Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשת המלצה לרכב מליסינג דרגה 4


odedshany
שימו לב! השרשור הזה בן 5699 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

ברשותי כיום C5

לצערי הדגם החדש עבר לגרגה 5

אבקשכם להמליץ עבורי לרכב בדרגה 4

האפשרויות :

כלי רכב בקבוצת שווי שימוש 4

מאזדה 6 פורד מונדיאו 2.3 סמ"ק יונדאי טוסון מאזדה 5 יונדאי סונטה שברולט מאליבו 3.5 טויוטה פיריוס - רכב היברידי הונדה סיוויק היברידיתסיטרואן C4 פיקסו - שבעה מושבים רכב עם גיר רובוטי

סובארו B4

 

 

תודה עודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדתעי האישית,

B4 בלי שום ספק, אבל גם למונדאו לא הייתי מתנגד.

 

זה שני הרכבים שאתה צריך לשקול לדעתי.

אני הייתי בוחר בB4.

Hyundai accent 98 GLS

משתעלת? כן.

משעשעת? תלוי איך מסתכלים עלייה.

אבל היא שלי! :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחילה - כנס לפורום יעוץ ברכישת רכב . לא הטכני .:lol:

 

הבהר מה אתה מחפש , 5 מושבים או 7 מושבים , או שזה לא משנה .

 

דובר רבות על הרכבים מדרגה 4 , בצע חיפוש , מאזדה 6 , סובארו B4 , פורד מונדאו וכו'.

 

פרט לאיזה צרכים ישמש הרכב ק"מ צפוי , אמינות נדרשת וכו' .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציינת מספר דגמים רב אשר לא בהכרח שייכים לאותה קבוצה ("מנהלים" כביש-שטח, מיניוואן). אם אתה רוצה תשובה רצינית, כדאי שתציין את הצרכים שלך מהמכונית, והעדפותיך מהמכונית בכלל (נוחות? ביצועים? )

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור מועבר לפורום ייעוץ.

 

פותח התרד' שים לב: כפי שציינו קודמי, אין קשר בין C4 פיקאסו למשל, ובין סובארו B4 מבחינת סוג הרכב.

 

ראשית, עליך לציין את הדרישות ו/או הציפיות שלך מהרכב.

 

כך למשל, אם יש לך צורך ברכב נוח ומפנק במיוחד ו/או בעל 7 מושבים, הנתון שונה להתייחסות ביחס לדרישה לרכב ספורטיבי יחסית ו/או ביצועיסט.

 

באיחולי גמר חתימה טובה לכולם.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה פתאום B4. מכונית טובה אבל עם הגעת המונדיאו כמעט כל האחרות נמצאות בצל. בטח בקבוצה 4. אם צריך המון מרווח למשפחה אפשר לחשוב על ה-C4 פיקאסו, ואם נוסעים הרבה מאוד ורוצים לחסוך הפריוס תהיה טובה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנה הבעל"ט אמורה להיות הטבה של מספר מאות ש"ח למחזיקי רכבים היברידיים בליסינג תיפעולי. נאמר רק כי יתכן ופריוס לא יכנס לקבוצה 4. אך לערכתי סיויק יכנס בגדול ב-4 אם לא ב-3.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמדתי בדיוק מול אותה דילמה ובסוף החלתטי לרדת מליסינג בכלל.

לפי מה שאיתי אצלנו בחברה - יונדאי טוסון נהיה מלך חניון הנהלה. כך גם אני חשבתי לעשות לפני שעשו מגבלת דלק אצלנו בחברה.

פורד מונדאו היא אופציה מועדפת אבל נאמר לי שאין במלאי וזמן המתנה לדגם ליסינג עומד על שנה בערך.

סובארו B4 ממש לא משהוא מיוחד. מאזדה 6 הרבה יותר מעניינת אך מעוסה.

בטבלת ליסינג שפורסמה בתחילת חודש אצלנו בחברה היו גם פריוס וגם סיויק היברידית, אבל שתיהן בקבוצה 4 בעלות יותר מ4000 שקל בחודש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי טוסון זה רכב פשוט מטומטם בליסינג למישהו שלא באמת צריך רכב שיכול לעבור שבילים. הוא אמנם לא רע, אבל בוודאי פחות נעים ונוח לנהיגה מרוב המשפחתיות הגדולות באותה הקבוצה. זה שהוא מספק עלק-פוזה זה גם מפגר - אפשר לחשוב שמישהו באמת יתבלבל בינו לבין טוארג (או אפילו סנטה-פה). ביחד עם צריכת הדלק הלא הגיונית הוא בפירוש עסקה מטופשת, גם בליסינג.

 

עשיתי לא מזמן בדיקת כדאיות עבור רכב ליסינג לאח שלי, שהתחיל לעבוד לא מזמן בחברת הייטק. יוצא שעבור רכב מקבוצה 2 הוא צריך לשלם כ-2400 שקלים וביחד עם שאר הפסדים מירידת שכר הברוטו זה יוצא שהוא מפסיד סביב ה-3000 שקלים עבור הזכות לרכב חברה כמו מזדה 3.

