Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SIG - SAUER בארץ?


ירחמיאל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שזה פורום אופטופיק והשאלה לא קשורה לכאן.

 

היא הייתה צריכה להיות מפורסמת בפורום "סגירת חשבונות" או באופטופיק של פורום "סכינאי".

פורסם

מתוך כללי הפורום אופטופיק: "חשוב לציין שהדברים היחידים שמקומם בפורום אוף טופיק הם דברים שלא קשורים לרכבים.".

האם על כול שאלה עליי למצוא אתר עם פורום מתאים ולהתחיל באופרציית רישום? רק בגלל שאלה אחת? מי קבע שזו לא שייכת לפורום? אני לא מתכוון לפתוח כאן שרשור בנושא נשקים: שאלתי שאלה פשוטה וברורה ואם יש מישהו שיודע לענות - אשמח אם יעשה כך.

פורסם

אני לא יודע על יבואן רשמי.

ממליץ שתתקשר ל"מאיר רוט" בראשון לציון ותדבר עם מאיר עצמו או אשתו ציפי. יש להם הרבה אקדחים חדשים ומשומשים למכירה ואני את כל הכלים שלי קניתי אצלם. השירות מצויין גם לאחר הקניה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אתה נעול ספציפית על הכלי הזה ? למרות שהוא אחד החביבים עליי יש אופציות לא רעות באותו תמחור.

בכל מקרה שווה לבדוק ב"להב" בת"א ליד תחנה מרכזית הישנה,עד כמה שזכור לי יש לו כמה sig.

 

אם לא תמצא אצלו שלח לי הודע פרטית ואשלח לך טלפון של מישהו שיעזור לך.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

לזה בדיוק התכוונתי, ירחמיאל - תראה את התשובות שקיבלת פה:

 

אני לא בטוח, אבל תבדוק פה...

אני לא יודע, אבל ההוא בטח יודע...

אני קניתי את שלי שם, אבל אולי הוא לא היבואן הרשמי...

 

זה בדיוק כמו שמישהו מפורום הסליק היה הולך לאופטופיק שלהם

להתייעץ לגבי רכישת רכב, במקום לשאול את השאלה בפורום שלנו.

 

יש עוד אתרים באינטרנט חוץ מהקארזפורום. כדאי לכם לנסות פעם.

 

:rolleyes:

פורסם

יש עוד אתרים באינטרנט חוץ מהקארזפורום. כדאי לכם לנסות פעם.

 

 

השאר זה לפורנו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
היא הייתה צריכה להיות מפורסמת בפורום "סגירת חשבונות" או באופטופיק של פורום "סכינאי".

 

אכפת לכם בבקשה להפסיק להשתמש במילה הזו?...

היא מוציאה לאספני הסכינים שם רע.

 

וחוץ מזה,

מה כל כך מפריע לכם ששואלים שאלות כאלה כאן?

זה אפילו הגיוני לשאול שאלות בפורום כל כך גדול עם חברים מכל תחומי החיים והעניין.

 

אני בטוח שגם אם לך תהיה שאלה לא קשורה יענו עליה פה.

אולי מישהוא יודע במקרה, אולי מישהוא מכיר במקרה, אולי מישהוא קרוב משפחה של... במקרה, לך תדע.:arrow:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אין לי בעיה עם השאלות, אני שמח לעזור היכן שאני יכול.

הבעיה שלי זה שאנשים בכלל לא טורחים להציץ החוצה מהפורום - יש אינטרנט שלם שם בחוץ...

 

בתקופה האחרונה התרבו מקרים של שאלות מכל מיני תחומים, כאשר פותחי השרשור אשכרה

מצפים לקבל תשובה רצינית, ובד"כ לא מקבלים אותה. במקרה הכי טוב, מקבלים פיסות מידע

כמו שראינו לעיל.

