Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דפקו לי את הרכב ונסעו. יימח שמם.

פה באמת בא לידי ביטוי ייתרון עיוות המס הזה שנקרא ליסינג.

על כל פנים, אני שוקל לקחת את הרכב לאחד ממוסכי VW בת"א, אשמח לשמוע המלצה על פחח מקצועי באחד מאלה, שלא סתם יגיד לי שעכשיו צריך להחליף או לצבוע את כל הדלת, כי אני רוצה רק לסדר את הקוסמטיקה מעט.

 

24814473.JPG

 

 

24814481.JPG

 

 

ותמונה של השכנה החשודה (שמכחישה):

24814484.JPG

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אייל, עזוב את הפחחים של צ'מפיון - העבודה שלהם אינה ברמה של פחחים אחרים.

 

ממליץ על אבי בר (ברשל"צ).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

השכנה משקרת לדעתי.

השריטה על הרכב שלה הייתה לפני הפגיעה ? או לא הייתה ?

חוץ מזה השריטות על הרכב שלה בצבע הרכב שלך, כך עולה מן התמונות.

ללא ספק כלבה ישראלית מצויה.

כל מה שיש לך להגיד זה ימח שמה, ולחשוב מדוע נותנים לנשים מטומטמות רשיון מלכתחילה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אייל ,אני לא יודע למה אתה טוען שהפחחים של צמפיון לא טובים אבל אצלנו בחיפה הם פשוט מצויינים .

לחבר הייתה תאונה עם פולו קלאסיק כל הקדימה הוחלף ואין סיכוי שתגיד שהאוטו עבר תאונה .

פורסם

במוסך המרכזי בבני-ברק יש אחלה של פחח(ים).

הA6 עברה שם תיקון איכותי ומקצועי ביותר. בלי שום סימנים ובלי הבדלי צבע (למרות ייחודו של הצבע).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

רועי, ליאור (THE-ONE) הכניס לשם את הגולף שלו (TSI, צבע כחול כהה - לא מטאלי) והעבודה לא מי יודע מה מדהימה.

 

הייתי מעדיף לשלם יותר ולהכניס את הרכב לפחח שיודע את עבודתו :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בדוק בצורה יותר מדוייקת, את גובה המעיכה ברכב (גבול עליון ותחתון ) והשווה לגובה הפגוש של השכנה .

 

גרד קצת מהצבע על פגוש השכנה לשקית ניילון קטנה , או מפית נייר לבנה

 

אחר כך שאל את השכנה, אם יפריע לה אם תקח דוגמה מהצבע הנוסף הדבוק על הפגוש ( כאילו למשטרה לזיהוי הפלילי)

וראה תגובתה .

 

אם יש עגלת זבל בסביבה , בדוק גם אותה בגובה הפגיעה .

 

תיקון חובה , הצבע ירד ועבר לצבע הבסיס , כמו כן יש מעיכה בין הדלתות .

בחלק האחורי ליד הגלגל , נסה לטפל עם פוליש עדין לצבע מיטלי .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...