 

בחישוב זריז ביחד עם הנסועה שלו (בטח סביב 12000 ק"מ בשנה, כי הוא גר קרוב לעבודה) והצרכים שלו (אין משפחה עדיין) לא היה ספק - הכי טוב לקנות לו רכב קטן ב-50000 שקלים. החסכון החודשי מתקרב ל-1000 שקלים בכזה מצב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי טוסון זה רכב פשוט מטומטם בליסינג למישהו שלא באמת צריך רכב שיכול לעבור שבילים. הוא אמנם לא רע, אבל בוודאי פחות נעים ונוח לנהיגה מרוב המשפחתיות הגדולות באותה הקבוצה.

 

לטוסון יש מנוע V6. אומנם מיושן אבל עדיין מספק הרבה יותר כוח זמין משאר רכבים. אהבתי את הקביע הוודאית לגבי הנוחות גם כן והשוואה למשפחתיות גדולות באותה קטגוריה. חשבתי שהוא בקטגוריית ג'יפונים ולא משפחתיות גדולות... שיהיה.

עכשיו שמתי לב שברשימה יש גם מליבו. לדעתי יכולה להיות יורשת מצויינת לC5

 

עשיתי לא מזמן בדיקת כדאיות עבור רכב ליסינג לאח שלי, שהתחיל לעבוד לא מזמן בחברת הייטק. יוצא שעבור רכב מקבוצה 2 הוא צריך לשלם כ-2400 שקלים וביחד עם שאר הפסדים מירידת שכר הברוטו זה יוצא שהוא מפסיד סביב ה-3000 שקלים עבור הזכות לרכב חברה כמו מזדה 3.

 

בחישוב זריז ביחד עם הנסועה שלו (בטח סביב 12000 ק"מ בשנה, כי הוא גר קרוב לעבודה) והצרכים שלו (אין משפחה עדיין) לא היה ספק - הכי טוב לקנות לו רכב קטן ב-50000 שקלים. החסכון החודשי מתקרב ל-1000 שקלים בכזה מצב.

 

רוני

למה זה רלוונטי לאיש שנוסע 60000 ק"מ בשנה ויכול להרשות לעצמו רכב יותר יקר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של הטוסון לא מאיץ אותו מהר יותר ממשפחתיות גדולות עם מנועי 2.0 ל'.

באשר לנוחות - כתבתי שהוא פחות נעים ונוח לנהיגה ממשפחתיות גדולות וזה נכון. הוא נראה ומרגיש פחות טוב מבפנים, הוא פחות מאובזר, מרכז כובד גבוה משרה פחות בטחון על הכביש ופוגע בבטיחות האקטיבית, נוחות הנסיעה פחות טובה מרוב המתחרות (אם כי סבירה בהחלט), תיבת ההילוכים מיושנת יותר וכדומה.

 

בנוסף, התבלבלת (או שלא הסברתי את עצמי כראוי). כתבתי שהוא פחות נעים ממשפחתיות גדולות מאותה הקבוצה, לא הקטגוריה. והכוונה הייתה לקבוצה 4 בליסינג.

 

ולסיום - זה לא רלוונטי למי שנוסע 60000 ק"מ בשנה. כתבתי את זה רק בגלל שאתה כתבת שהחלטת לרדת מליסינג בכלל - כחיזוק לדבריך. אולי אצלך זה היה מסיבה אחרת אבל אני כבר הבנתי שממש לא תמיד כדאי לקחת רכב מליסינג, כי במקרים רבים זה יוצא יותר יקר משמעותית. (ואגב, למי שנוסע 60000 בשנה הייתי ממליץ על פריוס - ולו בכדי לחסוך בכסף)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמדתי בדיוק מול אותה דילמה ובסוף החלתטי לרדת מליסינג בכלל.

לפי מה שאיתי אצלנו בחברה - יונדאי טוסון נהיה מלך חניון הנהלה. כך גם אני חשבתי לעשות לפני שעשו מגבלת דלק אצלנו בחברה.

פורד מונדאו היא אופציה מועדפת אבל נאמר לי שאין במלאי וזמן המתנה לדגם ליסינג עומד על שנה בערך.

סובארו B4 ממש לא משהוא מיוחד. מאזדה 6 הרבה יותר מעניינת אך מעוסה.

בטבלת ליסינג שפורסמה בתחילת חודש אצלנו בחברה היו גם פריוס וגם סיויק היברידית, אבל שתיהן בקבוצה 4 בעלות יותר מ4000 שקל בחודש.

 

זמן המתנה למונדיאו ליסינג שנה בערך? אתה בטוח? במצב כזה אף אחד לא יזמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי טוסון נהיה מלך חניון הנהלה.

 

אני לא יודע אם אפשר היה להגעיל אותי עוד יותר מתופעת הליסינג, אבל הנה, מסתבר שכן.

ואני (ושכמוני בעלי רכב פרטי) מממנים את רגשות הנחיתות של ה"מנהלים" שהחברה החליטה לממן להם רכב מטופש, שפוגע בסביבה ובכיס (אבל לא של ה"מנהלים" כמובן).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5699 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...