Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מכירה]306 XSI16V upgrade gti


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נאלץ למכור את הרכב עקב מעבר לרכב חדיש יותר.

 

הרכב:

 

פיגו 306 XSI16V מודל 98 יד 4 בצבע לבן שנהב משופרת קלות (אטמוספרית)

 

הרכב בבעלותי כמעט שלוש שנים..

 

נקנתה עם 95000 ק"מ +קבלות של מוסך מרכזי בבני ברק

 

כיום עם 155000 ק"מ

 

הרכב משרת אותי מידי יום בנסיעות חוץ עירוניות...

 

מטופלת באהבה עם חלקים מקוריים בלבד.(טיפולים כל 10000 ק"מ-שמן סינטטי מלא 5/40W של ELF וחלפים מקוריים של פיגו)

 

לאחרונה הוחלף

 

2 משולשים, בולמים קידמיים וכריות בולם.

 

הרכב עם כל התוספות המגיעות במקור

 

(סאנרוף,בקרת אקלים,ABS, כריות אוויר,חיישן גשם,כיוונן המערכת שמע ממנוף על יד ההגה ועוד...)

 

מבחינה קוסמטית:

 

הקליפרים צבועים באדום,הטמבונים צבועים בצבע הרכב,ידית הילוכים ואמברקס של סימוני רייסינג , שטיחים

 

מאלומיניום מקדימה ודוושות עם גומיות-תיקניות של סימוני רייסינג (ככה קניתי את האוטו)

 

הרכב נועל ג'אנטים של GTI6

 

שיפורים מכאניים:

 

סעפת יניקה מוגדלת של GTI6

 

מצערת מוגדלת גם כן של GTI6

 

ווסת לחץ דלק WEBER GTI6

 

סעפת פליטה נירוסטה 4 ל1 של GTI6

 

צנרת 2.5 מהסעפת פליטה עד הדוד מנירוסטה ללא כיפופים!!! רק זוויות של 45 מעלות לזרימה אופטמלית.

 

דוד פתוח של חברת סופרספרינט

 

קיט יניקה בניה עצמית+ פילטר פתוח של חברת סימוטה

 

ציפ קאסטום של אבסולט וכיוונים של גיא פרלינג.(מנתק גבוהה)

 

מבחינת כוח, רכב עם אותו הסטאפ שלי בחו"ל (עם קבלות:wink:)

 

0 ל100 בפחות מ7 שנ' (ואני לא אופטימי)

 

ומהירות מרבית באזור ה235 קמ"ש שוב לפי הבחור בחו"ל.

 

הרכב יחסית לשנתון שלו נראה ונוסע במצב ח-ד-ש

 

לרכב יש טסט עד אפריל 09 משהו כמו 8 חודשים נכון להיום.

 

כמו כן יש את כל החלקים המקוריים של הרכב..

 

(צנרת מקורית,ממיר,דוד מעבר,סעפת יניקה ועוד מספר חיישנים ועוד)

 

תוספות:

 

מערכת שמע DVD של חברת קאנווה מסך 3.6 אינטש נופל ונשלף

 

קומפננטים של חברת פאייס + קרוסים בדלתות הקדמיות יש הכנה למגבר ולסאב(יש את החייווט הכי אייכותי שיש)

 

רמקולים 6/9 של קאנווד 350W

 

למי שהגיע עד לכאן:

 

הרכב ימסר ליד אוהבת .

 

"המחיר" 43000 ש"ח בלבד.

 

יחסית למצב של הרכב, ולאיך שהוא נוסע ,לתוספת והשיפורים זה מחיר הוגן.

 

לא בשבת,

 

לכל שאלה

 

050-875-5-875

 

 

 

 

 

norm_78DC2EC92BEE47C6B3AA86CA0DB4E7FE.JPG

 

 

 

 

 

norm_051D57222CC34F13A60DBC025DFB6499.JPG

 

 

 

 

norm_EF108584249A490FA1DB77299832024F.JPG

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...