Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אינני יודע מה אומר החוק כיום, אולם ידוע לי שבעבר, בימים שקדמו לממל"ז ולרדאר, מדידת המהירות באמצעות שעון עצר היתה דרך מקובלת לאכוף את הגבלת מהירות הנסיעה.

מעניין באמת לדעת איך יגמר הסיפור הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הנהגים היו בזמנו ערניים לראות חוטים שחורים של טלפון שדה (טל 8 ) לאורך הכביש. זה היה הסימן ל 2 שוטרים במרחק מדוד של כמה מאות מטרים שוכבים בתעלה עם סטופרים.עוד כמה מאות מטרים אחרי השני חיכה השוטר העוצר והטנדר עם קצין שיפוט על שולחן מתקפל ויאללה- 7/14 יום לכלא 6.

פורסם

הזוי לגמרי.

עם חשיבה נכונה, לא יחזיק שניה בבית משפט (אלא אם כן המשטרה יצאה פה מגדרה כדי לבסס קבילות לתיק כזה).

 

מה עוד מבשלים לנו על הכביש ? :evil:

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
מה עוד מבשלים לנו על הכביש ? :evil:

אכיפה באמצעות יוני-דואר.

זו עובדה ידועה שיונה יכולה לעוף במהירות של לא יותר ממאה קמ"ש, ולכן ברגע שהיא לא תצליח לעקוף נהג עבריין כלשהוא על הכביש המהיר היא תעוף אליו ותסמן לו לעצור בצד, ואז יגיע שוטר שיעקוב אחרי היונה(ע"י חוט שקשור לניידת) ויתן לנהג את הדו"ח.

(תורגם ממבטא "שוטר ממוצא מסויים אסלי" ממכתב בתיבת הצעות ייעול לאכיפה במתנ"א).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

shlomubזה פשוט מאוד, פתרתי לך את הבעיה.

כשתגיע למשפט תבקש שהשוטר יציג תעודת בגרות, במיוחד במטמטיקה 3 יח' לימוד ומעלה.

אחרי זה תבקש לפסול את הדו"ח מכיוון שלא ייתכן שאדם בלי בגרות יוכל לחשב מרחקים שעברו בזמן מסויים, על ידי סימני דרך שהוא החליט שהם מדיד למרחק.

 

במיוחד אחרי שתגיד בגרות, מתמטיקה, מרחקים ומדיד באותו משפט, הוא יתבלבל מהמושגים האלה והאמינות שלו תיפגע.

 

יש בי ביטחון מלא שלשוטר אין בגרות ושאין לו שמץ של מושג מה המילים שכתבתי למעלה:)

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

netanel,

 

אולי אין לו תעודת בגרות, אבל ד"ר דן לינק בהכשרתו הוא מהנדס.

ובלי שום קשר, שיטוט בגוגל הביא גם את הרצ"ב :wink:: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/22/xPG/741/xFT/366739/xFP/366739

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

יש "יוזמות" שצריך לחסל כשהן עדיין בחיתולים.

ההרגשה שלי היא שהמתנדב המצטיין והמוערך החליט להפריח בלון ניסוי חדש באכיפת מהירות.

כדי שהדו"ח הזה יהיה קביל המטרה צריכה בראש ובראשונה להוכיח:

  1. שהמרחק בין אבני הדרך בזמן העבירה הוא בדיוק 4 ק"מ. אין דבר כזה "ידוע ש..." או "ברור ש..." המרחק בין אבן שפה 39 ל- 43 הוא 4 ק"מ, צריך להוכיח את זה במדידה שבוצעה באותו יום.
  2. השוטר\מתנדב צריך להסביר איך הוא כל כך בטוח שהוא התחיל להפעיל את הסטופר בדיוק כשהוא חלף על אבן הדרך 39 והספיק בדיוק באבן דרך 43, כל זה תוך כדי נהיגה ו"דליקה" אחרי הרכב העבריין. (לא מופיע בדו"ח נתון חשוב אם השוטר היה לבד בניידת, אם זה לא צויין כנראה שהיה לבד).

פשוט בושה, לא שמעתי על שיטת אכיפה כזו בעולם המערבי בשנים האחרונות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
netanel,

 

אולי אין לו תעודת בגרות, אבל ד"ר דן לינק בהכשרתו הוא מהנדס.

ובלי שום קשר, שיטוט בגוגל הביא גם את הרצ"ב :wink:: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/22/xPG/741/xFT/366739/xFP/366739

.

