Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מצולם] - הרכבת דיפרנציאל של Quaife ב 306 XSI דור שני


fizban
שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

השבוע קפצתי לירון עם חלק חדש, דיפרנציאל מוגבל החלקה של Quaife.

בעיקרון, הוא לא ממש מוגבל החלקה כי אין נעילה קבועה אלא נעילה אוטומטית בהתאם לחיכוך בגלגלים. היתרון שלו שזה נעשה עם גלגלי שיניים ובלי רפידות שצריך לטפל בהן מדי פעם. זה ממש "שגר ושכח".

חוץ מהדיפרנציאל, נרכשו גם מיסבי דיפרנציאל חדשים (2) וברגים חדשים ( 8 ) מלובינסקי.

ולתמונות:

 

הקופסה: (7 ק"ג)

 

image00003ue1.jpg

 

מיסבי דיפרנציאל:

 

image00006qt5.jpg

 

הדיפרנציאל, עם מיסב אחד מורכב:

 

image00010xk0.jpg

 

הדיפרנציאל עצמו, ליד טורבו קטן: :twisted:

 

image00002ok6.jpg

 

הלקוחה הסקסית:

 

image00007xh0.jpg

 

הדיפרנצאיל המקורי, לאחר פירוק גלגלים, ציריות ובית דיפרנציאל:

 

image00008nf5.jpg

 

מבט אל תוך הגיר:

 

image00009lh8.jpg

 

מקורי (שמאל) מול חדש (ימין):

 

image00013jp9.jpg

 

ה Quaife - עם גלגל השיניים מורכב וברגים חדשים לפני חיזוק(מומנט סגירה של 72.5 ניוטון מטר)

 

image00015wl0.jpg

 

חובה להשתמש בלוקטייט:

 

image00014bo1.jpg

 

מורכב בביתו החדש:

 

image00018gc8.jpg

 

עוד תמונה של בית הדיפרנציאל:

 

image00019cd6.jpg

 

מורכב חזרה, לפני הרכבת צריות, גלגלים ושמן גיר:

 

image00022ew7.jpg

 

לאחר מכן, סיבוב קצר על מנת לוודא שאין רעשים ונזילת שמן גיר.

רשמים ינתנו לאחר שיהיה לי זמן לקחת את הרכב למגבלות (סופ"ש), אבל אולי הרכב צריך לעבור איזה מבחן קטן (רמז, יאשה)..

מחיר התענוג - 540 פאונד כולל משלוח + 50% מכס + 3 שעות כאב ראש בממ"ן + 230 ש"ח על מיסבים וברגים חדשים + התקנה.

תודה לירוני ולשאר העוזרים (מיכאל ואמיר), מצטער על מתאם הבוקסה שנשבר...

וגם ליאשה, שהביא שניצלי תירס (!?!)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לאט לאט ניהיה פה ליגת העל , עם הדברים הכי איכותיים 8)

תתחדש! !

 

על כמה אחוז נעילה מדובר?

 

נ.ב: עכשיו רק מה שצריך זה להרכיב את הטורבו הזה שעל השולחן (בטוח שירון חפר לך על זה..:wink:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, אחד השיפורים הרציניים ביותר שאפשר לעשות ברכב הנעה קידמית.

כמה אחוז הנעילה? וכמה יצא בשקלים ולא פאונדים?

 

אם הבנתי נכון, השתמשת בבית הדיפרנציאל המקורי?

 

תתחדש!

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירון חופר תמיד בכל מה שקשור לגדישה. :)

בית דיפרנציאל מקורי, כן, אביחי.

אחוז נעילה - הנעילה היא אוטומטית, היא מתגברת לכל גלגל תלוי כמה חיכוך יש לו.

במידה וגלגל אחד מאבד אחיזה לחלוטין, הדיפרנציאל חוזר להתנהגות של דיפרנציאל פתוח (כלומר, כל הכוח מועבר לגלגל ללא החיכוך).

לגבי המחיר - 4000 ש"ח לדיפרנציאל, 2300 ש"ח מיסים (כן כן, מה שאתם שומעים) - זה כולל את כל הטופסולגיה ועיכובי מכס בממ"ן + 230 ש"ח לברגים והמיסבים + התקנה.

