Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

לקחתי היום מגאן שנת 2001 ידנית לבדיקה (133,000 ק"מ).

 

מצ"ב תוצאות הבדיקה.

 

מה שהכי מדאיג אותי הם הנתונים לגביי המנוע - ציון 57! כמו כן מצויין כי הספק המנוע נמוך.

אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם, ואם תוכלו להסביר להדיוט כמוני אני ממש אודה לכם.

מחיר המחירון של הרכב 32, המוכר ירד ל 27.

תודה

א (Large).jpg

ב (Large).jpg

פורסם

מה שצריך להדאיג אותך יותר זה לא המנוע [שלא חסר לו בעיות] אלה שהיה לרכב תאונה מאחורה שפגעה בקורת רוחב אחורית.

חוץ מי זה שיש מספיק תקלות במנוע ובגיר.

 

אני הייתי מתרחק מהרכב.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

על פניו, רוב הדברים נראים כמו כסת"חים מוכרים וידועים של מכוני בדיקה, כולל התקלות במנוע ובגיר.

ובכל זאת, העובדה שמספרית המנוע קיבל ציון נמוך והמכה מאחור מטרידות מאוד.

מה נאמר לך בע"פ ע"י הבוחן? האם הסביר מדוע המנוע קיבל ציון נמוך יחסית?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לי אישית נראה שלמעט המכה מאחור - הכל בסדר גמור ,מתאים לגיל הרכב ולכסת"ח מכון הבדיקה.

 

מכיוון שרנו מגאן כאלה נמכרות חזק מאוד מתחת למחירון ,הייתי מנסה למשוך אותו כמה שיותר לכיוון ה20 (אלא אם כן יש מכת שילדה).

הם כתבו את זה מאוד מעורפל וקשה לדעת.

 

נ.ב. זה שהדיינו של קומפיוטסט אוהב לחתוך חזק בהספק זה דבר ידוע.

קח בחשבון שנתון היצרן זה הספק בקראנק, ונתון הבדיקה הוא הספק בגלגל של מנוע בן 8 שעבר 133 אלף ק"מ.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לגביי הרכב,

מדובר רכב מסוכנות הטרייד אין של היבואן רנו.

הם הראו לי את הבדיקה שהם ביצעו כשהם רכשו את הרכב, בבדיקה שלהם לא מופיע שום דבר לגבי פגיעת השילדה.

לגביי המנוע והבוחן, הבוחר לא אמר לי שום דבר במפורש, למיטב הבנתי הם לא אומרים שום דבר אף פעם.

ניסיתי להבין ממנו קצת יותר לעומק אולם הוא בשלו.

הקילומטרז של הרכב נמוך מעט מהממוצע וטופל במוסך מורשה.

בסוכנות מוכנים לסדר את הקלא'ץ על חשבונם.

מה אתם אומרים?

פורסם

לפני מס' ימים היה כאן שרשור בטכני על קורת רוחב אחורית שיש לה עיקום. אם ברכב הנ"ל מדובר על אותה הקורה אז היא ניתנת להחלפה. ההספק מנוע לא אומר הרבה. חבל שאין בדיקת קומפרסיה. מעבר לכך, הכל נראה בסדר גמור לרכב בן 8.

Veni Vidi Vici

פורסם
נ.ב. זה שהדיינו של קומפיוטסט אוהב לחתוך חזק בהספק זה דבר ידוע.

קח בחשבון שנתון היצרן זה הספק בקראנק, ונתון הבדיקה הוא הספק בגלגל של מנוע בן 8 שעבר 133 אלף ק"מ.

 

זה לא רק הדיינו - הרכב אכן בן 8 וכך גם רוב המכלולים. העברת הכוח בטח פחות טובה משהייתה במקור, הצמיגים אולי גרועים ואולי הקלאץ' לא עובד היטב (הוא הוחלף? כי אם לא צפה פגיעה בקרוב). כל זה בצירוף עם בדיקה שאיננה בהכרח מקצועית (לא כתוב אפילו באיזה סל"ד היא בוצעה - ואם זה היה ב-5000 סל"ד? אז הספק כזה הוא מאוד הגיוני). בקיצור - קח את האוטו לסיבוב, אם הוא לא נראה לך חלש מדי (ואם לא ראית נזילות או שמעת רעשים מוזרים מהמנוע) - אין סיבה לדאגה.

 

בעניין המכה מאחור - נסה לחקור יותר לעומק העניין.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...