 

שמע זה ענק!!!

הנהג חייב להשתמש בביטוי "להוציא את הגבינה מהתנור" בבית המשפט...

נראה לי, שמר דן לינק המופיע בלינק, מתוסכל מחוסר השימוש באברו ולכן מנסה להוציא את גבינתו השוצפת על בחורים צעירים שגורמים לו לדלוק אחריהם בתאווה בלתי נשלטת במהירויות פסיכיות מאחורי אוטובוסים בירידות תלולות תוך כדי שהוא אוחז את שעון העצר (היצר) שלו בידו המרטטת, ועד שהוא מגיע לבסוף לכדי עצירתם ולקיחת הפרטים שלהם, שאז הוא מגיע לסיפוקו...

 

 

ובנוסף למה ש casper אמר, צריך להוכיח שהסטופר היה מאופס בכלל התחלה, ושהמרחק בין המתנדב ה"דולק" (ועובר עבירה בעצמו במשך 2 ורבע דקות) לבין הרכב היה קבוע והוא לא היה במגמת צמצום. ושהמתנדב נהג עם שתי ידיים על ההגה ולא על השעון עצר שלו.

פורסם

אני מבין שהקיצוצים בתקציב משטרת התנועה גורם להם לעבור לעזרים "מתקדמים" יותר.

מה השלב הבא? רואה בנסתר?!

רק בישראל...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
shlomubזה פשוט מאוד, פתרתי לך את הבעיה.

כשתגיע למשפט תבקש שהשוטר יציג תעודת בגרות, במיוחד במטמטיקה 3 יח' לימוד ומעלה.

אחרי זה תבקש לפסול את הדו"ח מכיוון שלא ייתכן שאדם בלי בגרות יוכל לחשב מרחקים שעברו בזמן מסויים, על ידי סימני דרך שהוא החליט שהם מדיד למרחק.

 

במיוחד אחרי שתגיד בגרות, מתמטיקה, מרחקים ומדיד באותו משפט, הוא יתבלבל מהמושגים האלה והאמינות שלו תיפגע.

 

יש בי ביטחון מלא שלשוטר אין בגרות ושאין לו שמץ של מושג מה המילים שכתבתי למעלה:)

 

רק הבאתי את הקישור, לא זכיתי בכבוד לקבל רפורט מדן לינק :-)

פורסם
יש "יוזמות" שצריך לחסל כשהן עדיין בחיתולים.

ההרגשה שלי היא שהמתנדב המצטיין והמוערך החליט להפריח בלון ניסוי חדש באכיפת מהירות.

כדי שהדו"ח הזה יהיה קביל המטרה צריכה בראש ובראשונה להוכיח:

  1. שהמרחק בין אבני הדרך בזמן העבירה הוא בדיוק 4 ק"מ. אין דבר כזה "ידוע ש..." או "ברור ש..." המרחק בין אבן שפה 39 ל- 43 הוא 4 ק"מ, צריך להוכיח את זה במדידה שבוצעה באותו יום.
  2. השוטר\מתנדב צריך להסביר איך הוא כל כך בטוח שהוא התחיל להפעיל את הסטופר בדיוק כשהוא חלף על אבן הדרך 39 והספיק בדיוק באבן דרך 43, כל זה תוך כדי נהיגה ו"דליקה" אחרי הרכב העבריין. (לא מופיע בדו"ח נתון חשוב אם השוטר היה לבד בניידת, אם זה לא צויין כנראה שהיה לבד).

פשוט בושה, לא שמעתי על שיטת אכיפה כזו בעולם המערבי בשנים האחרונות.

 

 

 

זו בדיוק הבעיה. בכל הקשור לאכיפה אנו לא מהעולם המערבי (או המזרחי או למעשה מהעולם הזה בכלל).

פורסם

פעם בליינדר היה עוזר, היום בכל פעם שנוהגים מהר נזמין את אורי גלר לסיבוב..

תמיד יש דרך לשבש לשוטרים את האכיפה:lol:

פורסם

אגב, מבדיקה קטנה שעשיתי, מתברר שמהירות ניתן לאכוף אך ורק באמצעות אמצעי אכיפה המפורטים ברשימה סופית. לרוע מזלו של הדוקטור המתנדב, שעון עצר אינו נכלל באותה רשימה.

 

כל הזין בשבילו :twisted:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...