 

לכל חברי, אני מציע לכם להמנע בכל מחיר מעיכוב משלוחים בממ"ן. התהליך ארוך, מייגע וטוחנים לכם את הת*ת במחיר על כל שטות (עמלת מחשב, עמלת שחרור מעיכוב, עמלה על X, עמלה על Y וכו'). לצערי זו פעם שלישית שעברתי את זה. לדעתי אני צריך להתקבל לאגודת הטלטלים השחורים, כי טחנו לי כבר את כל הטלטלים שם!

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה יופי!!!

תתחדש.

 

אני מבין שזהו TORSEN "רגיל".

אלו בד"כ בנוים להינלע עד % מסויים.

IIRC 20%-30% ערכים מקובלים.

 

ספר על חוויות........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניראה מעולה , כל הכבוד .

 

מה היתרונות של הדיפ' הזה על דיפ' רגיל? , איך הוא משפיע על ההתנהגות של הרכב?

דיפ' כזה לא יגרום לתת היגוי חריף יותר? כשם שדיפ' מוגבל החלקה בהנעה אחורית מגביר את ההיגוי יתר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמור להוריד משמעותית תת היגוי תחת כוח. הנעילה האוטומטית היא עד 80%, ממה שקראתי.

מה ההסבר הטכני ליותר היגוי יתר בהנעה אחורית / תת היגוי בהנעה קדמית?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש יא משקיען :wink:

אני בטוח שזה ישתלם אחרי כל המאמצים, טוב, מקווה מאד...

וגם אני אשמח לקבל הסבר קצר על הבדלים בין סוגי הדיפ' למיניהם.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההסבר הטכני ליותר היגוי יתר בהנעה אחורית / תת היגוי בהנעה קדמית?

 

דיפ' ננעל\נעול בהנעה אחורית מגביר אחיזה מאחור. וכנ"ל בהנעה קידמית (מקדימה, כמובן.)

הסיבה שהוא מגביר את ההיגוי יתר בהנעה אחורית, זה שיש לך שליטה יותר טובה על ההחלקות הזנב עם הגז.

עם דיפרנציאל פתוח יש סיכוי טוב שכל הכוח\רוב הכוח ירד לגלגל אחד, ואז הדריפט מופסק ופחות נשלט, כי חובה 2 גלגלים שיפרפרו.

 

אין הרבה קשר פה להנעה קידמית, חוץ מזה שעכשיו גלעד יוריד הרבה יותר טוב את הכוח, ויוכל לתת טיפה יותר מוקדם גז.

אני מאמין שגלעד לא ילחץ גז בסיבוב כמו חוראני, אז אין לזה חסרונות. התת היגוי יהיה חריף יותר תחת כוח, אבל זה כבר תלוי כמה טמבל אתה.

הנעה קידמית בלי דיפרנציאל, זה זוועה בשבילי.

גם הנעה אחורית, אבל פחות. 8)

 

שוב, תתחדש.

אחד ה-שיפורים שיכולת לעשות.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. להתאפק לא לרכוש.

2. להתאפק לא לרכוש.

3. להתאפק לא לרכוש.

4. כנ"ל, 100 פעמים.

 

בקיצור - אני מכריח את עצמי לשנן את המנטרה.

 

גלעד - תתחדש. אני מתאפק עד להשלמת העבודה שבתהליך. תן רשמים. אני אחריך.

(עזוב אותך מהטורבו. יש לך סט מצערות, לא?)

 

אאוץ' - מחזק לגבי ההשפעה על הנעה קידמית. השיפור יתבטא בעיקר בפניות הדוקות או במשטחים חלקים (כביש רטוב, אספלט דפוק). השיפור יהיה משמעותי יותר ככל שהרכב חזק יותר.

106GTI - Deus ex machina

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מה הטעם בדיפ' כזה ברכב שגם לפני ההתקנה לא חפר עם הגלגל הפנימי בפנייה.

 

לדעתי עלייך לחזור למוסך ולדרוש מייד את תוספת הכ"ס שהובטחה לך.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...