Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זיהוי קרבורטור ותנו רעיון איך להוסיף עוד קצת כוח למנוע


mush
שימו לב! השרשור הזה בן 5626 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נאמר לי שהקרבורטור כנראה של 405 1.6.

הקרבורטור הוא סולקס בעל 2 לועות

ויש לו 2 דיזות אלקטרומגנטיות

המספרים על גוף הקרבורטור הם

 

337 1 053

 

71959

 

652

 

969

 

השמח לדעת של איזה רכב

ודגם מדוייק

 

 

 

תודה ושבת שלום

mush

CIMG3749.jpg

CIMG3750.jpg

CIMG3751.jpg

CIMG3752.jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

לי ניראה שהקרבורטור שיך לה סיטרואן BX , פזו 309 , סיטרואן ZX

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

ראשית תרשה לי לפרגן לך על הצילומים החדים ומכל הזוויות, כמו שתמיד אני נוהג לומר, תמונה שווה אלף מילים.

ובקשר לשאלתך, אני מצטרף לדברי חברי בני ל., עם הסתיגות קטנה:

הקרבורטור שייך, לאחד מהרכבים הבאים: פזו 405/ 309 -1.6, סיטרואןZX , לא בא עם צוק אוטומטי רק עם צוק ידני.

סיטרואן BX, ברוב הדגמים,לא הגיע עם קרבורטור סולקס, אלא עם קרבורטור וויבר.

לא מומלץ להרכיבו בפזו 205 מנוע 1.4 שאתה משפץ, ולו רק בגלל הצוק האוטומטי.

הקרבורטור סולקס הכפול המקורי, הוא אידאלי לרכבך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל

בדקתי והוא מתאים בפיקס לסעפת של הקרבורטור הכפול המקורי של ה 205.

הנחתי שאם הוא במקור של 1.6 יש כאן פוטנציאל לשיפור משמעותי.

אם הצוק האוטומטי תקין לחלוטין לא כדאי לבצע את השיפור הזה(בקרבורטור שלי, זה שאם הלוע הבודד יש מערכת חימום של הדלק. גם בכפול המקורי וגם ב כפול 1.6 אין צורך בחימום כך שאני יכול להפנות את הצינורות לטובת הצוק האוטומטי?

תמיד אני יכול להרכיב בחזרה את המקורי הכפול אם וכאשר אני יחליט.

 

השאלה אם זה בכלל יניב שיפור בהספק המנוע?

למה יש 2 דיזות אלקטרו מגנטיות ?

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

אתה סתם מיישר את עצמך בדילמות, שאדם סביר לא היה נכנס אליהם.

נתחיל בסעפת, היא מורכבת בפזו 309 מלפנים, ולא מאחור, צמוד לקיר האש כמו בפזו 205 שלך.

שנית אני לא בטוח כלל שהרכבת הקרבורטור , לסעפת הנוכחית שלך, עם מכלול הצנרת מים לצוק, תיהיה אפשרית ונוחה.

שלישית דגמי הקרבורטור סולקס , בעל הצוק האטומטי, היו מאז ומעולם בעייתים, כשהם לא תפקדו היטב, ושפוצם הצריך החלפת מכלולי הצוק, שהיו יקרים מאד אז, ועכשו בגלל , ההימע הדל, והבקוש, וחוסר יצרנים שייצרו זאת, המחירים מרקעי שחקים,

אם כי תמיד ניתן למצוא מכלול צוק משומש ותקין.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה שלום

אפשר להחליף את הקרבורטור של ה-309 אוטומטי לצ'וק ידני ?

בזמנו אמרת לי לא לעשות את ההסבה שהציעו לי לקרבורטור סובארו, אבל אם יש וובר/סולקס ידני לאותה משפחת 1580 XU ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה שלום

אפשר להחליף את הקרבורטור של ה-309 אוטומטי לצ'וק ידני ?

בזמנו אמרת לי לא לעשות את ההסבה שהציעו לי לקרבורטור סובארו, אבל אם יש וובר/סולקס ידני לאותה משפחת 1580 XU ?

 

שלום רב !

לא ניתן להסב את הצוק האוטומטי שלך לידני, יש סולקס

ידני במקור, לדגמי מנועי 1400 בלבד, כמו לדוגמא פזו 205 1.4.

שלא תבין אותי לא נכון, דגמי קרבורטורי סולקס או וויבר, בעלי צוק אוטומטי, כשהם תקינים, הם מצויינים, נוחים, ההתנעה קלה וטובה בכל מזג אוויר, אבל שימוש מסיבי במשך השנים, של שימוש במי ברז , במנועי פזו סיטרואן לדורותיהם, גרמו לסתימות אבנית קורוזייה, ושברים במכלול הצוק, מה שגרם לקיצור חייו ושיבוש בפתיחת ונטרול הצוק בזמן, מה שגרם לתצרוכת דלק גבוהה.

רבוי בעלי מקצוע חאפרים, ואנשים לא מנוסים, גרמו לכוון לא מקצועי לצוק, מה שגרם להתנעות קשות בבוקר, בלווי עשן שחור, שגרם לתצרוכת דלק גבוהה, ולפיוח הפלגים ולדלול השמן.

הקרבורטור עצמו מצויין, אך לא בעלי המקצע החאפרים והלא מנוסים שטיפלו בו, ומכאן השם הרע, שניתן לקרבורטורים אלה, ולא בצדק !

