חדש אז הוא נראה מפתה מבחוץ, כמו פעם נראתה מאזדה 3 או טויוטה קרולה החדשה. אחרי שנה-שנתיים כולם יתרגלו למראה הרכב ולאיש כבר לא תהיה מילה טובה להגיד עליו. כעיקרון הייתי אומר שמקומם הטבעי גם של הסיוויק הבסיסי וגם של לנסר הוא בקבוצה 2, וגם בחו"ל הם מתומחרים בערך כמו מאזדה 3 או סובארו אימפרזה. כך שצודקת הכתבה - שניהם רכבים די מיותרים ומי שחופץ לנהוג במשהו גדול יותר ממאזדה 3- עדיף כבר להתעמץ ולהוציא 147000 ש"ח על רכב מקבוצה 4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

vladclar- אתה מודע לזה שאפשר להרחיק את ההגה?

 

ד"ר פוליצוק- לגבי הידית אורות ממש לא מבין מה מסובך בה, סיבוב ראשון מדליק אורות חניה, עוד סיבוב מדליק את אורות הדרך.

דחיפה קדימה מדליקה אורות גבוהים, משיכה של הידית נותנת אפשרות להבהב.

ממש לא מסובך, אולי אתה רגיל לאוטו אחר, אני אחרי סובארו DL ששם זה בידיוק אותו תפעול.

לגבי בלם היד שציינת לא מרגיש שהוא מרפיע לי באיזה שהוא אופן, הרגל שלי לא מגיע אליו אף פעם.

 

לגבי המזגן אם אתה מסתבך בזה יש את כפתור ה AUTO תלחץ עליו ותכוון טמפרטורה וכל השאר המערכת תעשה לבד.

 

 

לגבי החניות יש הבעיה עם השדה ראיה של האוטו, אני התקנתי חשיני רוורס כי היה ממש קשה לעשות איתו רוורס .

 

יתרון נוסף של צורת החללית זה חסכון בדלק, פחות התנגדות אוויר.

 

סה"כ כשרכשנו את הרכב היה הלתבטות בין הלאנסר לסיויק, אבל לסיויק היה אופציה ידנית ולכן העדפתי אותה, וגם העיצוב של הלאנסר בפנים מאוד פשוט. למרות שמחוץ בעיקר מקדימה היא נראית ממש טוב.

 

 

בגדול הסיוויק רכב חסכוני ולא חסר לו כח, נח לנהיגה ממשוכת ושקט מבחינת המנוע שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

vladclar- אתה מודע לזה שאפשר להרחיק את ההגה?

 

..

 

 

כמובן שאני יודע, זאת הרגשה כללים שהיתה לי כאשר נהגתי בסיויק עם הגה במצב הכי רחוק.

כל אחד והטעם , העדפות, תחושות ועוד אלף דברים אחרים משלו.

לכן קיימת נסיעת מבחן, לכן לא כולם קונים את אותו הרכב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורת ה"חללית" של סיוויק יש יתרונות וחסרונות. היתרון הוא בכך שמבפנים מרגישים כאילו הרכב גדול מכפי שהוא באמת. אין בו תחושה קלאוסטרופובית כמו בכמה וכמה רכבים. הדבר מקנה תחושת בטיחות בכביש. החיסרון הוא ראות לקויה. על מנת להחנות צמוד למדרכה צריך להוציא ראש החוצה כי אחרת לא ראים. לא ראים גם את מכסה המנוע - התמרונים בחניות הצפיפות יש לבצע במשנה זהירות. לעיטים אני יוצא מהרכב ובודק האים אני נכנס או יוצא בין הרכבים החונים ללא פגע. כמובן שתחושת הבטיחות שבכיש נעלמת בחניות צפופות וזה חיסרון לא קטן.

