Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אין תאורה בידית הילוכים בסיטרואן C5 מודל 2005


טוניפי
שימו לב! השרשור הזה בן 5629 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

בשעה טובה קניתי C5 2005 (הצורה החדשה). שמתי לב שהתאורה של ידית ההילוכים לא עובדת ובחושך קצת לא ברור לאיזה הילוך העברתי (הגם שיש תצוגה קטנה בלוח השעונים).

יש למישהו מושג איך מחליפים את הנורה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן

היתה בעיה כזאת באוטו שלי פיג'ו 306

 

קניתי מנורה מיוחדת (בה בחבילה של 2 מנורות עולה משהו כמו 10 שקל) בחנות של חלפים, ובעזרת מברג בעדינות פתחתי את המכסה של התיבה. יש שם קליפסים לפחות אצלי זה ככה, ופתחתי צד אחד ואז צד שני בעדינות. שם יש מנורה שנישרפה כנירא וזהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, חשבתי כך.

שאלה נוספת: מנורת הבלם האחורית (זו על השמשה האחורית) "תלויה על בלימה": תפוסה רק בצידה האחד. יש שם כנראה סוג של הדבקה. איך ניתן להדביק את הצד השני שלא יקרקש לי בדרך, או גרוע יותר: שהמנורה תנשור לגמרי.

תודה לכל המגיבים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שיש נורה לידית? בקסנטיה אין (בדוק) וגם אין צורך להסתכל על הידית (יש, כפי שציינת, סימון בלוח השעונים).

 

לגבי הנורה - הייתי מנסה דווקא עם סיליקון (בעדינות) - חומר שאפשר להסיר בעת הצורך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין נורה לידית

יש בלוח השעונים נורות חיווי מצב הגיר

 

בנוסף אין צורך לדעת לאן העברת - פשוט אתה מוריד את הידית עד שהיא נתקעת ב D

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין שאר הדברים החלפתי גם מצבר. היה שם מצבר של 72 אמפר אבל שמו לי של 60 כי זה מה שהיה להם, הם טענו כי זה מספיק וכי אוכל לבוא להחליף אם ארצה ל- 74 (צריך היה להגיע). נראה לי שצריך להחליף וזה מה שאעשה.

זה באמת קריטי? לא נראה לי שסתם היו שמים מצבר מקורי של 72.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע,

באוטו הזה כל רכיב תחליפי = לא מקורי = זול שתשים יעלה לך המון אח"כ

אם צריך 72 אמפר/שעה אז לא שמים פחות!!!

אם אין הולכים לאחר!

אני גררתי את האוטו למרכזי כדי להחליף מצבר - כדי שלא יהרסו לי את המחשבים של האוטו - ותתפלא יצא לי יותר זול מכל מקום אחר!

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי את המצבר במוסך מורשה של פיג'ו סיטרואן. להפתעתי הרבה הוא פשוט הוציא את המצבר הקודם ושם את החדש בלי לשים שום גיבוי בדרך. כששאלתי אותו אמר לי שיש גיבוי פנימי ואין צורך לגבות חיצונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5629 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...