Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"שרת החוץ, ציפי לבני, מעורבת באופן אישי בניסיון להביא לפתרון בעניין הישראלים שנידונו למוות בתאילנד, לאחר שהורשעו בסחר בסמים. מלשכת שרת החוץ נמסר הערב (יום ג') כי "לבני תפעל בכל הרמות ואם יש צורך תגיע עד המלך כדי להבהיר לתאילנדים מה משמעות הדברים מבחינתנו"."

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3628604,00.html

 

לבני אל תשכחי שהכדורים האלה בכמות 23K עלולים היו לגרום למוות ופגיעה מוחית של מאות תאילנדים ולאמלל משפחות רבות.

 

אני בעד עונש מוות במקרה הזה.

אין לי שום תחושת קירבה או רחמים על שני הבחורים (הפושעים) שניסו להרוג בעזרת סמים ילדים תמימים.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 189
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

כבר היה תקדים לביטול עונש מוות לישראלי בחו"ל, גם בתאילנד אם אני לא טועה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

למה להם מגיע לכול השאר לא?הלוואי היו מוציאים להורג כול אחד שסוחר בסמים,בנתיים בקושי עושים מעצרים.

מרק-ילדים תמימים לא קונים סמים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

עם כל הכבוד זאת נפש יהודי איך אתם לא מתביישים לעודד את הריגת אחיכם? מאסר עולם ואפילו 3 מאסרי עולם ילמדו אותם את הלקח אבל מוות לא בא בחשבון. ובטח לא בידי גוים!

מזכיר נשכחות

פורסם

תוציא לשניה את הרגשות מהנושא ותחשוב על זה באופן אובייקטיבי.

 

למעשה, שכח מהעובדה שהם יהודים ותחשוב שזה מתרחש עם אנשים שונים לגמרי.

 

זה שהם יהודים או ישראלי או לא יודע מה לא קשורה לנושא. תהיה אובייקטיבי!

 

אני לא מאמין שכתבת בכלל משהו כזה ("מזכיר נשכחות"). אתה באמת עומד לעשות קישור בין רצח עם ועונש מוות לעבריינים שהורסים לאחרים את החיים וגורמים לנזק מוחי לצעירים?

 

תתבייש...

פורסם
עם כל הכבוד זאת נפש יהודי איך אתם לא מתביישים לעודד את הריגת אחיכם? מאסר עולם ואפילו 3 מאסרי עולם ילמדו אותם את הלקח אבל מוות לא בא בחשבון. ובטח לא בידי גוים!

מזכיר נשכחות

 

 

לא מעודדים כלום, אם זה החוק זאת בעיה שלהם. אם היו מוציאים להורג תאילנדי על זה, על פניו אין שום התנגדות שיוציאו להורג גם ישראלי. אני אומר על פניו כי להוציא להורג מישהו שהוא אזרח של מדינה אחרת זה עסק בעייתי.

 

מה הקשר לגויים או לא? ואם יהודי יוציא אותם להורג זה יהיה בסדר?

 

עוד דבר, למה אתה מתכוון ב"מזכיר נשכחות"? אם אתה מתכוון לשואה, יש הבדל עצום, שמים וארץ, בין הוצאה להורג של שני פושעים מלוכלכים לבין רצח של מליונים שלא פשעו בדבר מלבד היותם יהודים.

"ai motoare capul doare"

פורסם

מי שפשע במדינה מסויימת , מן הראוי שישפט לפי חוקי אותה מדינה.

הם היו צריכים לקחת את זה בחשבון לפני שהם חשבו אפילו על סחר בסמים בתאילנד.

החוק שם מאוד נוקשה לגבי סמים.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אני מאוד מקווה שלא ייצא מזה כלום, והפושעים יקבלו את העונש הראוי על כך.

ישראלים? יהודים? הודים? ערבים? יפנים? בנגלדשים? מה זה משנה?

עונש מוות לסוחרי סמים (בהיקף כזה, לפחות) הוא הדבר הכי ראוי ומוסרי שיש.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
מי שפשע במדינה מסויימת , מן הראוי שישפט לפי חוקי אותה מדינה.

הם היו צריכים לקחת את זה בחשבון לפני שהם חשבו אפילו על סחר בסמים בתאילנד.

החוק שם מאוד נוקשה לגבי סמים.

מסכים בהחלט. לקחו סיכון, פשעו ועכשיו צריכים לשאת בתוצאות.

פורסם
תוציא לשניה את הרגשות מהנושא ותחשוב על זה באופן אובייקטיבי.

 

למעשה, שכח מהעובדה שהם יהודים ותחשוב שזה מתרחש עם אנשים שונים לגמרי.

 

זה שהם יהודים או ישראלי או לא יודע מה לא קשורה לנושא. תהיה אובייקטיבי!

 

אני לא מאמין שכתבת בכלל משהו כזה ("מזכיר נשכחות"). אתה באמת עומד לעשות קישור בין רצח עם ועונש מוות לעבריינים שהורסים לאחרים את החיים וגורמים לנזק מוחי לצעירים?

 

תתבייש...

 

תתבייש אתה שאתה עומד נגד אחייך, זה הדם שלך, שלנו של כולם תאמין לי שמאסר לכל החיים יעשה את העבודה, רק לא למוות!

 

* לא התכוונתי בכלל לשואה ולא התכוונתי לעשות בכלל השוואה, לא ירדתם לעומק דעתי, תלייה בידי גוי! תזכרו בשנת 39 עד 47, החל בשלמה בן יוסף וכלה במאיר נקר.

פורסם
עם כל הכבוד זאת נפש יהודי איך אתם לא מתביישים לעודד את הריגת אחיכם? מאסר עולם ואפילו 3 מאסרי עולם ילמדו אותם את הלקח אבל מוות לא בא בחשבון. ובטח לא בידי גוים!

מזכיר נשכחות

 

לא הייתי קורא להם אחי (זה לא בלקסיקון שלי), בכול מקרה אם הם היו נתפסים בארץ אז בית המשפט היה לבטח 'מתחשב' בהם וגוזר עליהם 10 שנים בכלא ואנחנו היינו צריכים לממן את השהייה שלהם בכלא.

 

לפחות התאיילנדים חוסכים מאיתנו את ההוצאה הכספית של ניהול משפט למשך מספר שנים+שהייה בכלא+שיקום+דמי כיס לאחר השחרור.

איזה כייף לי :)

פורסם
תתבייש אתה שאתה עומד נגד אחייך, זה הדם שלך, שלנו של כולם תאמין לי שמאסר לכל החיים יעשה את העבודה, רק לא למוות!

 

* לא התכוונתי בכלל לשואה ולא התכוונתי לעשות בכלל השוואה, לא ירדתם לעומק דעתי, תלייה בידי גוי! תזכרו בשנת 39 עד 47, החל בשלמה בן יוסף וכלה במאיר נקר.

 

אתה גזען, מבדיל בין דתות, שם אמונה דתית בסקאלה שבה יש יותר טובים ופחות טובים וזה עושה אותך לא שונה מכל אלו שניסו בעבר להרוג את העם היהודי.

 

הם עברו על החוק, ובתאילנד החוק אומר שהם ימותו. העובדה שהם יהודים לא קשורה לנושא בכלל, בדומה לעובדה שמי שיהרוג אותם הוא לא יהודי. זה ממש לא רלוונטי.


×
×
  • תוכן חדש...