Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם הוא בחר חורשן,

 

אני מקווה שלפיאט יש הילוך כוח :-)

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אין כמו זכרון, כמובן יש לך את המדרחוב, מקום ככה לדייטים מומלץ, זה בית הקפה motek בתחילת המדרחוב.

לא מומלץ פאב כמו ההוביט כי לא תשמע שם כלום, הוא מומלץ לבילוי אחר.

אתה יכול גם לשבת ב"דובים" גם מקום חמוד לזוגות.

כל זה לדייט ראשון כן?

תבוא ספר איך היה אני אתן לך עוד המלצות...

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

+1

 

MOTEK אחלה מקום לדייט ראשון

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אם אתה מחפש לעשות קצת רושם, קח אותה לבאנדי, נמצא באזור התעשיה הדרומי של קיסריה.

קצת יקר (אתה יכול לראות תפריט בקישור) אבל אוכל טוב, אלכוהול טוב, מוזיקה טובה ואחלה אוירה.

שים לב, ביציאה מאזור התעשיה עומדות בסופ"ש ניידות תנועה עם ינשופונים אז שתה במתינות (או שעדיף בכלל לא).

 

מקום נוסף מצוין בזכרון הוא ה Y-BAR. נמצא במרכז השמורה (בזכרון כמובן).

אוכל טוב, אלכוהול טוב, מחירים סבירים ואין יותר מידי רעש ככה שאפשר בכיף לנהל שיחת הכרות.

דא"ג,היום יש שם הופעה של מוש בן ארי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני הייתי במסעדת הלנה,

 

מסעדה מעולה,אוכל טוב ואלכוהול טוב,אוירה מעולה בשילוב נוף מדהים.

 

ממליץ עליה בחום,רק קח בחשבון שזולה- היא לא.

 

מה שכן, אם אתה מזמין לשם מקומות- בקש לשבת בשולחן ליד החלון.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מותק בזכרון או אחת מהמסעדות\בתי קפה שבעיר העתיקה של קיסריה.

 

כמו שנאמר המסעדות והבתי קפה בקיסריה טיפה יקרים אבל איכותיים.

החשבון שאתה תשלם(עבור שתיכם) לא יהיה נמוך, אבל שווה.

 

ככה שאני ממליץ לך יותר על קיסריה העתיקה.

אם לא היית שם, אז תדע שהמקום מאוד רומנטי לדייטים (במיוחד בלילה).

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

+ 1 לנמל קיסריה

 

אם זה בית קפה אז יש את הארסטו שהוא אחלה,

ואח"כ תמיד אפשר לטייל בעתיקות ו"להתבודד"

 

ובמדרחוב של זכרון יש פאב אירי ממש קטן, אווירה אינטימית. גילאי 23+ אם אני לא טועה

הפעם האחרונה שהייתי שם עם מישהי, היה לא רע בכלל..

פורסם

היי יוסי.

תשמע אני חושב שההמלצות למסעדות והמלצות למסעדות יקרות במיוחד אינן רלוונטיות עבורך.

כשאומרים לך שאם אתה רוצה לעשות "רושם" על בחורה ומציעים לך מסעדה ברמה גבוהה לדעתי זה לא עושה רושם.

כשאתה לוקח מישהיא למסעדה יקרה זה לא משדר כלום ולא אומר עליך כלום, גם אם אתה מכסה חשבון של 2000 שקל לזוג סועדים. בכל מקרה אתה לא תהנה מהארוחה עצמה כי אתה תהיה מאוד מרוכז בדייט.

לדעתי אין רעיון טוב יותר לדייט ראשון מאשר פאב ורצוי אחד שהוא לא רועש מידי.

 

מאחל לך בהצלחה,

מקווה שזאת בחורה חמודה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

קח אותה אפילו לבית קפה בקיסריה - עיר עתיקה .

שתו קפה ועוגה .

לא צריך לאכול אוכל גורמה.

אח"כ צאו לסיבוב שם ליד הים ובעיר העתיקה.

המקום כבר יעשה את שלו :D

 

קאררה , המסעדות והבתי קפה שם לא יקרים כ"כ..

בגלל הייחוד (ים,טיילת,מזח,עיר עתיקה) יש שם קסם שאין בהרבה מקומות.

 

על הדרך, בזכרון יש מספר מיצפורים עם נוף לחוף הכרמל והים שניתן להתבודד בהם :p

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

תגידו לי.. איפה ראיתם בחורה בולסת בדייט ראשון??

קח אותה לבית קפה ,לדעתי הכי הגיוני לדייט ראשון שבו לפחות בהתחלה אתם אמורים לדבר ולהכיר ולא לנסות להבין את מה שהשני אומר(בגלל הרעש).

פורסם

יש באזור זיכרון טיילת מקסימה, עם המון בתי קפה (ואפילו מקדונאחס אחד).

סע איתה לשם, מצא לך חנייה (אין כניסה עם רכב לטיילת), ותבחרו במקום.

רק מה אני לא יודע אם פתוח שם בימי שישי.

מקום ציורי ונחמד. שווה לטייל שם גם באמצע השבוע, ככה סתם בשביל הכיף.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...