 

בלם יד של סיויק ממוקם ליד הברך והוא מפריע בתנוחה כאשר מפעילים בקרת שיוט. בא לי לשים איזו כרית בינו לבין הרגל. הדלקת אורות מסובכת. צריך לסובב את הידית פעמיים בעדינות בלי להדליק בטעות אור גבוה או פנסי ערפל. סיבוב אחד מדליק איזו נורית מיותרת לגמרי שלא רואים אותה. צג הרכב לא מתריע מה הדלקת (הנורית המיותרת או את אורות החזית), שוב לעיטים אני יוצא ובודק. תפעול המזגן עוד יותר מסובך. לי בכלל לא בא להתעסק איתו בזמן הנסיעה. בד"כ יש נוסע\ת שעושה את זה.

 

אבל לאומת הסיוויק מבחינת עיצוב הפנים הלנסר החדשה נמצאת ברמה מתחת. כרגע כאשר הרכב עוד חדש אז הוא נראה מפתה מבחוץ, כמו פעם נראתה מאזדה 3 או טויוטה קרולה החדשה. אחרי שנה-שנתיים כולם יתרגלו למראה הרכב ולאיש כבר לא תהיה מילה טובה להגיד עליו. כעיקרון הייתי אומר שמקומם הטבעי גם של הסיוויק הבסיסי וגם של לנסר הוא בקבוצה 2, וגם בחו"ל הם מתומחרים בערך כמו מאזדה 3 או סובארו אימפרזה. כך שצודקת הכתבה - שניהם רכבים די מיותרים ומי שחופץ לנהוג במשהו גדול יותר ממאזדה 3- עדיף כבר להתעמץ ולהוציא 147000 ש"ח על רכב מקבוצה 4.

 

אני חושב שאתה טועה בקשר לזה שצריך לקפוץ ישר לקבוצה 4...אם אתה רוצה קצת יותר מרווח קצת יותר כוח ואביזרים כמו בקרת שיוט 7-6 כריות אוויר לשלם פחות לטסטים פחות לביטוח (בעיקר מקיף)...

יש את הלנסר והסיוויק שזה שידרוג מצוין מה1.6 הרגילות גם בכוח גם בעיצוב בבטיחות ובגודל

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם לא נהגתי בלנסר החדשה, רק ישבתי בפנים. אבל שנים היה לנסר דור קודם. אני בסך הכל הייתי מרוצה מעלויות אחזקת הרכב. אבל הביטוח לא היה זול כלל וכלל כי הרי היה מדובר ברכב מאוד גניב. כרגע יש לי סיוויק הייבריד שהמחירון שלו גבוה פי-5, אבל הביטוחים יותר זולים.

 

אני אומר לך שהחזקת טויוטה אוונסיס החדשה או סובארו B4 לא תהיה הרבה יותר יקרה מלנסר רק בגלל ירידת ערך. יש לקחת בחשבון שני דברים. 1) מסורתית ללנסר יש ירידת ערך עסיסית. 2) לפני כמה חדשים היו מבצעי מכירות ולא מעט אנשים רכשו את הרכב בהנחות 4-ספרתיות. סביר להניח שהדבר ימצא את ביטויו במחירון יד 2 וגם כרגע ניתן לראות זאת (בדוק באתר בעצמך).

 

אגב אינני יודע מה המחיר של לנסר עם בקרט שיוט בסוכנות. אבל הסיוויק 2009 Comfort הבסיסית כבר הגיעה ל-140000 ש"ח. לכן אני עומד על כך שמדובר ברכב מיותר. יש לזכור ששיטת קבוצות שווי השימוש מאלצת את היבואנים להכניס חלק מהדגמים היקרים יחסית אל תוך מסגרות מחיר בחריקת שיניים והם נהיים כדאיים לצרכן (מדובר שוב באוונסיס החדשה וסובארו B4). לאומת זאת בדגמים אחרים הם יכולים להתפרע ולנפח מחירים (סיוויק Comfort דוגמה מובהקת). לדעתי מי שירכוש את אוונסיס החדשה יעשה עיסקה נבונה. לגבי B4 הדבר מוטל בספק בגלל שהדגם הולך להיות מוחלף. מי שירכוש סיוויק הבסיסית ב-140000 ש"ח הוא לדעתי קצת פרייער, אלה אם כן האיש מאוהב ברכב. לגבי הלנסר הייתי בודק את הדברים לעומק, אבל לכאורה נדמה כי מדובר בעוד רכב זול עם מחיר מנופח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5576 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...