Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפצורים לאימפרזה GT


Yarin
שימו לב! השרשור הזה בן 5448 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם אני השתדרגתי מצרפתיה חמימה לנינג'ה מזדקנת והרגשתי צורך לחנך אותה על-מנת שתתנהג בהתאם.

במקור הרכב מרגיש רך מידי לטעמי, "נמרח" בסיבובים ולא מקנה בטחון. ההיגוי גם יכול להעזר בשיפצור קטן.

החלטתי להתחיל בשדרוג של האנטירולים בשביל לשמור על נוחות יחסית ולהרגיש את התוצאה עם בולמים/קפיצים מקוריים.

וכמובן הצד הפולני שבי חייב "לעשות את זה כמו שצריך" אז מצאתי את עצמי מזמין עוד כמה "אביזרים נלווים".

 

השלל:

סטראט של STi

01wp0.jpg

 

אנטירולים

02xc2.jpg

 

04um9.jpg

 

מצד שמאל למעלה עם כיוון השעון: תותבים למסרק הגה מפוליאורתן, תושבות מחוזקות לאנטירול אחורי, קיט ביטול תזוזה לדיפ' אחורי, קיט בול-ג'וינטים (עוד לא הורכב), endlinks קדמיים, endlinks אחוריים.

03zy9.jpg

 

 

מתחילים:

הסטראט מורכב

05ta2.jpg

 

יורה מפרק את האנטירול הקדמי

dsc01955tx6.jpg

 

ישן מול חדש

dsc01956ap7.jpg

 

dsc01957qa0.jpg

 

אנטירול קדמי מורכב

dsc01958vy8.jpg

 

dsc01959sm0.jpg

 

לא לשכוח לחזק ברגים

dsc01961modch0.jpg

 

עוברים לאחור

dsc01963sz8.jpg

 

dsc01964sn6.jpg

 

תושבות דיפרנציאל אחורי

dsc01966hn3.jpg

 

dsc01968pr2.jpg

 

ולקינוח :yum:

dsc01974lg5.jpg

 

 

ההתקנה הייתה די פשוטה ולא נתקלנו (כשאני אומר "נתקלנו" אני מתכוון לירון ורונן, אני תפקדתי על תקן אהיל :lol:) בבעיות מיוחדת, למעט התושבות האחריות שהגיעו עם הברגות דפוקות.

לפי המדידות האנטירולים המקוריים הם בעובי 18 מ"מ לקדמי ו-19 מ"מ לאחורי, החדשים בעובי 24 מ"מ והם מתכווננים - הקדמי ל-2 מצבים, האחורי ל-3 (ע"י החורים בקצוות). כרגע אני נוסע עם הקדמי על מצב "רך" והאחורי על המצב האמצעי.

יש שיפור גדול ביציבות של הרכב בסיבובים, הוא מרגיש הרבה יותר נשלט וצפוי, ומגיב טוב למשחקים עם הגז - אני מרוצה :-D ובעתיד ננסה לשחק עם המצבים השונים.

 

לגבי הקיט ביטול תזוזה של הדיפרנציאל - באימפרזה בזמן העברות הילוכים תחת האצות כבדות יש מעין דיליי קטן בהעברה של הכח ובמקרים מסוימים זה מלווה בקולות נקישה מהחלק האחורי. הדבר נובע מחופש בתושבות של הדיפרנציאל האחורי.

הקיט הזה פותר את הבעיה אבל יוצר איתו בעיות חדשות, רעש וויברציות תחת האצה בסל"ד/הילוכים מסוימים.

בנסיעה רגילה ושיוט בכביש מהיר כמעט ולא מרגישים את ההבדל, אבל אני עדיין מתלבט אם להשאיר אותו (וחשוב לציין שאצלי אין את הבעיה של נקישות מהחלק האחורי).

 

 

ההתקנה נעשתה אצל ירון מאולגה :king: עם הרבה גריז ועזרה מרונן :mm_yeah:

אני כבר מכיר אותו אז אני יודע למה לצפות, אבל למי שלא מכיר - מומלץ בחום!

 

בקרוב נעשה שדרוג קל למערכת הבלימה הידועה לשמצה - תמונות ורשמים בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש!

זה נראה ומרגיש מצוין

שוב תודה לרונן

 

אני מזהה שם את ידו השעירה של יאשה (חכה חכה אותך לאמא):evil:!

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע ונראה מצויין

האם אתה יכול לשפוך קצת אור לגבי היכן משיגים את החלקים וכן לגבי עלותם?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונות מעולות!

בהחלט תרמתי הרבה בתור נושא כלים ומחזיק ציוד - מקסימום "סנשו פנשה".

