Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדייהו אספרו של חבר לא משתלב הרוורס. הילוכים קידמיים בסדר. הבעיה התחילה בקטן- ע

ם שילוב להילוך אחורי האוטו זז לאט. כל פעם פחות ופחות עד שהפסיק לנסוע אחורה. האם התקלה דורשת פירוק כללי של הגיר ( אני מניח אלפי שקלים) או שיש פתרונות אחרים ?

כמו כן קצת אינפורמציה תעזור לפני שניגשים למוסך.

תודה מראש.

פורסם

לצערכם הרב, אין הרבה מה לעשות...יש לגשת למכון לגירים אוטומטיים ולבקש הצעות מחיר. קחו בחשבון שעלות השיפוץ לגיר בסיסי כמו ברכב זה נעה באיזור ה 4000~ שח (יכול להיות פחות - ויכול להיות גם יותר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק שלום,

אולי אפשר לקבל קצת יותר מידע על תקלה כזאת. אולי יש אפשרות לטפל רק במוח של הגיר ללא פירוק כללי? אני יודע שישנם בתוך הגיר שסתומים שמפקדים על פעולתו אולי בהם הבעיה או משהו דומה?

תודה

פורסם

מע' פלנטרית דגם "רבינאו"

 

ת"ה אוטו'(דגם בורגוורנר-35) בנויה משני מצמדים קד'+אח',שני סרטי בלימה המופעלים הידראולית קדימה ואחורה ומע' פלנטרית בעלת שתי שמשות,נושא מזלות משותף וטבעת משוננת אחת.

מע' פלנטרית זו נקראית דגם "רבינאו".

ת"ה משולבת ל-R: מצמד אח' תפוס+סרט בלימה אח',התנועה נכנסת אל השמש הגדולה, נושא המזלות עצור, ולכן הטבעת המשוננת מסתובבת בצורה הפוכה.

 

עכשו לך חפש את הבעיה,כל אחד מהגורמים שאינו מתפקד משפיע על תפקודו של ההילוך.

לפי תאור הבעיה,הילוך שהלך ודעך, הבעיה ככל הנראה בשחיקה של המצמד האח' או בסרט הבלימה.

בתיקון ת"ה אוטו' אין חוסכים בחלקים(לעומת הידנית), אלא מחליפים הכל בחדש, שיפוץ כללי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

זה יכול לצאת הרבה יותר זול משיפוץ.

 

כדי להמנע מהרכבת גיר דפוק כדאי לגשת למוסך דייהו ולברר כמה יעלה גיר מפירוק כולל

אחריות למס' חודשים הערכה שלי שזה יעלה בסביבות 3000 ש"ח לעומת פי שניים באופציית השיפוץ

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תקלה מוכרת באספרו.

בעיה בחיישן מהירות נסיעה או החווט שלו גורמת למחשב הגיר לחשוב שהרכב עדיין נוסע קדימה!

ואז מונע שילוב ל R.

הבדיקה פשוטה:

בזמן שהתופעה קיימת, פשוט לנתק את מחברי יחידת בקרת הגיר(עם מתג הצתה סגור - כמובן) ולבדוק.

יש R יופי לבדוק חיישן מהירות נסיעה של הגיר (קיימים שני חיישנים: אחד למחשב גיר, והשני למחשב ניהול מנוע וללוח שעונים).

אין R להתכונן לפרוק הגיר ובדיקת מכללים רלוונטיים.

×
×
  • תוכן חדש...