 

מעצבן אותי שאנשים מגבילים את עצמם בצורה כל כך שרירותית וטיפשית, ובכך מונעים מעצמם

את התועלת וההנאה שניתן להפיק מהטכנולוגיה המודרנית. בהתחלה היו השאלות על המחשבים,

אח"כ על שיפוצים, עכשיו על אקדחים... לא רחוק היום שבו מישהו יפלוט פה איזה שטות מתוך

"ניסיון לעזור" וזה יגמר בנזק. היכולת להתייעץ עם אנשים בעלי נסיון היא אחת מאבני היסוד של

הפורומים באינטרנט, חבל שכמה מחברי הקארזפורום עוד לא הפנימו את זה.

 

Some people just insist on going to sleep stupid... :roll:

פורסם

תגיד לי, מי אתה שתקבע לאנשים איפה לפתוח איזה שרשור ומתי?

יש פורום אוף טופיק, שאפשר לכתוב בו על כל נושא מלבד מכוניות, בגבולות הטעם הטוב, והמקרה הזה עונה על הדרישה.

חשבת אולי שירחמיאל מכיר פה חלק מהאנשים, אם לא אישית אז דרך האתר, עד כדי כך שהוא סומך על הדעות שלהם, ובנוסף, מבחינה סטטיסטית, עם כל כך הרבה אנשים, זה לא כזה מופרך שיהיו פה כמה חבר'ה שמבינים ומחזיקים אקדחים.

 

לא נאה לך? אל תיכנס לשרשור הזה... יש עוד אתרים באינטרנט חוץ מהקארזפורום. כדאי לך לנסות פעם.

 

הכותב רצה לפתוח שירשור על אילוף וגידול יונות דואר, אבל אחרי השאלות על מחשבים, שיפוצים ועכשיו גם אקדחים, זה לא קשור לפורום.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אין לי בעיה עם השאלות, אני שמח לעזור היכן שאני יכול.

הבעיה שלי זה שאנשים בכלל לא טורחים להציץ החוצה מהפורום - יש אינטרנט שלם שם בחוץ...

אני מסכים אתך על זה.זה באמת מעצבן קצת.

בתקופה האחרונה התרבו מקרים של שאלות מכל מיני תחומים, כאשר פותחי השרשור אשכרה

מצפים לקבל תשובה רצינית, ובד"כ לא מקבלים אותה. במקרה הכי טוב, מקבלים פיסות מידע

כמו שראינו לעיל.

ואז מה קורה? הם הולכים לשאר האינטרנט...

מעצבן אותי שאנשים מגבילים את עצמם בצורה כל כך שרירותית וטיפשית, ובכך מונעים מעצמם

את התועלת וההנאה שניתן להפיק מהטכנולוגיה המודרנית. בהתחלה היו השאלות על המחשבים,

אח"כ על שיפוצים, עכשיו על אקדחים... לא רחוק היום שבו מישהו יפלוט פה איזה שטות מתוך

"ניסיון לעזור" וזה יגמר בנזק. היכולת להתייעץ עם אנשים בעלי נסיון היא אחת מאבני היסוד של

הפורומים באינטרנט, חבל שכמה מחברי הקארזפורום עוד לא הפנימו את זה.

זו בדיוק הנקודה. יש פה מספיק אנשים בפורום כדי למצוא תשובה, כולל חלקית, ל-90% מהשאלות. הליך רישום לאתר ייעודי של נניח מחשבים, זה סתם מעצבן ומסורבל וממילא תשתמש בו פעמיים וזהו למשך שנתיים שלוש ואז תנסה להתחבר שוב ותגלה שאתה לא זוכר את הססמא אז תנסה לכתוב "זבינאמו" אבל זה לא יעזור אז תנסה "זבינאמו1" אבל עדיין זה לא יעזור....

מי מאיתנו לא היה בסרט אימה הזה?

כבר הוכח שפה ישנם כמה מומחי מחשבים, עם תשובות לשאלות הזויות ++ והתשובות עצמם מבחינתי (משתמש מעל הממוצע) היו בסינית עתיקה עם מבטא קלטי.

מה שכן, תתפלאו מה אפשר לחפש בגוגל ולקבל תשובה כמעט מיידית.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ואדים, לא חסר כאן חבר'ה שיש להם ידע בכל מיני תחומים - לא רק ברכב - אז מדוע לא להעזר בזה?

 

אתה עושה סיפור מכל דבר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...