ולצערי אין לי עתיד בתור דוגמן ידיים.

מחכים לעידכונים ולהמשך ההרכבה.

106GTI - Deus ex machina

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את החלקים הזמנתי מארה"ב דרך http://www.renickmotorsports.com

תוסיף למחירים באתר מכס ומשלוח (המחשבון באתר מגזים, בפועל המשלוח זול יותר ממה שהוא מראה) ויש לך הערכה לגבי עלויות.

 

אם אתה שוקל את זה ברצינות, ממליץ לך בחום להזמין מהם, היה לנו איזו אי-הבנה בנוגע לעלות המשלוח, בשורה התחתונה הם זיכו אותי ב-200$ ובעצם הפסידו כל רווח שהיה להם במכירה הזו העיקר שאני אצא מרוצה והם יעמדו בסיכום המקורי שהיה לי איתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירון , זו לא ידי ואני מכחיש כל קשר לעניין .

 

ירין , אללה ייתן ותגדוש .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

בשישי האחרון בוצע שיפצור נוסף. כשקניתי את הרכב אחד הדברים הראשונים ששמתי לב אליו (והפריע לי) היא מעין חריקה בזמן העברת הילוכים.

לא מדובר בחריקה/טחינה מתכתית מהסנכרונים אלא בחריקה של גומי שנובעת ממנגנון העברת ההילוכים עצמו.

מבירור קצר מתברר שישנם 2 תותבים מגומי, קדמי ואחורי, בקצוות של מוט שמקבע את המנגנון לגוף הרכב וככל הנראה עבר זמנם, אז הזמנתי תותבים משודרגים מפוליאורתן וגם ידית מקוצרת.

 

מצטער מראש על התמונות, נזכרנו לצלם באמצע העבודה והשתמשנו בפלאפון המעפאן שלי.

 

מפרקים את כיסוי בלם היד

01dd0.jpg

 

הפלסטיק הכחול (מזעזע) מקובע עם קליפסים, לשלוף בעדינות החוצה ולהבריג את התפוח

02lx0.jpg

 

03fz3.jpg

 

לפתוח את ההברגה

04bt0.jpg

 

מעלים את הרכב על ליפט, התמונות הם של החלקים החדשים אחרי ההרכבה אבל תדמיינו שמדובר בחלקים הישנים.

תותב אחורי, העיגול הלבן הוא קצה הידית

07rz2.jpg

 

תותב קדמי

10zy2.jpg

 

09vq8.jpg

 

08rk0.jpg

 

המוט בחוץ, תותב קדמי ישן מול חדש

05tn7.jpg

 

אחורי ישן ויבש, מול חדש, כמו שחבר תיאר את זה - "צר כמו בתולה" :lol:

06vm5.jpg

 

המיסב עובר מהידית הישנה לחדשה

11rq4.jpg

 

מרכיבים הכל בחזרה ומקנחים בתפוח ושק חדשים :-D

13uh9.jpg

 

 

החריקה נעלמה וכעת העברות קצרות וקשיחות יותר = תענוג :-D

נותר חופש/משחק בידית שנובע מבלאי של הצלב (החלק שמעל התותב הקדמי), ועל זה נאמר: כל כלב ביג'י יומו :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקיט הוסר אחרי שבוע, אבל כבר שמתי עין על קיט דומה מחלקים רכים יותר.

הקיט של whiteline (מה שהיה מורכב) מורכב מ-3 חלקים לכל צד, 2 טבעות גדולות - עליונה ותחתונה, וטבעת קטנה עליונה.

kartboy מציעים 2 גרסאות, race & comfort - גירסאת ה-comfort עשויה מחומר רך יותר ומגיעה בלי הטבעת הקטנה (שכן מגיעה ב-race) - אז ננסה להרכיב את הקיט של whiteline בלי הטבעת הקטנה (כמו שירון כבר הציע) ונראה מה התוצאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חוזה את זה. שיפרת יציבות, אתה מתכנן על בלמים. בסוף יגיעו השיפורים במנוע.

תתחדש.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד!

 

השידרוג של האנטירולים הוא אדיר!

מקנה ביטחון על הרכב ומשטיח יחסית את זויות הגלגול המחרידות שהיו לפני..

אצלי יש סט של בולמי קוני +אנטירולים אייבך וקפיצי הנמכה אייבך = תענוג!

P1210092.JPG

P1210131.jpg

P1210154.jpg

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה , שכנעת אותי , נעשה סדר בדביקים ואתה תודבק .

 

אל דאגה , ע"י לוקטייט בצבע ירוק של וירט . זה טוב שאל את ירון .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5448 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...