קומבינות תמיד היו ותמיד יהיו,הסבות לקרבורטור סובארו, הסבה לקרבורטור פזו 205, בשנוי גודל הדיזות\ החלפת מכסה עליון של קרבורטור פזו 1.4 ועוד...

אני כידוע לך לא דוגל בשיטות האלה.

אני תמיד מוכן להמליץ על בעל מקצוע טוב, מאשר על מקצוע רע אך קומבינטור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה

האוטו עכשיו לא בשימוש אינטנסיבי. כשיחזור משתמש נוסף במשפחה, - אתקשר לפתרון מקצועי. הבעיה היא רק התנעת בוקר ראשונה קשה.(-מאד,עד הורדת מצבר והמשך עם כבלים) . אח"כ, במשך היום , הוא מניע ונוסע סביר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה

האוטו עכשיו לא בשימוש אינטנסיבי. כשיחזור משתמש נוסף במשפחה, - אתקשר לפתרון מקצועי. הבעיה היא רק התנעת בוקר ראשונה קשה.(-מאד,עד הורדת מצבר והמשך עם כבלים) . אח"כ, במשך היום , הוא מניע ונוסע סביר.

שלום רב!

כל הסימנים מראים על צוק אוטומטי לא תקין ולא מכוון, ומצבר חלש, בגלל שימוש לא אינטנסיבי .

כידוע לך אני תמיד עומד לרשותך, גם ביעוץ טלפוני.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה העניין נובע מהרצון למצוא עוד כמה סוסים באורווה.

כרגע הדיון אינו רלוונטי לשלב בו הפרוייקט נמצא. לכן לא העלתי אותו בשירשור הרלוונטי.

אני מתנצל שאני חוזר על השאלה אך לא הבנתי ואין אדם טוב יותר לשאול אותו ממך.

אני מעריך את השאיפה שלך למקוריות זה + ענק וזה לא נעלם מעיני. כולנו יודעים שאתה מיקצוען.

 

אך עליך להבין,אינני מעוניין בקומבינות בתוך הקרבורטור עצמו . לכן חושב להחליף קרבורטור כיחידה אחת שלמה ובעלת חלקים מקוריים. במקום כזה של 1.4 לאחד של 1.6ראש של GT +קרבורטורים הינו פיתרון טוב אך יש לו חסרונות רבים(כיוונים , אמינות וכו').

בירשותך, אם תוכל לתת חוו"ד לשאלות הבאות.

 

-במידה והצוק תקין לחלוטין והקרבורטור טופל ע"י הטובים בתחום(מעניין מי זה:roll:)

-וניתן להתאימו לרכב !

ניתן יהיה להוציא עוד קצת כ"ס מהמנוע??

 

1.4 המקורי הכפול הוא 32 מ"מ כפול.

 

הפוטנציאל הינו שייך ל 1.6 34 מ"מ כפול.

 

לא שווה לשקול זאת?

 

 

אני מתנצל על העקשנות

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

סוסים בארווה, צורכים אוכל= קש= דלק.

גם אם נניח שהצוק תקין, והקרבורטור הוזן במי ברז, זה לא מתכון להצלחה.

יש למשוך צנרת מים כפולה, למכלול הצוק, שאינני יודע מהיכן תמשוך אותה.

הקרבורטור קרוב לקיר האש , כך שאיני יודע, האם זה לא יפריע לכוון וטפול בצוק, המקום יהיה צפוף מדי,יש לזכור שבמקור בפזו 309 , 405, וסיטרואן BX,הקרבורטור יושב על סעפת יניקה מלפנים ולא מאחור, כבל הגז בא מצד ימין, לצד שמאל מלפנים,

לא ניסיתי לעשות זאת בעבר, וכמובן לא מתכונן לעשות זאת בעתיד, אך יש לצפות למספר בעיות שיש לקחת אותם בחשבון, אם כי הדבר לא בלתי ישים, הוא אפשרי.

עכשו השאלה, היא מה התועלת שתשיג מכך, כמה סוסים תמורת תצרוכת דלק גבוהה בהרבה, עד שלא תבצע לא תדע כמה.

לא ידוע לי בעל פה את נתוני הקרבורטור במ"מ , אם תמתין למחר תקבל זאת, אני מניח שההבדל הוא זניח.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה צביקה על סבלנותך ותשובתך.

אני ימתין למחר עם תשובתך,

אך נראה לי שמצאתי אותה

 

http://www.youtube.com/watch?v=KWzQmQoXarE

 

 

תודה ושבוע טוב

 

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

עם כל הכבוד ליוטיוב, אינני יודע איך מצאת את התשובה בסרט?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל להוציא עוד כמה סוסים זה מה שאתה צריך :

 

Twin%20Carb%20Inlet%20manifold.jpg

[

עם צמד וובר 40 אתה תרגיש שיפור משמעותי ביותר בהספק והרעה משמעותית ביותר בצריכת הדלק :wink:

 

דרך אגב ולידע כללי, ככה נראית מערכת הזנת הדלק של 205 ראלי (נפח מנוע 1300):

 

tu24.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמד מאיידים כפולים חייב להגיע יחד עם גל זיזים חם - אחרת המנוע פשוט "ייחנק" מעודף דלק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5626 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...