Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

קניתי גולף 92, האוטו מדהים, הכל תקין מתקתק וחלק, חוץ משתי בעיות:

1. כל צינורות הוואקום מנותקות שבורות או אינן מחוברות, וקשה לי, ואפילו למכונאי שלי לסדר אותן, יש יותר מדי, בערך 8-9 צינורות שכל אחת מהם מנותק. במידה ומישהו יכול לצרף תמונה של רכבו בכדי לדעת איך מחברים (הלוואי).

2. יש לי ברכב אזעקה שעובדת, אך אין לי שלט, ממש אין. האם אוכל לעשות משהוא בזה?

 

תודה לכם מראש,

היתם

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

אם תציין את דגם המנוע אני מניח שכמה גולשים יוכלו לסייע בדיאגרמת צנרת הוואקום הדרושה לך, קנה צינור וואקום לפי מטר והתחל בהרכבה.

לגבי האזעקה, פנה למתקיני מערכות לצורך פתרון הבעיה וגם בנושא זה יש לנו מומחים שיוכלו לסייע ולכן כדאי שגם תציין איזו מערכת מותקנת אצלך.

פורסם

יש כמה צינורות, זה דיי לא בעיה,

 

2 שליד המזגן

1, שולטת על מנגנון הסירקולציה.

2, שולטת על מגבר הטורים.

 

יש עוד איזה 3-4 שליד הקרבורטור מין גישורים ומפצלים למינהים

 

ויש עוד 2 שמחוברים למצרעת דלק השנייה, בפנקשיין יש 2.

 

א'יי אההה החמור, יכול לספק לך ספר היינס של הרכב.

 

תמיר

פורסם

תודה לכם חברים יקרים על התגובות,

יש לי מנוע 1.6 קרבורטור EZ (הדגם עם פילטר לאורך ולא עגול).

יש לי שני שסתומים חשמליים (לוואקום), האחד מהם מחובר למגביר טורים של המזגן ואותו הצלחתי לחבר ולתקן.

יש עוד שסתום שאיני יודע למה הוא?

יש לי עוד שתי יציאות אחרי פילטר האוויר ולפני הקרבורטור האחת מהם מחוברת לפתח האוויר (קיץ חורף.. לא יודע מה הולך שם בדיוק) השנייה לא נמצאת ולא יודע לאן היא תלך.

יש אחת של המפלג (שאמורה להיות אחראית לתאוצה חזקה יותר וכד'..)

ויש עוד צינורית שנכנסת בתוך השילדה ואני מניח שהיא מסתיימת בליד מיכל הדלק.

מי איפה ולמה? בבקשה.. האוטו שלי מבדיקה ראשונית עושה 10 ק"מ לליטר.

אני רוצה לבדוק את תקינות המע' הזאת לפני שאני פונה לצביקה.

אולי אחת הסיבות לצריכת דלק גבוהה יכולה להיות כל הבלגן הזה במע' הוואקום.

 

תודה

אם אפשר לקבל דיאגרמה מפורטת אשמח מאוד.

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

אלה התמונות שמצאתי, אך מישהו יכול לעזור לי בלפרט יותר ולהסביר לי על כל חלק בדיוק!?

untitled3.jpg

untitled4.jpg

untitled.jpg

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

1:10, עירוני או בינעירוני? ידני או אוטומטי? עם מזגן או בלי מזגן?

פעם ידעתי להתעסק עם זה, אבל העפתי את הקרבורטור המקורי ושמתי וובר עם צ'וק ידני, מומלץ בחום.

 

(הצינורית שנכנסת לקיר האש מתחברת למערכת השליטה של המיזוג/איוורור, שבמזגן מקורי מופעלים באמצעות ואקום ולא ע"י כבלים.)

פורסם
1:10, עירוני או בינעירוני? ידני או אוטומטי? עם מזגן או בלי מזגן?

פעם ידעתי להתעסק עם זה, אבל העפתי את הקרבורטור המקורי ושמתי וובר עם צ'וק ידני, מומלץ בחום.

 

(הצינורית שנכנסת לקיר האש מתחברת למערכת השליטה של המיזוג/איוורור, שבמזגן מקורי מופעלים באמצעות ואקום ולא ע"י כבלים.)

 

גולף ידני, EZ 1.6, עם מזגן 50:50 עירוני ובין עירוני (אך איני משתולל ברכב, נוסע רגוע מדי עד 90-100 קמ"ש).

כמה עולה החלפת קרבורטור? אין לי מושג לגבי מחירים.

 

ואגב:

ענין צריכת הדלק מדאיג אותי משום שנסעתי ברכבו של אחי שיש לו גולף 92 פנקשין 1.3 ידני, נסעתי ל 151.1 ק"מ, במהירות כמעט קבועה 110 קמ"ש - קצת בקקים ברמת גן, עם מזגן.

צריכרת הדלק בדיוק לאותה נקודה הייתה 10.002 ליטר ז"א 1:15 שזה מדהים.

אם הייתי נוסע ללא מזגן וב-90 קמ"ש אני מניח שהייתי מגיע ל 1:17/18 בקלות.

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

לכל בעלי ה PIERBURG 2E2 . :-D יש ברשותי קובץ PDF של כל מה שצריך לדעת על הקרבורטור כולל סכמות של צנרת ואקום ,חיוט חשמלי ומידות. אני קניתי גולף שנת 90 1600 לפני כמה חודשים גם אם כמה בעיות (צ'וק אוטומט, מייצב טורים של המזגן וכו'). יש ברשותי גם עוד גולף 92 1300 פנקשיין שטיפלתי בה לבד עד שהחלודה פשוט אכל את הרכב. ה 1600 בתחילת פרוייקט כך שאין לי עדיין נסיון עם ה 2E2 אבל עדיין אשמח לשלוח את הקובץ במייל למי שרוצה. אינני יכול לעלות את הקובץ לפורום מכוון שהוא גדול מדי. יש גם ברשותי המון PDFים של Haynes לכ מיני רכבים שאשמח לשלוח למי שצריך או רוצה לידע כללי על רכבים אחרים(פ'גו 205, קווליר, סוזוקי ויטארה, פיאסטה וכו').

המייל שלי הוא [email protected] :lol:

פורסם

אפשר לשאל למה? ממה שאבנתי הפירבורג באמת יותר מורכב ומסובך, אבל הכל שאלה של ביצועים.

עוד שאלה איפה אפשר להשיג כזה (חדש או יד שנייה)?

×
×
  • תוכן חדש...