Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם (חוץ מללירן).

 

היום בבוקר, שעה שהזדחלתי בפקק מזוויע ביציאה מהרצליה קיפוח נסעה במקביל אלי בחורה ממש יפה ב-206 כחולה (תמיד הפצצות נוסעות ב-206).

 

אבל מה...לכספר לא היה משפט לשלוף, אני מתכוון למשפט פתיחה (התחלה) ראוי למעמד המכובד של פקק בארץ הקודש.

 

לכן אני מבקש את עזרתכם הנאמנה, אני מבקש שהתשובות יהיו רציניות ולא כמו שלירן רגיל להתחיל עם בחורות.

 

עכשיו הבמה שלכם, קדימה.

 

* הבקשה לעזרה רלבנטית גם לבנות המין היפה שיכולות גם לתרום מהניסיון שלהן בכל מה שקשור למה שכן פועל עליהן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שכבר אמרתי לך :

לבחורות אולד-פשן : "סלחי לי מותק, אפשר ללקק לך ת'קרבורטורררר"

לבחורות מודרניות יותר : "סלחי לי מותק, אפשר אולי להחליף איתך צ'יפים..."

לבחורות עם 206 :"קחי מתוקה, זה המספר של יוסי מליטל... אני נמצא שם רוב הזמן :lol: "

:-)

פורסם
חייך אליה..

 

שתף אותה בכך שגם אתה חושב שהפקקים האילו הורגים ..

 

שאל אותה לאן היא נוסעת...

 

הריי לך התחלה ;)

 

אורן, אצלך האוטו עושה חלק מהעבודה, הוא אדום והוא 3 דלתות (כלומר נראה ספורטיבי)

 

אצלי המצב שונה כי האוטו דומה למקרר והדבר היחידי שמרמז על יכולת דינמית כלשהי הוא הפס האדום סביב האוטו....

 

(בעצם, גם לדייהו רייסר ופונטיאק סאן-בירד יש פס כזה... :roll: )

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
לבחורות עם 206 :"קחי מתוקה, זה המספר של יוסי מליטל... אני נמצא שם רוב הזמן :lol: "

 

מה שאני אוהב בבחורות עם 206, (חוץ מזה שרביתן משום מה כוסיות) זה שהן מסתכלות על שאר המכוניות מגובה ג'יפ.

 

ומה שאני עוד יותר אוהב, זה שביאריס אפשר להסתכל עליהן מלמעלה :p

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:?

פורסם
לבחורות עם 206 :"קחי מתוקה, זה המספר של יוסי מליטל... אני נמצא שם רוב הזמן :lol: "

 

מה שאני אוהב בבחורות עם 206, (חוץ מזה שרביתן משום מה כוסיות) זה שהן מסתכלות על שאר המכוניות מגובה ג'יפ.

 

ומה שאני עוד יותר אוהב, זה שביאריס אפשר להסתכל עליהן מלמעלה :p

 

 

:?

 

 

ולחשוב שפעם האוטו שלי היה נחשב ג'יפ בפורום....

היום הוא נראה מונמך לריצפה בהשוואה ליאריסים :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זיק: את מכירה את זה, שגברים אוהבים לנהוג על מכוניות יקרות ומהירות,

כדי לחפות על חסרונות פיזיים מסויימים....?

 

בלונדה: נגיד, למה?

 

זיק: כי זה (רומז לאוטו), זה לא שלי. אני לא צריך אוטו. :wink:

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

סליחה אבא שלך מוכר אופניים?

 

מבט משתאה, הבעת פנים של ל-א, אבל מה אתה רוצה ממני...

 

אז למה כולם רוכבים עליך?

 

(על משקל - אבא שלך גנן? אף פעם לא ראיתי פרח יפה כמוך)

 

 

או לחילופין:

סליחה אבא שלך ירקן?

 

......אותו מבט....

 

כי אף פעם לא ראיתי בטטה כמוך.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אבל רק לבחורות דוברות אינגלזית מודרנית-

 

if i flip a coin, what are my chances of getting head???

:twisted:

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
שלום לכולם (חוץ מללירן).

 

היום בבוקר, שעה שהזדחלתי בפקק מזוויע ביציאה מהרצליה קיפוח נסעה במקביל אלי בחורה ממש יפה ב-206 כחולה (תמיד הפצצות נוסעות ב-206).

 

אבל מה...לכספר לא היה משפט לשלוף, אני מתכוון למשפט פתיחה (התחלה) ראוי למעמד המכובד של פקק בארץ הקודש.

 

לכן אני מבקש את עזרתכם הנאמנה, אני מבקש שהתשובות יהיו רציניות ולא כמו שלירן רגיל להתחיל עם בחורות.

 

עכשיו הבמה שלכם, קדימה.

 

* הבקשה לעזרה רלבנטית גם לבנות המין היפה שיכולות גם לתרום מהניסיון שלהן בכל מה שקשור למה שכן פועל עליהן.

 

יש לי אחד שלרוב עובד ... תלוי בסיטואציה ...

 

You Got Nice shoes ... (a long brake ) , Wanna Fuck ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

תגידי, מה יש לך מתחת למכסה ? :wink:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

*תגידי בובה,התחתון שלך ממאדים?כי התחת שלך לא מהעולם הזה.

 

*מה קורה קושקוש? אפשר ללקק לך תמנושנוש?

 

*אין לי רשיון ואין לי נסיון.

 

ואחרי שהתפרקנו קצת.

נראה לי שהציפלינג שלך בגלגל תקול.....תעצרי בצד ואני ארד לעומק הבעייה :twisted:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
כמו שכבר אמרתי לך :

לבחורות אולד-פשן : "סלחי לי מותק, אפשר ללקק לך ת'קרבורטורררר"

לבחורות מודרניות יותר : "סלחי לי מותק, אפשר אולי להחליף איתך צ'יפים..."

לבחורות עם 206 :"קחי מתוקה, זה המספר של יוסי מליטל... אני נמצא שם רוב הזמן :lol: "

 

ענקקקקקקקק :lol:

פורסם

צר לבשר לך את זה אם הבחורה הייתה לבד באוטו אז רוב הסיכויים שלא משנה מה היית עושה זה היה נכשל (והסיבה העיקרית לכישלון, זה שהיית צריך לצעוק כדי שהיא תשמע אותך).

אם היתה איתה חברה הסיפור היה שונה...

Finger's gonna kill me.


×
×
  • תוכן חדש...